Stránka 1 z 1

vyrazeni pridavneho soupatka + ztrata vody + vykon

Napsal: 03 bře 2014 16:57
od Peugeotik205
Ahoj..jak se da vyradit to soupatko? A taky me trapi dalsi vec..vymenil jsem termostat..dolil vodua jezdil..pak odvzdusnil..ale ted se mi nekde ztratila voda..tzn.cela expanzka..cim to muze byt? A jeste jeden problem..rano kdyz je auto studeny tak ma obrovsky vykon..ale jak se ohreje tak jako by ztratil 30%.. A je citit benzin kdyz si pustim ventilator...vsem dekuju za rady

Re: vyrazeni pridavneho soupatka + ztrata vody + vykon

Napsal: 03 bře 2014 17:34
od Peugeotik205
A jeste sem si vzpomel ze kdyz je auto studeny chyta na drc..kdyz je teply tocim treba 5 vterin

Re: vyrazeni pridavneho soupatka + ztrata vody + vykon

Napsal: 03 bře 2014 17:35
od draken
voda se může ztrácet kamkoliv (olej, kabina, válce, chodník) a ten výkon je klasika, hold se ohřeje i vzduch kolem motoru a trochu to zlenivý. ten benzín je divnej, koukni na hadice

Re: vyrazeni pridavneho soupatka + ztrata vody + vykon

Napsal: 04 bře 2014 07:54
od Antoni
Za váhou vzduchu (Po směru přívodu vzduchu) těsně před klapkou vede do hlavní hadice sání zleva taková menší boční hadice . Ta vede k šoupátku. Tak tu odpojit a obě díry ucpat. Tím vyřadíš šoupátko, ale je to škoda. Voda se Ti může ztrácet do oleje (Podívat se, zda není v oleji bílá usazenina a pěna - znamenalo by to prasklé těsnění pod hlavou), přes prasklý hadice nebo spony (Zkontrolovat všechny spony na hadicích vody a po zahřátí se podívat pod auto a na ty spony, zda nejsou vlhký), uvnitř auta u topení (Topení je nad pedálem brzdy směrem ke středovému sloupku a voda může zatékat pod koberec u řidiče a bude cítit) a u vodního čerpadla (Z boku motoru u řemenů).