Zdarec, máte niekto skúsenosti s osádzaním ostrej vačky?
Napr. niečo takéto: https://pipercams.co.uk/Camshafts-Car/M ... .6-1.9-8v/
Je potrebné meniť aj dvihátka a pružiny?
Ostrá vačka
Ostrá vačka
Hyundai S Coupe - SOLD
Peugeot 205 1,9 GTI - SOLD
Peugeot 205 1,9 GTI - SOLD
Peugeot 205 1,6 GTI - SCRAPED
VW Golf MKII GTI KR - SOLD
Peugeot 406 2.0HDi - SOLD
Jeep Cherokee XJ 2.5 TD - SOLD
Peugeot 205 1,9 Gentry - SOLD
Fiat Cinquecento 1.1 Sporting - SOLD
Škoda Octavia 1.8 Turbo RS - SOLD
Peugeot 205 1,9 GTI 1988
Audi S4 B5 2.7biT
Ford Focus MK1 1.8 TDdi
Peugeot 205 1,9 GTI - SOLD
Peugeot 205 1,9 GTI - SOLD
Peugeot 205 1,6 GTI - SCRAPED
VW Golf MKII GTI KR - SOLD
Peugeot 406 2.0HDi - SOLD
Jeep Cherokee XJ 2.5 TD - SOLD
Peugeot 205 1,9 Gentry - SOLD
Fiat Cinquecento 1.1 Sporting - SOLD
Škoda Octavia 1.8 Turbo RS - SOLD
Peugeot 205 1,9 GTI 1988
Audi S4 B5 2.7biT
Ford Focus MK1 1.8 TDdi
Re: Ostrá vačka
Posílám odkaz na imho zajímavý materiál ohledně ladění 8v GTI. Ohledně vačky tam je dost skeptickej, že to v tomhle případě nemá smysl.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Ostrá vačka
To většinou udává výrobce včetně ventilových vůlí, někdy to chce i stavitelný kolo aby s správně načasovala. Ale pokud to necháš na sériový jednotce tak to budou vyhozený peníze, ta se s tím nevyrovná a možná to pojede hůř než origo. Tohle není jak v době karburátorů, tohle je ještě primitivní vstřikování....
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Ostrá vačka
Vačka má smysl vždy, ale pouze za předpokladu komprese, správného předstihu a dostatku vzduchu a paliva....