Stránka 1 z 1

Syčení při sešlápnutí brzdy

Napsal: 27 říj 2017 17:52
od ret33
Zdravím,
po výměně brzdové kapaliny se mi při nastarovaném motoru ozývá syčení při sešlápnutí brzdového pedálu , po uvolnění syčení přestane. Další příznaky: při sešlápnutí brzdy se zvýší volnoběžné otáčky, po uvolnění to má tendenci chcípat a když je motor už trochu zahřátej, tak to na volnoběh chcípne.

Brzdový pedál je měkký, jako by to bylo stále zavzdušněný, při startu se sešlápnutým pedálem pedál neklesne.

Může to být jenom špatným odvzdušněním, nebo je to větší problém ? Díky za radu.

Re: Syčení při sešlápnutí brzdy

Napsal: 27 říj 2017 18:47
od draken
nejspíš povolil simerink na posilovači

Re: Syčení při sešlápnutí brzdy

Napsal: 27 říj 2017 19:56
od Aloush
Někde jsem tu tuším četl podobný problém - nakonec se zjistilo, že byla na posilovači děravá manžeta u pedálu.. zkusil bych ji aspoň zkontrolovat.
..a potom obejít posilovač a zkontrolovat podtlakovou hadici a jestli je dobře utažený brzdový válec. :myslim:

Re: Syčení při sešlápnutí brzdy

Napsal: 27 říj 2017 19:57
od ret33
Sorry za blbej dotaz, ale kterej díl z obrázku to je a jak se to vyměňuje ? Díky.

Re: Syčení při sešlápnutí brzdy

Napsal: 29 říj 2017 18:35
od ret33
Ještě prosím jeden dotaz: z čeho všeho se dá použít velkej posilovač pro GTI bez ABS průměr 225 mm ? Díky.

Re: Syčení při sešlápnutí brzdy

Napsal: 18 pro 2017 19:31
od ret33
Tak si odpovím, posilovač na 205 gti pasuje pouze z 205 a 309 gti. V Peugeotu ho nemaji a aftermarket uz ho také nevyrábí. Četl jsem v nějakém příspěvku zde, že tam má někdo posilovač z 306. To je blbost, má sice stejný rozměr, ale o 45 stupňů posunuté štefty na uchycení. Vyzkoušeno.

Re: Syčení při sešlápnutí brzdy

Napsal: 18 pro 2017 23:15
od Aloush
Ahoj, když mi mrkneš do vlákna, dá se napasovat posilovač z P307.. akorát je docela ostrý (je to na zvyku, ale brutální rozdíl) a jsou delší jak šrouby na uchycení, tak to táhlo na který přijde pedál.. to se dá vyřešit, že podložíš šrouby a tím si celý posilovač posuneš jakoby do motoru, aby ti to dobře vyšlo na pedál. Druhý problém je, že posilovač z P307 je dělaný na jiné HBV, takže nemá uprostřed tu tyčinku, která ti mačká hbv.. já to vyřešil kulatinou :zin: je to asi trošku šílenost, ale funguje to dobře. :up: Podtlakovou hadici jsem použil z původního posilovače... to jen tak pro info :fran: (nějaké fotky k tomu: viewtopic.php?f=12&t=17456&start=104)

Re: Syčení při sešlápnutí brzdy

Napsal: 19 pro 2017 08:49
od Zdenek
ret33 píše:Tak si odpovím, posilovač na 205 gti pasuje pouze z 205 a 309 gti. V Peugeotu ho nemaji a aftermarket uz ho také nevyrábí. Četl jsem v nějakém příspěvku zde, že tam má někdo posilovač z 306. To je blbost, má sice stejný rozměr, ale o 45 stupňů posunuté štefty na uchycení. Vyzkoušeno.
No protože jsi toho četl jen půlku... pakliže použiješ posilovač z 306-ky, musíš použít i brzdový válec z 306-ky. Jestliže chceš ponechat původní válec, tak musíš použít posilovač z 206, 307