Stránka 1 z 1

KARBURÁTOR

Napsal: 23 lis 2013 10:26
od LukasSrutek
Zdravím,mám dotaz mám peugeot 205 GTi 88 kw a chci se zeptat jestli dáním na motor karburátory zvýším výkon popřípadě o kolik a jaký karburátory by tam šly napasovat.Díky za jakoukoliv radu

Re: KARBURÁTOR

Napsal: 23 lis 2013 17:57
od EAzy
Výkon zvýšiš určite. Napasovať tam ide prakticky väčšina. Plánujem tiež, takže čo som zatiaľ na YT videl tak po úrapvách napr. WEBER, R1, CRB ...

PS: Autíčko bude potom trošku viac smädné, aby si s tým počítal :slint: :car:

Re: KARBURÁTOR

Napsal: 23 lis 2013 19:25
od LukasSrutek
stím počítam :D zajímámě eště jak udělat nebo kde sehnat přívody pro sání a jak udělat podtlak na brzdy popřípadě jak karburátor správně naladit

Re: KARBURÁTOR

Napsal: 23 lis 2013 20:45
od vinorak
pokud nemáš někoho kdo to umí a má hromadu trysek tak to nedělej..... no buď si nějaký sání svaříš, nebo koupíš..., podtlak se vyvede z jednoho kanálu toho novýho sání....jo a ještě budeš musit nějak vyřešit zapalování...

Re: KARBURÁTOR

Napsal: 24 lis 2013 16:57
od LukasSrutek
s tím zapalováním co se sním musí konkrétně udělat? mělo by to chodit normálně bez úprav ne

Re: KARBURÁTOR

Napsal: 24 lis 2013 17:04
od vinorak
ne fungovat to nebude, leda že by si tam nechal nějak váhu vzduchu, snímač polohy plynu..... to řídí zapalování... nebo tam jde dát zapalování z Jetronicu, ale to je většinou na prd kvůli blbýmu snímači otáček vevnitř rozdělovače....

Re: KARBURÁTOR

Napsal: 04 pro 2013 17:47
od LukasSrutek
když jsem vypojil váhu vzduchu a snímač polohy plynu tak motor mě šel normálně nastartovat

Re: KARBURÁTOR

Napsal: 04 pro 2013 19:26
od vinorak
no uvidíš sám, ale neni to nejštastnější řešení... :roll: jednotka pojede v nouzovym režimu a neni jistota jestli to vůbec pojede. Tp už bych tam rači dla programovatelný zapalování, třeba od ignitechu