Stránka 1 z 2

závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 07 úno 2014 20:43
od wyzky
prodám závodní vačky na 2.0 motor 272° a 11mm zdvih je to s kompletní mapou nastaveni časování a naklínováním +kompresním poměrem,který by měl být na motoru.

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 08 úno 2014 00:03
od exel
Nenašlo by se tam něco na xu9 ?? :)

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 08 úno 2014 08:34
od wyzky
bohužel na xu9 nic

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 08 úno 2014 08:49
od wyzky
ale mohli by se nechat udělat

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 23 úno 2014 14:22
od exel
mám možnost mít jeté 1rok ostré z výroby za 7tis. Což výroba bude cenově obdobná a budou mít menší zvih.. nebo co by to koštovalo ? :)

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 23 úno 2014 17:38
od wyzky
Jenže to co mužeš mít ty jsou original přebrušované ty mužeš dát na hydrostavy to dělá pan Krejbych ale bez stavitelných kol jsou ti k prdu,ale todle jsou dělane už na pevno bez hydrostavu vyrobce je pan Sekyrka za tyhle 2 vačky s tím manualem o nastavení chce 19000kč což si myslím je pěkná cena pan Krejbych chce za podobné 2 vačky 27000kč.

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 24 bře 2014 12:57
od exel
špatně si to pochopil, originál jako z výroba a ne přebroušené. Zdvih 10,5 a ptal jsem se že říkáš možnost přebrusu seriovejch, tak jsem se ptal coby to koštovalo a kolik to bude mít zdvih..

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 24 bře 2014 18:59
od wyzky
no vždyt to tam máš napsané.originál neseženeš a když jo tak to bude raketa jak prase.ono jde hlavne o to že to je všechno nějak spočítané.

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 25 bře 2014 02:18
od exel
Jinak podle předních výrobců vaček jsou stejné jak pro xu9 tak pro xu10 ( použitelné ) :fran:

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 28 bře 2014 08:42
od Yves
1) Cena
2) 8V verze 2.0 nebo 16V verze 2.0?

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 28 bře 2014 17:56
od TomGTI
Když se někdo podívá do tohodle tématu tak se nedozví vůbec nic a ještě v tom bude mít pěkný guláš.Nevím jak ostatní ale já jsem s toho nepochopil vůbec nic.Je tu psané něco o hydroštelech,stavitelných kolech že jsou vačky k prdu,že tyhle jsou dělané na pevno bez hydrostavů atd.Jakou má souvislost časování rozvodů s vymezováním ventilové vůle?Navíc pokud mám motor který má zdvihátka hydraulická tak k čemu mě je vačka která je na pevné zdvihátka?Rozvodové časovací kolo snad potřebuju na hydro i na mechaniku.Jinak cena vaček ať už od renomovaných výrobců či Peugeot Sportu se pohybují někde kolem 20tis. což je proti úpravě sériových vaček relativně cenový skok,nicměně kdo chce stavět silný motor musí investovat.

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 28 bře 2014 22:45
od wyzky
to už je každého věc na co si je dá a jestli tam bude mít hydrostavy nebo bez.já jen říkám že bez hydrostavů tudíž na pevno a udelat ventilovou vuly je lepší než s hydrostavy a každé vačky maji své časováni tudíž potřebuješ je nastavit a bez stavitelných kol to nejde. samozřejmě finance je ta věc první.

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 28 bře 2014 22:46
od wyzky
Yves píše:1) Cena
2) 8V verze 2.0 nebo 16V verze 2.0?

19000kč a je to na16v

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 28 bře 2014 22:48
od wyzky
a nevím co na tomhle je k nepochopení :fran: prodám závodní vačky na 2.0 motor 272° a 11mm zdvih je to s kompletní mapou nastaveni časování a naklínováním +kompresním poměrem,který by měl být na motoru.

Re: závodní ostré vačky XU10 272° 11 zdvih

Napsal: 29 bře 2014 11:32
od TomGTI
K nepochopení je toto: "Jenže to co mužeš mít ty jsou original přebrušované ty mužeš dát na hydrostavy to dělá pan Krejbych ale bez stavitelných kol jsou ti k prdu".Ty tvoje vačky jsou bez stavitelných kol taky k prdu.Navíc pokud vím tak sériový motor XU10 má hydraulické vymezování vůle,tudíž další nemalá investice k tvým vačkám je pořízení mechanických zdvihátek ale to jsi u inzerátu již nepsal.Nehledě na to že píšeš že je každého věc na co si to pak dá jestli na originál zdvihátka nebo na mechanická je také pěkná hloupost.Vačka je nabroušená buď na jedno nebo druhé.Nebudu tu vypisovat nějáké složitosti ale jednoduše,dát vačku nabroušenou na mechanické zdvihátka na hydraulické je nesmysl,něják to pojede ale to bude asi tak všechno.