Peugeot 205 gti 1.6 , 1.9
Napsal: 12 úno 2016 22:09
Dobry den jsem zde novym clenem . prave jsem koupil sve prvni GTI :-)
Mam spoustu dotazu a spoustu veci ktere me zajimaji ale asi si v tomto prispevku na vse nezpomenu tak to sem budu asi psat postupne .
Zatim nemam moc fotek ale casem pridam dalsi treba auto nekdo pozna a dozvim se nejakou jeho historii :-)
Zde auticko :-)
http://www.imgup.cz/image/igu
http://www.imgup.cz/image/ig7
Zde foto motoru
http://www.imgup.cz/image/igv
http://www.imgup.cz/image/ig6
Rad bych dodal ze jsem automechanim 24 let takze nejake zkusenosti mam ale bouzel nerozumim uplne vsemu a co se tyce 205 GTI se teprve ucim . ale 5 let makam v peugeot servisu .
Auto sem privezl ana odtahovce nepojizde . 1.6gti motor tocil ale obcas to skytlo ani start sprej nic nepomohlo .celej motor byl ohazenej od oleje .Takze jsem rovnou sundal hlavu a u 2 valce ohnute ventily (neznam historii auta) ale spise me prekvapilo co jsem nasel ve valcich viz odkaz .vubec nevim jak se to mohlo stat u 2 a 4 valce uplne to same.
http://www.imgup.cz/image/igf
Jednak podle vyrezu na pistech bych rekl ze je to kuli 16v hlave pokud to spravne chapu ? no kazdopadne po oprave ventilu mel 1,2,3 valec tlaky a 4 valec bez tlaku foukalo to prez krouzky(asi) do oleje a proto olej lital vsude . takze motor pryc vyndal jsem ho . a prendal jsem tam spodek 1.9 poznal jsem to jen podle toho ze prumer pistu je stejny ale motor ma jiny zdvih . spocital jsem si to a vyslo mi ze je to 1.9 obsah . takze jsem na tento motorovej blok prendal vse z motoru 1.6 . motor jsem usadil do kasle zapojil elektrinu ktera je bouzel v hroznem stavu :-/ ale kupodivu motor vrci a i to celkem pekne jede . dal jsem se zatim nedostal nemam vse zapojene funguje jen cidlo teploty vody a tlak oleje a zbytek musim teprve doresit . problem mam s cidlem setrvacniku je tam nejak divne napojede (napajene) a kdyz sem chtel dat jine neni ho kam zastrcit leda bych o ustrihl a napajel protoze kabel od cidla jde k divne krabicce (mam tuseni ze je to nejaka diag zasuvka) kdyz ji odpojim tak vse na palubce zhasne a je uplne mrtva nevim muzu v tydnu nafotit.
A dalsi vec je ridici jednotka bouzel nevim presne cislo jednotky ale podle googlu mi to napsalo ze ridici jednotka je 1.6 76kw a ta s 1.9 motorem jede krasne . mam dalsi dve jednotky ktere podle cisel pisou 1.9gti 75kw dokonce si pamatuju cas bosch cisla na RJ xxx000333 :-D .
Prace me ceka jeste hodne a urcite se tu svama budu radit dal .
to je asi zatim vse pokud me napadne neco dalsiho budu sem psat.
dekuji vsem za jakekoliv rady a odpovedi
Mam spoustu dotazu a spoustu veci ktere me zajimaji ale asi si v tomto prispevku na vse nezpomenu tak to sem budu asi psat postupne .
Zatim nemam moc fotek ale casem pridam dalsi treba auto nekdo pozna a dozvim se nejakou jeho historii :-)
Zde auticko :-)
http://www.imgup.cz/image/igu
http://www.imgup.cz/image/ig7
Zde foto motoru
http://www.imgup.cz/image/igv
http://www.imgup.cz/image/ig6
Rad bych dodal ze jsem automechanim 24 let takze nejake zkusenosti mam ale bouzel nerozumim uplne vsemu a co se tyce 205 GTI se teprve ucim . ale 5 let makam v peugeot servisu .
Auto sem privezl ana odtahovce nepojizde . 1.6gti motor tocil ale obcas to skytlo ani start sprej nic nepomohlo .celej motor byl ohazenej od oleje .Takze jsem rovnou sundal hlavu a u 2 valce ohnute ventily (neznam historii auta) ale spise me prekvapilo co jsem nasel ve valcich viz odkaz .vubec nevim jak se to mohlo stat u 2 a 4 valce uplne to same.
http://www.imgup.cz/image/igf
Jednak podle vyrezu na pistech bych rekl ze je to kuli 16v hlave pokud to spravne chapu ? no kazdopadne po oprave ventilu mel 1,2,3 valec tlaky a 4 valec bez tlaku foukalo to prez krouzky(asi) do oleje a proto olej lital vsude . takze motor pryc vyndal jsem ho . a prendal jsem tam spodek 1.9 poznal jsem to jen podle toho ze prumer pistu je stejny ale motor ma jiny zdvih . spocital jsem si to a vyslo mi ze je to 1.9 obsah . takze jsem na tento motorovej blok prendal vse z motoru 1.6 . motor jsem usadil do kasle zapojil elektrinu ktera je bouzel v hroznem stavu :-/ ale kupodivu motor vrci a i to celkem pekne jede . dal jsem se zatim nedostal nemam vse zapojene funguje jen cidlo teploty vody a tlak oleje a zbytek musim teprve doresit . problem mam s cidlem setrvacniku je tam nejak divne napojede (napajene) a kdyz sem chtel dat jine neni ho kam zastrcit leda bych o ustrihl a napajel protoze kabel od cidla jde k divne krabicce (mam tuseni ze je to nejaka diag zasuvka) kdyz ji odpojim tak vse na palubce zhasne a je uplne mrtva nevim muzu v tydnu nafotit.
A dalsi vec je ridici jednotka bouzel nevim presne cislo jednotky ale podle googlu mi to napsalo ze ridici jednotka je 1.6 76kw a ta s 1.9 motorem jede krasne . mam dalsi dve jednotky ktere podle cisel pisou 1.9gti 75kw dokonce si pamatuju cas bosch cisla na RJ xxx000333 :-D .
Prace me ceka jeste hodne a urcite se tu svama budu radit dal .
to je asi zatim vse pokud me napadne neco dalsiho budu sem psat.
dekuji vsem za jakekoliv rady a odpovedi