Stránka 1 z 1

Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 04 lis 2014 19:48
od LukasSrutek
Zdravím vás konečně jsem se odhodlal dát jsme svého peugeota 205 gti 88KW původně ze Švýcarska měl najeto 176000km. Koupil jsem ho před 2 lety když my bylo 18 let od známého skoro zadarmo chtěl ho nechat sešrotovat. Byl v nádherném stavu, bez jedniné vady jezdil suprově. Za chvyli my ten výkon už připadal málo tak jsem začal vymýšlet jak to udělat trošku ostřejší.
1. fáze orig. peugeot 205 gti 88kw
2. fáze peugeot 205 gti turbu z fordu sierra 1.8td
3. fáze Peugeot mi16 (aktuální)
4. V dalším plánu bych chtěl zkusit motor 2.0 V8 turbo nebo mi16 předělat na turbínu to se uvidí po zimě:D
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Blížila se zima a já měl sjeté gumy :(
Obrázek
Obrázek
Po namáhavé práci rovnání předku vyváření už auto vypadalo celkem k světu
Obrázek
Obrázek
Tak a začlo se dělat turbo...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Turbo sem měl v orig gti motoru bez jakých koliv úprav běželoto na seriove ECU akorát sme měl regulátor paliva aby nebyla zas tak chudá směs ve výsledku to motoru přidalo tak 10kw při tlaku 0,5bar když jsme zvýšil turbo na 0,9 bar motor to už nestíhal a asi už nevydržel.
Přivezl jsem si motor mi16 aleb byl zralý na generálku
Obrázek
V motoru vyměněná gufera kompletně přetěsněn dělaná hlava nová olejová pumpa a stočenej setrvák a reg. paliva
Obrázek
Obrázek
Přímé saní jak se ukázalo tak velice dobrá věc
Obrázek
Obrázek

Obrázek

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 05 úno 2015 21:50
od LukasSrutek
Obrázek
Obrázek

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 14 úno 2015 13:15
od LukasSrutek
Zkrácený svody o 8 cm a větší klapka 65mm intercooler z Avie

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 21 kvě 2015 20:52
od LukasSrutek
První start:) auto už je komplet jinak hotové foto dodám později.
https://www.youtube.com/watch?v=N0nKgf2SjVE

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 29 čer 2015 18:45
od LukasSrutek
Stačí už jen maličkosti doladit :)
Obrázek

Obrázek

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 08 zář 2015 19:35
od RychlikMax
:ehm: :ehm:
Nemůžu uvěřit očím,že do tak malého auta se vešel tak velký motor.
Dobrá práce.

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 10 říj 2015 18:36
od Jirka
Odkud jsi,koukám že máš taky trutnovskou SPZ?

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 11 říj 2015 07:45
od LukasSrutek
Jojo jsem ze Svobody nad Úpou

Po celolaku ;-) Obrázek
Obrázek

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 29 led 2016 08:50
od Jirka
A funguje ti tato přestavba?Nevadilo by,kdybych se stavil,když někdy pojedu okolo.Jen podívat a jen na chvíli,nezdržím tě.

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 26 úno 2016 13:14
od Ludvik2
bez vhodné elektroniky motoru to nebude fungovat dobře

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 26 úno 2016 20:43
od LukasSrutek
Máš pravdu nejezdí to špatňe tlačil jsem 1bar ale totalně se to zadřelo na klice asi po 1 tis km šály úplne na maděru a mazalo to 4 bary tak sem tam dal zpátky atmosféru asi chyba mazání

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 26 úno 2016 21:31
od Ludvik2
no mazáním asi ne, problém je vysoký kompresní poměr Mi-16 a turbo a ještě s tlakem 1bar, to je hodně, myslim si že částečně za to můžou detonace, musel by jsi snížit kompresní poměr aspoň na 9:1, potom dát třeba elektroniku s TCT, zbavil by jsi se rozdělovače a váhy vzduchu, no a při tlaku 0.6-0,7 by to mohlo fungovat dobře, mě dokonce ten můj motor funguje líp s vačkama Mi-16 než vačky z T-16

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 26 úno 2016 21:45
od LukasSrutek
Měl jsem tam písty originální jen o 1 mm sebraný nevím jaky byl kompresní poměr napadlo mě udělat pod hlavu silnější těsneni to by mohlo fungovat nemyslíš? Na ty originální elektrice to ne jezdilo vůbec špatňe myslel jsem že to bude horší jen s volno během jsem měl problémy určite z tct by to bylo lepši.

Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16

Napsal: 26 úno 2016 21:52
od Ludvik2
orig elektronika neumí pracovat s přetlakem, prostě nejenom že to mělo s největší pravděpodobností detonace ale ještě to muselo běžet chudý, kompresní poměr musíš spočítat. 1mm na pístech bude málo, skoro nic, můžeš zkusit dát dvě těsnění na sebe z HDI je to kovový těsnění a mělo by to vydržet, podmínka je ale elektronika TCT