P309 GTI 88kw 1991 5d
Napsal: 09 pro 2013 00:01
Prodám Peugeot 309 gti 88kw, r.v. 1991 s 5-ti dveřmi. V březnu 2011 namontováno LPG, Eko daň zaplacena, technická do 24.02.2014. K dnešnímu dni je na autě najeto 151 307.
Výbava:
Přední okénka v elektrice, centrál bez DO (za řidičem již nefunguje a za spolujezdcem se občas nezatáhne), kouli a střešní okno které jde posunout dozadu. Je to originál GTI, takže má kožený volant, červenočerné sedačky, přední nárazník s mlhovkami a přídavnými dálkovými světly, zadní křídlo, GTI nápravu a všechny brzdy kotoučové. Jinak mě asi nic speciálního z výbavy nenapadá.
S autem jsem řešil jediný problém a to, že se mi dusilo. Bylo to opraveno vyměněním těsnění na hlavě, při tom se mi byli i nějak seřízeny ventily a vyměněny rozvody s vodní pumpou.
Dále se na autě vyměnili všechny brzdové hadičky a trubičky společně s reduktory (nebrzdilo mi pravé zdaní kolo a když už se to muselo udělat, tak vše najednou), dělala se repase alternátoru a byla vyměněna baterie. Byli měněna přední ramena a tlumiče. Olej jsem měnil každých 10 000 km, dále se měnili filtry a výfuk.
V plánu jsem měl repasi zadní nápravy, silentbloky v motoru, zavařit parohy a vyměnit PP blatník a přidělat zadní blatník (je tam ureznutý držák zadního blatníku). Dnes jsem si všiml, že mi praskla prachovka na předním pravém kole, takže ta bude také chtít vyměnit. Auto startuje perfektně i v zimě, ale paradoxně když je teplý motor tak to chvilku startuje, ale není to nic hrozného.
Asi před 3-mi lety mě nabourali pravou stranu a od toho je pomuchlanej PP blatník (je to jen vyklepané) a lehce prasklý nárazník (je to vidět na fotce).
To je k tomuto asi tak vše co mě napadá. Kdyby jste něco chtěli vědět, ptejte se.
A ještě připíši něco z historie. Auto je původně ze Švýcarska, poté si ho koupil můj děda v roce 1993. Měl ho v garáži a moc s ním nejezdil, takže i proto je auto na svůj věk v tak dobrém stavu. Auto mám od Listopadu 2010 kdy na tachometru bylo 109 000 km. Nevím sice kolik kilometrů bylo na tachometru v době koupě, ale já s autem asi jezdil nejvíce, když je dnes na tachometru 151 307 km. I kvůli tomu že jsem dříve hodně jezdil hodně, tak jsem auto nechal předělat na plyn, bomba je tam malá, asi na 30l a je místo náhraního kola pod kufrem, takže nezabírá místo v kufru. Ale tam vozím rezervu. Jinak co už asi rok mám služební auto a tak s 309 už moc nejezdím, jen ho tak občas projedu. A jelikož už nemá téměř využití a nemám ho kam schovat, tak ho chci prodat někam dál, kde auto bude sloužit a dělat radost, tak jako dělalo radost i mě.
Pokud o auto budete mít někdo zájem dejte mi vědět. Je to auto asi spíše pro nadšence, či sběratele. Já na to bohužel nemám čas.
Cena 30 000,-
případně se můžeme nějak dohodnout.
Výbava:
Přední okénka v elektrice, centrál bez DO (za řidičem již nefunguje a za spolujezdcem se občas nezatáhne), kouli a střešní okno které jde posunout dozadu. Je to originál GTI, takže má kožený volant, červenočerné sedačky, přední nárazník s mlhovkami a přídavnými dálkovými světly, zadní křídlo, GTI nápravu a všechny brzdy kotoučové. Jinak mě asi nic speciálního z výbavy nenapadá.
S autem jsem řešil jediný problém a to, že se mi dusilo. Bylo to opraveno vyměněním těsnění na hlavě, při tom se mi byli i nějak seřízeny ventily a vyměněny rozvody s vodní pumpou.
Dále se na autě vyměnili všechny brzdové hadičky a trubičky společně s reduktory (nebrzdilo mi pravé zdaní kolo a když už se to muselo udělat, tak vše najednou), dělala se repase alternátoru a byla vyměněna baterie. Byli měněna přední ramena a tlumiče. Olej jsem měnil každých 10 000 km, dále se měnili filtry a výfuk.
V plánu jsem měl repasi zadní nápravy, silentbloky v motoru, zavařit parohy a vyměnit PP blatník a přidělat zadní blatník (je tam ureznutý držák zadního blatníku). Dnes jsem si všiml, že mi praskla prachovka na předním pravém kole, takže ta bude také chtít vyměnit. Auto startuje perfektně i v zimě, ale paradoxně když je teplý motor tak to chvilku startuje, ale není to nic hrozného.
Asi před 3-mi lety mě nabourali pravou stranu a od toho je pomuchlanej PP blatník (je to jen vyklepané) a lehce prasklý nárazník (je to vidět na fotce).
To je k tomuto asi tak vše co mě napadá. Kdyby jste něco chtěli vědět, ptejte se.
A ještě připíši něco z historie. Auto je původně ze Švýcarska, poté si ho koupil můj děda v roce 1993. Měl ho v garáži a moc s ním nejezdil, takže i proto je auto na svůj věk v tak dobrém stavu. Auto mám od Listopadu 2010 kdy na tachometru bylo 109 000 km. Nevím sice kolik kilometrů bylo na tachometru v době koupě, ale já s autem asi jezdil nejvíce, když je dnes na tachometru 151 307 km. I kvůli tomu že jsem dříve hodně jezdil hodně, tak jsem auto nechal předělat na plyn, bomba je tam malá, asi na 30l a je místo náhraního kola pod kufrem, takže nezabírá místo v kufru. Ale tam vozím rezervu. Jinak co už asi rok mám služební auto a tak s 309 už moc nejezdím, jen ho tak občas projedu. A jelikož už nemá téměř využití a nemám ho kam schovat, tak ho chci prodat někam dál, kde auto bude sloužit a dělat radost, tak jako dělalo radost i mě.
Pokud o auto budete mít někdo zájem dejte mi vědět. Je to auto asi spíše pro nadšence, či sběratele. Já na to bohužel nemám čas.
Cena 30 000,-
případně se můžeme nějak dohodnout.