Stránka 1 z 1

dkz za ddz

Napsal: 21 pro 2016 16:02
od mišák
čest pánové ,odešel mi 1.9 i DDz 80 kW na benzín v oleji ,a sehnal jsem motor druhej, 1.9 i typ DKZ 88kW kompletku


hypoteticky řeším,co to bude dělat ,až na DKZ nahodím podkovu se vstřikem z DDz
(věci z DKZ ležely v prachu v jedné kůlně ,bude trochu trvat to rozchodit ,do tý doby bych se spokojil s jednobodem tudíž)

samozřejmě že proběhne kuchnutí DKZ ,moc dlooouho to stálo na gufera ,kroužky atd...

(řj kabeláž k tomu DKZ byla)

Re: dkz za ddz

Napsal: 21 pro 2016 19:40
od draken
dej tam rovnou 88kW jestli máš elektriku

Re: dkz za ddz

Napsal: 21 pro 2016 19:59
od mišák
kabeláž včetně rampy ,řj,váhy,lambo je...potíž že se to válelo od 2008 v kůlně a ,bude to třeba čistit a ošetřit.Váha je totál od bahna...

svazky jsou podobné , proti mé sociál výbavě na DDz ,kde jsou jen diody na čidla , je DKz s čidlem tlaku oleje,teplotou oleje,napojení na řj je stejné,kapli už mám v podsvícení z Gti už přes rok...nevím jen detail ohledně vstřiku....1 a 4řka ,jak se to liší ..

přece jen to má trochu jiné parametry ten DKz 88 kW

zástavba na 4bod se počítá,jen to bude trochu trvat ,vyleštit,licung,gufera ...

Re: dkz za ddz

Napsal: 21 pro 2016 20:12
od draken
tak jako motor chceš přehazovat stejně, vyměnit elektrikuje je otázka dvou hodin

Re: dkz za ddz

Napsal: 02 led 2017 11:40
od mišák
došla mi odpověď z KALINA.cz ze Zlína na dotaz poptávky po celokovovým těsnění pod hlavu.

Udělaj mi těsnění protikusem ze starého těsnění z rovných plechů za cca 1800 -2000. Originál tam nechci ,hlava půjde otlakovat a srovnat.
Je něco srovnatelného jak maj ze Zlína nebo stačí...?
motor nejde cestou honit koně ,ale na výdrž a spoleh ...těch 88kW mi na 4x4 bohatě stačí....

Re: dkz za ddz

Napsal: 02 led 2017 14:30
od draken
na běžnej provoz postačí i aftermarket třeba od reinz

Re: dkz za ddz

Napsal: 02 led 2017 19:41
od vinorak
taky si myslim, že to je zbytečný :m:

Re: dkz za ddz

Napsal: 03 led 2017 10:53
od Zdenek
Celokovový těsnění nemá význam, pokud nemáš oturbenej motor nebo nějakou extra zvýšenou kompresi.

Spolehlivě bude fungovat klasika ať originál nebo druhovýroba.

Stejně i to celokovový rozloží chladící kapalina...