Stránka 1 z 1

Hmotnosti motorov

Napsal: 14 říj 2016 19:49
od Tokagero314
Možno totálne hlúpa téma ale preliezol som fórum, Googla a nič. Zaujíma ma aké sú hmotnosti jednotlivých motorov od obyčajného dízla cez 1.9TD, 2.1TD, 2.0 HDI... Je mi jasné, že oturbované je ťažšie od klasiky ale o koľko? Ako sa bude 205 správať v zákrutách, ako bude sedieť zadok na ceste s jednotlivými motormi a pod.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku

Re: Hmotnosti motorov

Napsal: 14 říj 2016 20:59
od Kenny
Někde to bylo myslím i tady na fóru. ...

2.1td má myslím hola kolem 170kg

Re: Hmotnosti motorov

Napsal: 14 říj 2016 21:04
od Tokagero314
Ďakujem. Ostatné asi nevieš alebo kde je topik ohľadom toho...

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku

Re: Hmotnosti motorov

Napsal: 14 říj 2016 21:48
od Tokagero314
1.9 D-XUD 9 kompletný: 157 kg.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku

Re: Hmotnosti motorov

Napsal: 15 říj 2016 18:55
od Tokagero314
Tak som niečo našiel po dňoch za PC...

Papierovo by to malo byť asi takto pre 1.8D, 1.9D a 2.1 TD...

XUD7TE = 150kg
XUD9TE = 140kg
XUD11ATE = 171kg

A hmotnosti pre 2.0 and 2.2 HDi...

DW10TD = 150kg
DW12TED4 = 182kg

Všetko komplet motor bez prevodovky...

A ešte prebraté zo stránky www.205gtidrivers.com

TU9M (954cc 8v alloy block monopoint injection) = 89kg
TU1M (1124cc 8v alloy block monopoint injection) = 90kg
TU3M (1360cc 8v alloy block monopoint injection) = 92kg
TU3FJ2 (1360cc 8v iron block injection) = 113kg
TU5JP (1587cc 8v iron block injection) = 109kg
TU5J4 (1587cc 16v iron block injection) = 117kg

TUD5 (1527cc 8v diesel) = 126kg

XU52C (1580cc 8v alloy block carb) = 107kg
XU5JP (1580cc 8v alloy block injection) = 108.5kg
XU7JP (1761cc 8v alloy block injection) = 114kg
XU7JP4 (1761cc 16v alloy block injection) = 125kg
XU92C (1905cc 8v alloy block carb) = 115kg
XU102C (1998cc 8v iron block carb) = 132kg
XU10J2C (1998cc 8v iron block injection) = 140kg
XU10J2TE (1998cc 8v iron block turbo) = 149kg
XU10J4 (1998v 16v iron block injection aka "S16") = 160kg
XU10J4TE (1998cc 16v iron block turbo aka "405 T16") = 165kg
XU10J4R (1998cc 16v iron block injection) = 143kg
XU10J4RS (1998cc 16v iron block injection aka "GTi-6") = 143kg

XUD7TE (1769xx 8v diesel) = 150kg
XUD9TE (1905cc 8v diesel) = 140kg
XUD11ATE (2088cc 12v diesel) = 171kg

DW10TD (1997cc 8v diesel) = 150kg
DW12TED4 (2179cc 16v diesel) = 182kg 

EW7J4 (1749cc 16v alloy block injection) = 137.5kg
EW10J4 (1997cc 16v alloy block aka "206 GTi") - 137kg
EW12J4 (2230cc 16v alloy block injection) = 153kg

ES9J4 (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
ES9J4S (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg