Stránka 1 z 2
2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 13:33
od HoRSiK
Zdravím chlapi,
vím, že tenhle motor momentálně řeší riderlm ze slovenska do 309ky, ale nevzpomínám si na nikoho dalšího kdo by tenhle motor dával do auta, kór do 205ky tady z klubu, mám proto dotaz pro zasvěcené:
Jak moc velkej je to problém s instalací XU10 J2TE RGX/RGY do 205ky GTi?
Četl jsem že rider řešil nějaký držáky motoru apod, co náprava, poloosy, převodovky atd jsou nějaký varianty?
Předpokládám, že s našima XU9 nebude nic společnýho jako hlavy, blok apod?
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 13:54
od vinorak
v podstatě to tam pasuje, jenom jde o to, aby bylo místo u turba, vim že angláni používají pravej držák motoru z s16ky, protože pak je prej ten motor o trošku víc vepředu... tak nejednoduší je kombinace origo motor, setrvák a spojka z MI16ky a špajzka jakákoliv BE3... elektrika by měla být taky v klidu, buď vypnout imobilizér, nebo někam přidělat klávesnici
Ludvík2 tam tenhle motor měl....
http://www.205gti.com/storyturboUK.htm
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 14:56
od HoRSiK
ludvika vim, ale to je trochu jina liga, navic to pak prerouboval na 16V? a nebyl jsem si jistej jakej tam mel blok nakonec, tak jsem ho ani nezminoval jako relevantniho (ale projdu si ten jeho pribeh kvuli postrehum)
ale paklize by to bylo jak rikas Vino tak by to nebylo tak hrozny... veci z Mi se daji sehnat v pohode a motor by to chtelo na neco narazit no...
ty problemy co s tim ma rider bych spis prirovnal ke spatne ruce pri vyberu turbo motoru nez problemy s instalaci...
s tou prevodovkou me to privadi na napad co tam dat prevodovku z 1.6 GTi
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 14:58
od vinorak
no to by pak chtělo určitě samosvor
nejtěží asi je vymyslet kam dát cooler a svaření výfuku....
ludvík tam právě měl původně standartní 8v turbo a pak až tvořil tu skládačku z litinovýho bloku a mi16 hlavy
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 15:23
od HoRSiK
jj koukal sem ted na to jeho vlakno, i na to english co jsi hodil, ten vyfuk je tam hodne na knop hehe... no zkusim ludvikovi napsat treba hodi nejaky zasadni postrehy...
a pak by to chtelo nejakyho odbornika kdo by mel odvahu se na to vrhnout... Drakene?
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 15:26
od vinorak
tak tady naštěstí ještě není nijak složitá elektrika...
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 16:20
od soty2
Draken už je zabranej pro mě co nevidět ho tam budeme taky roubovat
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 16:37
od HoRSiK
tak "v podstate" to ma navic jen ten imobilizer ne? napsal jsem ludvikovi o nejaky zakladni info tak uvidim jestli se ozve
a co 6-ti kvalt z GTI6? to už by mohla bejt lepší varianta, dráhy to má docela krátký...
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 16:38
od HoRSiK
soty ty budeš dávat turbínu jo? no tak to je super, budou další informace o téhle úpravě
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 16:53
od vinorak
šestikvalt je k prdu, je to dost nakrátko a ještě ani nezatočíš kola
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 17:17
od HoRSiK
luksatuksa tady z klubu ted koupil bilou GTi6 a zas tak krátký se mi to nezdá, a 6 je dloooooooooouha
jinak sem nevěděl že to zavazí směrem do kola ta převodovka tolik
soty mě ale překvapil sem nikde tady nepostřehl, že má v plánu tenhle motor
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 17:21
od vinorak
nen šestikvalt je ve výsledku na poslední rychlost stejně dlouhej jako pětikvalt z míčka. Xu10J4RS má ten krouťák a výkon hodně nahoře, tam ten 6tikvalt užiješ, ale to turbo pojede úplně jinak....
najdu fotku jak to čumí do podběhu
http://i122.photobucket.com/albums/o264 ... boxes2.jpg
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 17:30
od HoRSiK
pravda u turba se asi nebudu často motat kolem 6000 ot.
ok takže případně Míčkovou převodovku
na fotku se podívám večer doma, v práci mi milované McAfee na filtr internetu hlásí:
"The site you requested is blocked under the following categories: Media Sharing"
ani na pitomý rajče se nedostanu
pořád mě tahle motorová varianta láká víc než míčko, už jen kvůli tomu že Mi má už každé druhé pomalu.
Je nějakej zásadní důvod proč se Turbu vyhnout a dát Micko?
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 18:11
od Stuntbiker
mozno to bude zivotnostou cim tam toho je menej tim je to jednoduchsie a nema sa co pokazit
Re: 2.0T 8V do 205 GTi
Napsal: 07 kvě 2014 18:14
od HoRSiK
tak s tím, že se bude srát turbo se počítá
na druhou stranu je to jen 8V stará poctivá koncepce, nepotkává se to, to by nemuselo bejt tak špatný