Gutmann, Berlingo II, 106 Rallye
Napsal: 26 bře 2016 22:19
No tak abyste mě nepomluvili, že tady posledni dobou jen tlachám a nic nedělám, tak si založím i zde topic
Moje GTI znáte, již nějakou dobu probíhá jeho reinkarnace a zatím je to ve stádiu plechařiny. Více zde:
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=10186
Na tohle auto bohužel není moc času... potomek na cestě, rekonstrukce baráku atd. Je toho prostě moc.
Jako další povoz je Berlingo II 1,6 66kW, již nový model (B9) Rodinný dělník, nyní s nějakými 82 000 km a provozem na LPG.
Dodám nějaké foto, až z něj smyju sůl a bláto.
No a pak dnes přibyla další "hračka" v podobě 106ky Rally, v celkem originálním stavu s nějakými +- 141 000km. Auto po delším výběru opravdu vypadá na najeté kilometry, exponovaná místa jsou nedotčená, interiér je krásně zachovalý...
Je tam pár věcí, jako například sportovní volant a pás, které půjdou ihned pryč a vrátím tam origo, naštěstí jsem to obdržel s vozem, takže to bude otázka chvilky.
Samotné auto má upravený motor, origo 8v včetně upravené řídící jednotky a trochu domácké sání. Nicméně to funguje dobře, jen je to trochu vzhledem k ostré vačce neposlušné v nízkých otáčkách.
Podvozek je původní, jen vpředu jsou kotouče Brembo Max a vzadu děrované Zimmermanny. Rozpěra mezi tlumiči a rozpěra mezi rameny pod autem.
Nechybí nerezové svody a lehce laděný výfuk. A vozíme se na origo plecháčích.
Plány naštěstí nejsou Jen jezdit, jezdit a jezdit. Kvůli tomu jsem také déle vybíral kousek, který bude víceméňe "sednout a jezdit"
Moje GTI znáte, již nějakou dobu probíhá jeho reinkarnace a zatím je to ve stádiu plechařiny. Více zde:
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=10186
Na tohle auto bohužel není moc času... potomek na cestě, rekonstrukce baráku atd. Je toho prostě moc.
Jako další povoz je Berlingo II 1,6 66kW, již nový model (B9) Rodinný dělník, nyní s nějakými 82 000 km a provozem na LPG.
Dodám nějaké foto, až z něj smyju sůl a bláto.
No a pak dnes přibyla další "hračka" v podobě 106ky Rally, v celkem originálním stavu s nějakými +- 141 000km. Auto po delším výběru opravdu vypadá na najeté kilometry, exponovaná místa jsou nedotčená, interiér je krásně zachovalý...
Je tam pár věcí, jako například sportovní volant a pás, které půjdou ihned pryč a vrátím tam origo, naštěstí jsem to obdržel s vozem, takže to bude otázka chvilky.
Samotné auto má upravený motor, origo 8v včetně upravené řídící jednotky a trochu domácké sání. Nicméně to funguje dobře, jen je to trochu vzhledem k ostré vačce neposlušné v nízkých otáčkách.
Podvozek je původní, jen vpředu jsou kotouče Brembo Max a vzadu děrované Zimmermanny. Rozpěra mezi tlumiči a rozpěra mezi rameny pod autem.
Nechybí nerezové svody a lehce laděný výfuk. A vozíme se na origo plecháčích.
Plány naštěstí nejsou Jen jezdit, jezdit a jezdit. Kvůli tomu jsem také déle vybíral kousek, který bude víceméňe "sednout a jezdit"