Zdar pánové,
mám dotaz Měnil jsem pístní kroužky, kolik má být moment na šalách(ojnicích). Po rozborce a zborce se motor přehřívá.
Krom toho ještě pár drobností,
Za studena nastartuje, ale při rozjezdu se začne dusit, chcípne a nejde nastartovat, nepomohla ani výměna vodního čidla, při odpojení vodního čidla po přemlouvání naskočí(Potom co se zadusil).
Motor nemá plynulý tah, má "hluchá" místa v rozsahu otáček.
Motor nemá správný tah.(před výměnou měl subjektivně vyšší výkon) Co se týká na rovince předpisových rychlosti je rychlost/otáčky motoru identická jako před výměnou.
Motor nehoupe, běží celkem klidně, jen má jiný zvuk.
Řemen je nastavený dobře (předpokládám) Vačka a setrvak byly zaaretovany.
Olej nemizí ani nepřibývá, hladina vody se nemění.
Věděl by někdo kde může být problém/ý a byl by schopen poradit?
Utahovací momenty
Utahovací momenty
Pešek 205 Look (TU1M)44kW rv.90 ... ted splacanina RG+Look+1,4i (TU3M) 55kW a plno detskych a uz i stareckych nemoci (dalnice 5,8l , max 169km/h :-), mesto 7,4l, comb 6,5l > http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=10916 <
- Aloush
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 374
- Registrován: 13 črc 2015 20:17
- Rok narození: 1995
- Skutečné jméno: Ales Dopita
- tel.:: 735888182
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Utahovací momenty
Ahoj, koukal jsem do knihy, že TUčka by měli být utažené na 37,5Nm (snad jsem koukal dobře )
S tím dušením.. měl jsem podobný problém, když jsem zapomněl zapojit potenciometr na klapce ..ale předpokládám, že jsi čidla prolezl hodněkrát.
S tím dušením.. měl jsem podobný problém, když jsem zapomněl zapojit potenciometr na klapce ..ale předpokládám, že jsi čidla prolezl hodněkrát.
Peugeot 205 1.4 55kW (3d, 98) - Nightfire ♥
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Peugeot 205 1.4 55kW (5d, 93) - Mamčina limuzína
----------------------
FB: Aleš Dopita
Re: Utahovací momenty
Díky za info mám je o 13nm přetažený
Jj čidla jsem prolezl vícekrát a nic nenašel, pro jistotu jsem všechny i čistil.
Vyblikany závady taky nehlásí žádnou chybu.
Edit:
Odešla inducka, to zřejmě bylo to záhadné chcipani a občasné natočení/nenatočení až umřela úplně
Nicméně problém s přehříváním a chybějícím výkonem stále pretrvava. Do cca 2000-2500 relativně má sílu, pak se ale začíná dusit, nereaguje na rychlejší přidání plynu ani z nízkých otáček. A ještě žere jak tank.
Za studena se špatně startuje (cca 5s než se chytne)
Jj čidla jsem prolezl vícekrát a nic nenašel, pro jistotu jsem všechny i čistil.
Vyblikany závady taky nehlásí žádnou chybu.
Edit:
Odešla inducka, to zřejmě bylo to záhadné chcipani a občasné natočení/nenatočení až umřela úplně
Nicméně problém s přehříváním a chybějícím výkonem stále pretrvava. Do cca 2000-2500 relativně má sílu, pak se ale začíná dusit, nereaguje na rychlejší přidání plynu ani z nízkých otáček. A ještě žere jak tank.
Za studena se špatně startuje (cca 5s než se chytne)
Pešek 205 Look (TU1M)44kW rv.90 ... ted splacanina RG+Look+1,4i (TU3M) 55kW a plno detskych a uz i stareckych nemoci (dalnice 5,8l , max 169km/h :-), mesto 7,4l, comb 6,5l > http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=10916 <