1.4 NEHÁZÍ JISKRU

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
GRIZZLYGARAGE
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 30 čer 2017 17:23
tel.:: 606818005

Re: 1.4 NEHÁZÍ JISKRU

Příspěvek od GRIZZLYGARAGE »

Aloush píše:Podle toho co píšeš máš multimetr zapojený dobře :up: to kulaté na fotce neznám, řekl bych že to tam nemá být.
Svazek by teoreticky mohl jít sehnat, 1.4 je na ND relativně dost.
Ještě kdyby jsi něvěděl - v poloze pod hFE (dioda a zvuk) by měl měřák pískat, nebo svítit, když spojíš červený a černý drát - tím můžeš zkoušet jestli jsou v pořádku kabely od pojistkovky do motoru.
Držím palce a přeji pevné nervy :)
Myslel jsem funglovku svazek,jako se to dá sehnat třeba na staré Ameriky ,ale to asi nikdo nedělá.Tak mě to nedalo a šel jsem to zkusit a opravdu píská :-)
Uživatelský avatar
Katza
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 309
Registrován: 20 zář 2008 12:40
Skutečné jméno: Petr
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 NEHÁZÍ JISKRU

Příspěvek od Katza »

...neber to špatně, ale ty tady řikáš, že elektrice nehovíš a do výměny svazku by ses pustil? novej sehnat asi nepůjde, ale věř mi, že je lepší dát dohromady ten co je v autě....a mimo to, když ho vyndáš, tak podle schématu to proměřit a zkontrolovat je to nejjednodušší - ještě k tomu, když francouzi mají ty kabely hezky číslovaný.

Měřák máš dobře - pískat už taky umíš, to je základ. Kulatá krabička tam být nemá - zkontroluj na jaký kabely to vede, případně podle toho, co tam je napsaný vygooglit co by to mohlo být. Ještě se podívej jestli není někde schovanej tajnej vypínač.
Kolem a kolem tě zajímají z pojistkovky jen tyhle dráty:
1. živejch 12V z baterky do pojistkovky
2. živejch 12V z pojistkovky do spínačky
3. spínanejch 12V ze spínačky do pojistkovky, kde to jde přes pojistkovku (bez relátek a bez pojistek) rovnou na konektor cívky
+ ty kabely co jsme se bavili dřív (okolo cívky a zesilovače včetně kostry)

To je vše. Podle toho mýho schématu máš barvy i čísla kabelů - teď už jenom hledat, koukat, pískat a měřit (osobně jsem multimetr použil asi 2x, jinak používám 12V zkoušečku jenom na žárovku :fran:

Pak ještě jedna rada jestli ti hapruje 12V - teďka tedy s měřákem:
1. všechny pojistky zasazený
2. otočit klíčkem do 2. polohy a měřit na 3. pinu cívky (porovnat s napětím na baterce)
3. shodit klíček, vyndat 1. pojistku, klíček do druhý polohy a zase změřit 3. pin cívky
4. shodit klíček, vrátit 1. pojistku a vyndat druhou a zase při 2. poloze měřit

takhle projet všechny pojistky a když zaznamenáš změnu, máš určenej okruh, kde se to tluče. Pak hledat dál.

zkus hodit foto elektriky okolo spínačky a toho kulatýho nesmyslu - kam to vede a jak ty dráty vypadaj - něco dodělávanýho, předělávanýho je vždycky vidět.
GRIZZLYGARAGE
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 30 čer 2017 17:23
tel.:: 606818005

Re: 1.4 NEHÁZÍ JISKRU

Příspěvek od GRIZZLYGARAGE »

Hned jak bude chvilka,tak to všechno odzkouším .Prosím tě a ta krabička co jsem dával fotku na začátku tam patří?
Na tom kulatém bazmeku je 21N30W.
Uživatelský avatar
Katza
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 309
Registrován: 20 zář 2008 12:40
Skutečné jméno: Petr
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 NEHÁZÍ JISKRU

Příspěvek od Katza »

...tak ta krabička na první fotce je podle mě domontovávaný buď central, nebo alarm nebo oboje dohromady - každopádně jestli k tomu patří štítek na 3. fotce, kde píšou "ALARMANLAGE", tak je to jasnej alarm :fran: originál alram myslim nebyl a originál centrál je krabička pod volantem u volantový tyče....

a jestli ten alarm blokuje jiskru (což může být), tak to nenaskočí.....ideálně se kouknout na jaký kabely je to napojený - doporučuju si dopředu nafotit nebo napsat než bys to vystřihával :-)
Odpovědět