Peugeot MI16 II
Napsal: 15 čer 2014 20:59
Vidím že se nikdo nehrne přidat nějaký příběh zajímavého kousku velkého bratra 205ky.
Tak jen v rychlosti přidám dnešní úlovek a doufám že ostatní přidají taky něco zajímavého.
Jedná se o P 405 MI16
Základní data:
Motor: 2.0 16V 112 KW
Náhon na přední kola
hmotnost cca 1250 Kg.
Rok výroby 1993
Zakoupeno ve Švícarsku v 98 roce
od té doby obývalo suchou garáž a jezdilo se s ním jen výjmečně
První co mě na autě zaujalo byl celkový stav, karoserie je skoro dokonalá. Motor šlape solidně, otáčny nemají kolísavý běh, jak je zvykem. Podvozek OK žádné bouchání vůle atd... Jen přední brzdy to mají už za sebou. Ruční brzda kupodivu funguje jak má.
Nejbližší plány:
Výměna náplní (oleje, chladící směs, doplnit klimu, asi i brzdovku)
kompletní kontrola karoserie , zneškodnění napadených míst a vystříkání dutin
výměna rozvodů.
Když vyjdou peníze obuju tam 16" z Téčka, nebo mám v záloze 17" kola.
Doufám že do nejbližšího srazu stihnu aspoň tz rozvody a oleje. Auto dlouho stálo tak to není radno podceňovat
Tak jen v rychlosti přidám dnešní úlovek a doufám že ostatní přidají taky něco zajímavého.
Jedná se o P 405 MI16
Základní data:
Motor: 2.0 16V 112 KW
Náhon na přední kola
hmotnost cca 1250 Kg.
Rok výroby 1993
Zakoupeno ve Švícarsku v 98 roce
od té doby obývalo suchou garáž a jezdilo se s ním jen výjmečně
První co mě na autě zaujalo byl celkový stav, karoserie je skoro dokonalá. Motor šlape solidně, otáčny nemají kolísavý běh, jak je zvykem. Podvozek OK žádné bouchání vůle atd... Jen přední brzdy to mají už za sebou. Ruční brzda kupodivu funguje jak má.
Nejbližší plány:
Výměna náplní (oleje, chladící směs, doplnit klimu, asi i brzdovku)
kompletní kontrola karoserie , zneškodnění napadených míst a vystříkání dutin
výměna rozvodů.
Když vyjdou peníze obuju tam 16" z Téčka, nebo mám v záloze 17" kola.
Doufám že do nejbližšího srazu stihnu aspoň tz rozvody a oleje. Auto dlouho stálo tak to není radno podceňovat