Môj Drobček XRD
Napsal: 29 čer 2016 19:00
Po tých rokoch čo som tu, by sa patrilo konečne predstaviť aj môjho Drobčeka. Pôvodne bol dovezený z Nemecka presne deň pred tým čo vyšiel u nás zákaz dovozu áut zo zahraničia či čo to bolo v tých 90-tych rokoch. Je to ročník 1991 XRD v klasickej základnej sociálnej výbave. Doniesol ho náš oco keď bol v DE a je to to posledné auto čo mame dal, takže sa z toho stala ešte viac srdcová záležitosť než bolo v pláne.
Motoricky to bola 1.9 D ale raz motor vypovedal službu, tak z núdze tam bol voperovaný motor aj s prevodovkou z 1750-ky čo som mal predtým než šla do šrotu. Samozrejme, že ma prestalo baviť kupovať do ramien nové silentbloky a furt to meniť, tak tam šla nápravnica z GTI. Ramená MOOG, tlmiče Bilstein, nové púzdra stabilizátora a nové tyčky, tiež od MOOG-u. Problém nastal po zmontovaní nakoľko ostali pružiny z Diesla a stál kôli tomu ako koza na kríku. Zohnali sa zadara pružiny GTI a už to vyzerá lepšie.
Ďalšia vec bola, že sa mi podarilo vymeniť servoriadenie za hrebeňové s kamarátom čo vlastní MI16. Len musí ísť von a pretesniť ho. Najviac ma hnevá ten zvuk športovej hrušky pod kapotou! Ide mi to na nervy. Ďalší plán, repas zadnej nápravy. Karosériu som vyrezal, zaplátal, nastriekal, prebil odtokové kanáliky v prahoch a zatiaľ do roboty a naspäť mi to stačí. Elektrinu som sa pokúšal prerobiť ja podľa schém a návodov z fóra ale nie je to to pravé orechové, takže to pôjde k niekomu kto elektrine rozumie. Ďalšia vec, ktorej sa teším je kapota z automatu a 15" Speedline. Asi tak všetko. Ideme na to čo je v pláne..........
V pláne sú chladené kotúče čo vlezú pod 13" Speedline, celolak, kolesá prebrúsiť a nastriekať nanovo, predné svetlá 4-oko aj so smerovkami, motor buď 2.1TD alebo 1.9D. Uvidíme čo bude skôr a po pravde ani nemám šajnu čo ako bude ťahať. (Teda v Passate B5 66kW ťahal super ). V konečnom dôsledku asi zatiaľ všetko. Fotky ako vyzeral predtým dohľadám a priložím postupne. Zatiaľ len aktuálne.
(Diskusia v téme mi vôbec nevadí, dokonca budem rád ak bude prebiehať priamo v téme.)
Motoricky to bola 1.9 D ale raz motor vypovedal službu, tak z núdze tam bol voperovaný motor aj s prevodovkou z 1750-ky čo som mal predtým než šla do šrotu. Samozrejme, že ma prestalo baviť kupovať do ramien nové silentbloky a furt to meniť, tak tam šla nápravnica z GTI. Ramená MOOG, tlmiče Bilstein, nové púzdra stabilizátora a nové tyčky, tiež od MOOG-u. Problém nastal po zmontovaní nakoľko ostali pružiny z Diesla a stál kôli tomu ako koza na kríku. Zohnali sa zadara pružiny GTI a už to vyzerá lepšie.
Ďalšia vec bola, že sa mi podarilo vymeniť servoriadenie za hrebeňové s kamarátom čo vlastní MI16. Len musí ísť von a pretesniť ho. Najviac ma hnevá ten zvuk športovej hrušky pod kapotou! Ide mi to na nervy. Ďalší plán, repas zadnej nápravy. Karosériu som vyrezal, zaplátal, nastriekal, prebil odtokové kanáliky v prahoch a zatiaľ do roboty a naspäť mi to stačí. Elektrinu som sa pokúšal prerobiť ja podľa schém a návodov z fóra ale nie je to to pravé orechové, takže to pôjde k niekomu kto elektrine rozumie. Ďalšia vec, ktorej sa teším je kapota z automatu a 15" Speedline. Asi tak všetko. Ideme na to čo je v pláne..........
V pláne sú chladené kotúče čo vlezú pod 13" Speedline, celolak, kolesá prebrúsiť a nastriekať nanovo, predné svetlá 4-oko aj so smerovkami, motor buď 2.1TD alebo 1.9D. Uvidíme čo bude skôr a po pravde ani nemám šajnu čo ako bude ťahať. (Teda v Passate B5 66kW ťahal super ). V konečnom dôsledku asi zatiaľ všetko. Fotky ako vyzeral predtým dohľadám a priložím postupne. Zatiaľ len aktuálne.
(Diskusia v téme mi vôbec nevadí, dokonca budem rád ak bude prebiehať priamo v téme.)