Další téma ohledně dobíjení
Napsal: 20 led 2015 18:39
Zdravím všechny,
Řeším teď problém s dobíjením. Možná vytvořím takový časový sled pro přehled.
1. mžourající kontrolka mi nedala spát a tak jsem proměřil baterku a dává něco přes 14 V.
2. Jednoho dne se kontrolka na plno rozsvítila. Nechal jsem auto stát cca 5 dní.
3. Po nastartování svítila a než jsem dojel na zahradu (cca 9 km) kvůli opravě začala zase jen mžourat.
4. Podle knihy "jak na to" jsem chtěl změřit A-metrem svodový proud a postupně vypojovat pojistky dokud mi A-m neukáže 0. No, bohužel mi neukázal ani ten svodový proud.
5. Sundal jsem alternátor a mrknul na uhlíky. Čouhaly tak 7-8 mm. Trochu jsem je rozhýbal a dal to zase všechno do kupy.
6. Kontrolka velice slabě mžourala a po přidání zhasla a dobrý. Cca po 20 km se zase rozsvítila.
7. Zkontroloval jsem ukostření motoru + jsem přidal jednu kostru od motoru. Čekal jsem, že v tom bude zakopaný jezevčík (špatný kontakt).
8. Po nastartování kontrolka stále svítila. Změřil jsem dobíjení něco přes 14 V. Rozsvítil světla a měl 13,96 V. Tak nějak.
Jediné, co mám na spotřebu jsou světla. Radio věčně vypnutý.
Alternátor je Valeo.
Peugeot 205 1.1 benzin
Snad to na popis stačí, popř. doplním.
Díky za pomoc
Řeším teď problém s dobíjením. Možná vytvořím takový časový sled pro přehled.
1. mžourající kontrolka mi nedala spát a tak jsem proměřil baterku a dává něco přes 14 V.
2. Jednoho dne se kontrolka na plno rozsvítila. Nechal jsem auto stát cca 5 dní.
3. Po nastartování svítila a než jsem dojel na zahradu (cca 9 km) kvůli opravě začala zase jen mžourat.
4. Podle knihy "jak na to" jsem chtěl změřit A-metrem svodový proud a postupně vypojovat pojistky dokud mi A-m neukáže 0. No, bohužel mi neukázal ani ten svodový proud.
5. Sundal jsem alternátor a mrknul na uhlíky. Čouhaly tak 7-8 mm. Trochu jsem je rozhýbal a dal to zase všechno do kupy.
6. Kontrolka velice slabě mžourala a po přidání zhasla a dobrý. Cca po 20 km se zase rozsvítila.
7. Zkontroloval jsem ukostření motoru + jsem přidal jednu kostru od motoru. Čekal jsem, že v tom bude zakopaný jezevčík (špatný kontakt).
8. Po nastartování kontrolka stále svítila. Změřil jsem dobíjení něco přes 14 V. Rozsvítil světla a měl 13,96 V. Tak nějak.
Jediné, co mám na spotřebu jsou světla. Radio věčně vypnutý.
Alternátor je Valeo.
Peugeot 205 1.1 benzin
Snad to na popis stačí, popř. doplním.
Díky za pomoc