Stránka 1 z 2
úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 28 úno 2015 13:10
od kubat14
byl bych hodně vděčný za rady
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 28 úno 2015 13:50
od kpt.Lipánek
Je tady toho popsanýho plno...pokud chceš neco upravovat, tak klasika jako u každé atmosféry (hlava, vačka, spodek...) nebo pak kliku a hlavu z 1,6.
A zajímalo by mě, proč dáváš stejný vlákno do dvou sekcí? Mohl by s tem nekdo z adminů neco porvést?
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 01 bře 2015 12:40
od kubat14
sorry toho jsem si nevšimnul že sem to tam dal dvakrát , díky za rady
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 01 bře 2015 12:42
od kubat14
hele a písty se tam z něčeho daj dát ?
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 01 bře 2015 20:15
od kpt.Lipánek
Jako když dáváš kliku z 1,6? dávají se písty i ojnice z 1,4 ale musí se upravit dno kvůli většímu zdvihu. Ideální je sehnat písty s ojnicema (znalejší mě opravví) už z 206ky, protože mají delší ojnice a nižší písty.
Hlavně to pak chce ideálně i 1,6kovou hlavu, protože má mnohem větší ventily a kanály a když už tam je tohle, tak zrovna předělat na 4bod
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 01 bře 2015 20:19
od draken
a proč tam rovnou nestrčit tu 1.6? myslim si že pojede líp než takhle zprzněná 1.4ka
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 01 bře 2015 20:25
od vinorak
asi se jim nelíbí, že je litinová.....
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 01 bře 2015 20:40
od draken
to je spíš výhoda ne? aspoň se to tak nekroutí
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 01 bře 2015 20:52
od vinorak
ale je to těžký
a nevim o tom, že by někdo měl problémy s kroutícím se blokem na TUčkách, většinou je křivá hlava a pak tam u rozvodů bleje olej...
teď jsme měnili okno u 106ky u který se asi před rokem dělao jenom těsnění bez rovnání palice a je to opět zablitý
holt majitel chtěl ušetřit....
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 02 bře 2015 06:50
od kubat14
chci upravit tu 1.4 abych mohl jezdit závody do vrchu do 1400 ccm , jinak bych se na to vykašlal
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 02 bře 2015 11:55
od chobot
Hmm, na vrchy to uz bude chtit docela peknej vykon aby to bylo konkurenceschopny, ne? Zkus mrknout sem
http://pickard.engineeredbydesign.co.uk/ Je tam uprava TU motoru pro P106 a vysledkem je motor s objemem 1397 ccm.
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 02 bře 2015 15:16
od kubat14
díky
nenašel jsem tam kolik to má výkon, nevíš ?
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 02 bře 2015 17:30
od kpt.Lipánek
Přesně jak píše Tomáš, 1,6ka NFZ je litinová a jaksi zbytečně těžká. Kdybych stavěl turbomotor, tak bych asi použil i tu litinu, ale takhle to je myslim uplně zbytečný
Pojede to hodně hezky, ale té práce s tím :D Proto sem svůj projekt 1450 zatím uložil k ledu z důvodu nedostatku času (no jo, barák
)
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 03 bře 2015 06:01
od kubat14
hele a máte někdo tu 1.6 na díly ?
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Napsal: 03 bře 2015 11:44
od F.I.K
Kliku a ojnice z 1,6 tam stejně mít nemůžeš, protože už by si se nevešel do 1400. To už bys mohl rovnou překlepat čísla na tý 1,6 kdybys chtěl podvádět a mít to tam na tajno.
Když nenapíšeš ani jestli na to máš nějaký rozpočet tak je těžký po někom chtít aby ti poradil.