Stránka 1 z 1
1.6GTi 180z
Napsal: 28 črc 2014 21:19
od sedlibedli
potřeboval bych poradit kam se zapojuje podtlak pro rozdělovač ??
Re: 1.6GTi 180z
Napsal: 29 črc 2014 06:12
od Antoni
No jeden konec na rozdělovač do podtlakové membrány a druhý zespodu na klapku sání (Jsou tam tuším dvě mosazné trubičky podobného průměru - jedna větší na vodu a druhá na ten podtlak. Tu když profoukneš, tak to fouká do klapky takovou malou dírkou těsně u samotné klapky. Tím se vytváří ten podtlak. Já mám 180A. Klapka sání by měla být podobná, ne? Jedině že by jsi to měl hodně jiný.
Re: 1.6GTi 180z
Napsal: 29 črc 2014 20:33
od sedlibedli
ok díky skusím se na to mrknou jestli to tam tak mam .
Re: 1.6GTi 180z
Napsal: 29 črc 2014 21:08
od Antoni
Tak oprava - ty trubičky jsou asi tři - dvě na vodu a třetí menší na ten podtlak. Ale jsou zespodu na tom odlitku klapky sání. Na to přijdeš podle průměru těch trubiček.
Re: 1.6GTi 180z
Napsal: 30 črc 2014 20:52
od sedlibedli
horší je že ja ty trubičky nemam asi víš to ví generálka
Re: 1.6GTi 180z
Napsal: 31 črc 2014 05:51
od Antoni
To není možný. Jednu klapku mám rezervní, tak Ti to nafotím, v poledne to tady máš. No a pokud tam ty trubičky nemáš, tak máš samozřejmě jinou klapku z jinýho motoru nebo je zde u tohoto motoru jiný systém. Ale díval jsem se na Internetu na fotky motoru 180z a je tam stejná klapka; tak nevím, co máš za zlepšovák.
Re: 1.6GTi 180z
Napsal: 01 srp 2014 00:54
od sedlibedli
no hele tak nějakej vývod zespoda klapky je, zítra nato mrknu
Re: 1.6GTi 180z
Napsal: 03 srp 2014 06:42
od Antoni
No konečně jsem se k tomu dostal. Tady je výmluvné foto. Podtlaková trubička je snad jasně vidět.
Re: 1.6GTi 180z
Napsal: 16 zář 2015 20:12
od sedlibedli
Zdarec a díky za foto dneska jsem konečne projel mazlíka po silnici, nakonec jsem tu trubičku nekam strčil ale řekl bych že ten předstih není moc dobrej jede .to ale není to ono. nastavoval jsi nákým spůsobem rozdělovač nebo ho máš na značkách ?
Re: 1.6GTi 180z
Napsal: 17 zář 2015 06:11
od vinorak
tak hlavně by to chtělo zkontrolovat stroboskopem...
XU5J engines (up to VIN 5520364) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30° BTDC at 3500 rpm or 6° BTDC at 700 rpm
XU5J engines (from VIN 5520364) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10° BTDC at 850 ± 50 rpm
jedno z toho platí pro tvůj motor