Cukání motoru a pád ralších drobností .....
Napsal: 10 čer 2008 07:55
Zdravíčko,
před časem sem si pořídil 205 Rolland Garros. Je tam 1.4 benzín, 55 kW. A teď k problému. (Teda tomu nejhlavnějšímu, protože se tu asi teď budem vídat častějc.) Po nastartování se mi rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru a chvílema když sešlápnu plyn, tak se auto jakoby dusí. Někdy taky reaguje normálně, ale kontrolka svítí pořád. Když pak jedu, tak motor dost cuká, jako by ho někdo vzal a na vteřinu zastavil. Že by mi onemocněl ten vstřikovací vehement? Když sem si to vyblikával, nahlásilo mi to jen 41.
A pak další, již méně podstatná věc. Když chci otevřít šíbr, tak se mi jako vyfoukne to těsnění, ale otevřít nejde, posunu s nim jen asi centimetr a dál ani ťuk. Že by tam byla ještě nějaká elektrická pojistka která nechodí?
A jeden vtipnej dotaz na konec ...... někdo mi z toho uklradl volant, neválí se doma někomu náhodou origo ten tříramenej? Teda pokud se nepletu a má tam bejt. Myslim je podobnej jak v GTi, ne?
Díky za odpověď.
před časem sem si pořídil 205 Rolland Garros. Je tam 1.4 benzín, 55 kW. A teď k problému. (Teda tomu nejhlavnějšímu, protože se tu asi teď budem vídat častějc.) Po nastartování se mi rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru a chvílema když sešlápnu plyn, tak se auto jakoby dusí. Někdy taky reaguje normálně, ale kontrolka svítí pořád. Když pak jedu, tak motor dost cuká, jako by ho někdo vzal a na vteřinu zastavil. Že by mi onemocněl ten vstřikovací vehement? Když sem si to vyblikával, nahlásilo mi to jen 41.
A pak další, již méně podstatná věc. Když chci otevřít šíbr, tak se mi jako vyfoukne to těsnění, ale otevřít nejde, posunu s nim jen asi centimetr a dál ani ťuk. Že by tam byla ještě nějaká elektrická pojistka která nechodí?
A jeden vtipnej dotaz na konec ...... někdo mi z toho uklradl volant, neválí se doma někomu náhodou origo ten tříramenej? Teda pokud se nepletu a má tam bejt. Myslim je podobnej jak v GTi, ne?
Díky za odpověď.