Tlak palivového čerpadla 1,6 jednobod BDY
Napsal: 21 lis 2019 20:43
naměřeno mám před vstřikem cca něco málo přes 0,8 bar a u čerpadla stejnou hodnotu...je to málo? někde píšou 1,0 bar..po vypnutí zapalování tlak klesne o něco a nějakou dobu drží
nechci zakládat ještě další téma, ale ptám se s ohledem na problém, který vznikl na autě po repasi hlavy a všeho s tím spojeného...jakmile se motor zahřeje na cca 83 stupňů dle budíku, otáčky cca 900, motor začne pravidelně zakopávat, bublá to i do výfuku...a to vždy...během zahřívací fáze, kdy je směs obohacena, vše naprosto v pořádku....tváří se to jakoby vynechávalo zapalování...nevím no, jestli dobře nastavili ventilové vůle, nebo rozvody o zub...ale to si nemyslím, auto jede bez výpadku výkonu, žádné přehřívání, škubání ve vysokých otáčkách, volnoběh drží...vyměnil jsem co se dalo..přes čidla po cívku, svíčky, ty napovídají chudou směs, jak motor zakopává...prostříkal jsem komplet hadice sání, vše ok co se týče falešného vzduchu...lambda odpojená nebo zapojená, nemá vliv....tak jsem ještě zkusil napojit ten tlak....dia nic, žádná chyba...možná regulátor tlaku paliva? pokud přiškrtím odvod z vstř. jednotky, tlak paliva se zvýší, ale problém přetrvává, nikdy jsem ale nepřiškrtil na dost dlouho, kvůli regulátoru...věděl by někdo? kam co a a jak :) nechám ještě zkontrolovat ty rozvody a ventilové vůle...mě jen zaráží, že je to pokaždé stejně, při stejné teplotě začne houpačka na volnoběh
nechci zakládat ještě další téma, ale ptám se s ohledem na problém, který vznikl na autě po repasi hlavy a všeho s tím spojeného...jakmile se motor zahřeje na cca 83 stupňů dle budíku, otáčky cca 900, motor začne pravidelně zakopávat, bublá to i do výfuku...a to vždy...během zahřívací fáze, kdy je směs obohacena, vše naprosto v pořádku....tváří se to jakoby vynechávalo zapalování...nevím no, jestli dobře nastavili ventilové vůle, nebo rozvody o zub...ale to si nemyslím, auto jede bez výpadku výkonu, žádné přehřívání, škubání ve vysokých otáčkách, volnoběh drží...vyměnil jsem co se dalo..přes čidla po cívku, svíčky, ty napovídají chudou směs, jak motor zakopává...prostříkal jsem komplet hadice sání, vše ok co se týče falešného vzduchu...lambda odpojená nebo zapojená, nemá vliv....tak jsem ještě zkusil napojit ten tlak....dia nic, žádná chyba...možná regulátor tlaku paliva? pokud přiškrtím odvod z vstř. jednotky, tlak paliva se zvýší, ale problém přetrvává, nikdy jsem ale nepřiškrtil na dost dlouho, kvůli regulátoru...věděl by někdo? kam co a a jak :) nechám ještě zkontrolovat ty rozvody a ventilové vůle...mě jen zaráží, že je to pokaždé stejně, při stejné teplotě začne houpačka na volnoběh