Já a moje 205ky
Napsal: 14 srp 2008 21:42
Někteří mě tu už znáte,ale většina asi moc netuší jak to je se mnou a 205kama.Zkusím tu nastínit svůj příběh.
Všechno začalo tím že jsem si udělal papíry,ale to asi u každého tak začíná.
Tatík mi sice půjčoval služebáky a dokonce mi k užívání dal i jednoho Žigulíka.Ale znáte to,na něj se moc holek nesbalí a v 18ti klukovi o nic jiného nejde.
Tak jsem se rozhod že prázdniny obětuju brigádě a na auto si vydělám.
Vysnil jsem si Forda Escorta z roku 92-93 1.8i.Daly se v tu dobu sehnat tak kolem 55000,-
Spolužák sice v tu dobu strašně básnil o nějakým Peugeotu 205 GTi,(doteď jezdí shnilou 120kou) až jsem se na něj taky jednou na internetu podíval.Nicméně mě skoro vůbec neoslovil.
Tedy přišly prázdniny a já začal makat jako mourovatej abych vydělal co možná nejvíc.
Po 14 dnech jsem měl už představu kolik si tak do konce brigády vydělám a se kamarádem jsme začali v Pardubicích, Hradci a okolí shánět vysněnýho Escorta.
V jednom bazaru jsem ale narazil na Peugeot 205 1.9 GTi 88kW v barvách krabičky červených Marlboro. Opravdu krásnej (na první i druhej pohled) a jen za 30 a ten kamarád znal i majitele a říkal že by na 25 slevil.No nechal jsem ho tam stát.
Asi po týdnu jsme na zdánlivě slušného Eskorta narazili,ale jednání autobazaru fakt síla.než aby ho vyndali z třetí řady,tak radši řekly že s námi zkušební jízdu dělat nebudou a jestli chceme,tak ať si ho koupíme tak jak tam stojí.Stejně jsem pak zjistil že to byl dovoz z německa, na jinejch papírech a ještě k tomu to auto bylo do půlky zaplavený vodou z povodní.
No byl jsem tak naštvanej,že jsem řek že jdeme zkusit 205ku.
Tedy pánové,to byla jízda.A řeknu Vám,že od té doby jsem řek že si ho nechám do konce života.
Na auto jsem tedy asi po měsíci brigády měl a následně bylo moje.
Ještě ten víkend jsme na něj klofnul první holku. J
S autím se jezdilo a bylo docela super,předělal jsem ho na LPG,ale jak to tak bejvá, začali se ukazovat první vady na kráse.
Začal vypadávat kyt,loupat se barva,v řízení se dělala den ode dne větší vůle a další věci.
Tak se do auta začalo investovat.Nějak se to dalo do kupy,když jsem jednou na cestě z diskotéky ve čtyři ráno trefil srnku.Ta svině mi tam vběhla tak blbě,že my rozbila P světlo,P blinkr, držák světlometu nárazník, spoiler, poškodila kapotu a blatník a zadkem mi promáčkla spolujezdcovy dveře o 5cm dovnitř.
Po jistých útrapách se to spravilo,spoiler už nebyl GTi,ale i tak autí bylo fajn.
Dál se dělala běžná údržba a já se pomalu začal o auto zajímat.Vylezlo z něj že to není 88kW,ale jen 75kW.Že v autě byl dřív demontovatelný bezpečnostní rám po kterém v něm zbyly navařené patky.Palubovka že je předělávaná z nového modelu.A zadní dveře že nejsou model GTi a další drobnosti
Ale i tak jsem si říkal že za ty prachy.No po roce a půl jsem trochu vlastní chybou naboural do v tu chvíli se rozjíždějícího se auta a autí dostalo další ránu.
Tentokrát větší.P světlo,P blikač,kapota už spravit nešla,blatník na výměnu,držák světla,nárazník,spoiler,chladič se saharou a P podběh až ke klobouku tlumiče.
Všechno kvůli tomu že jsem pospíchal za ženskou.
Ale i to se spravilo.
Ale hřebík do rakve bylo asi to že na jedné akci my kluci ze srandy chtěly otočit auto o 90stupňů a přitom jak ho zvedali se jim P zadní bok utrhnul a auto otevřeli jako konzervu.
Takže jsem se ještě jednou odhodlal je nechat spravit.
Dal jsem ho klempíři aby vyměnil celý P práh,ale stálo to tolik peněz že než abych zachraňoval i zbytek,tak jsem začal hledat jinou karosérii.
Asi po dvou měsících jsem narazil na někoho z Chomutova kdo měl doma 1.6 Gti v slušným stavu a nechal to bez papírů za 8 tisíc.Druhý den jsme tam jeli.Auto vypadalo o 100% lépe než to moje.Bylo černé,ale motor byl v háji,sice šlapal,ale nakonec jsem byl rád že jsme s ním po ose dojeli.Během týdne byl přehozenej motor s převodovkou,auto se přitom vyvařil předek a dal jeden nový blatník.
Červené Marlboro auto se nakonec ještě za 3500,- prodalo bez sedaček a s 1.6 motorem na hobby závody do Semil.
Tady jedna z fotek jak dopadlo:
Všechno začalo tím že jsem si udělal papíry,ale to asi u každého tak začíná.
Tatík mi sice půjčoval služebáky a dokonce mi k užívání dal i jednoho Žigulíka.Ale znáte to,na něj se moc holek nesbalí a v 18ti klukovi o nic jiného nejde.
Tak jsem se rozhod že prázdniny obětuju brigádě a na auto si vydělám.
Vysnil jsem si Forda Escorta z roku 92-93 1.8i.Daly se v tu dobu sehnat tak kolem 55000,-
Spolužák sice v tu dobu strašně básnil o nějakým Peugeotu 205 GTi,(doteď jezdí shnilou 120kou) až jsem se na něj taky jednou na internetu podíval.Nicméně mě skoro vůbec neoslovil.
Tedy přišly prázdniny a já začal makat jako mourovatej abych vydělal co možná nejvíc.
Po 14 dnech jsem měl už představu kolik si tak do konce brigády vydělám a se kamarádem jsme začali v Pardubicích, Hradci a okolí shánět vysněnýho Escorta.
V jednom bazaru jsem ale narazil na Peugeot 205 1.9 GTi 88kW v barvách krabičky červených Marlboro. Opravdu krásnej (na první i druhej pohled) a jen za 30 a ten kamarád znal i majitele a říkal že by na 25 slevil.No nechal jsem ho tam stát.
Asi po týdnu jsme na zdánlivě slušného Eskorta narazili,ale jednání autobazaru fakt síla.než aby ho vyndali z třetí řady,tak radši řekly že s námi zkušební jízdu dělat nebudou a jestli chceme,tak ať si ho koupíme tak jak tam stojí.Stejně jsem pak zjistil že to byl dovoz z německa, na jinejch papírech a ještě k tomu to auto bylo do půlky zaplavený vodou z povodní.
No byl jsem tak naštvanej,že jsem řek že jdeme zkusit 205ku.
Tedy pánové,to byla jízda.A řeknu Vám,že od té doby jsem řek že si ho nechám do konce života.
Na auto jsem tedy asi po měsíci brigády měl a následně bylo moje.
Ještě ten víkend jsme na něj klofnul první holku. J
S autím se jezdilo a bylo docela super,předělal jsem ho na LPG,ale jak to tak bejvá, začali se ukazovat první vady na kráse.
Začal vypadávat kyt,loupat se barva,v řízení se dělala den ode dne větší vůle a další věci.
Tak se do auta začalo investovat.Nějak se to dalo do kupy,když jsem jednou na cestě z diskotéky ve čtyři ráno trefil srnku.Ta svině mi tam vběhla tak blbě,že my rozbila P světlo,P blinkr, držák světlometu nárazník, spoiler, poškodila kapotu a blatník a zadkem mi promáčkla spolujezdcovy dveře o 5cm dovnitř.
Po jistých útrapách se to spravilo,spoiler už nebyl GTi,ale i tak autí bylo fajn.
Dál se dělala běžná údržba a já se pomalu začal o auto zajímat.Vylezlo z něj že to není 88kW,ale jen 75kW.Že v autě byl dřív demontovatelný bezpečnostní rám po kterém v něm zbyly navařené patky.Palubovka že je předělávaná z nového modelu.A zadní dveře že nejsou model GTi a další drobnosti
Ale i tak jsem si říkal že za ty prachy.No po roce a půl jsem trochu vlastní chybou naboural do v tu chvíli se rozjíždějícího se auta a autí dostalo další ránu.
Tentokrát větší.P světlo,P blikač,kapota už spravit nešla,blatník na výměnu,držák světla,nárazník,spoiler,chladič se saharou a P podběh až ke klobouku tlumiče.
Všechno kvůli tomu že jsem pospíchal za ženskou.
Ale i to se spravilo.
Ale hřebík do rakve bylo asi to že na jedné akci my kluci ze srandy chtěly otočit auto o 90stupňů a přitom jak ho zvedali se jim P zadní bok utrhnul a auto otevřeli jako konzervu.
Takže jsem se ještě jednou odhodlal je nechat spravit.
Dal jsem ho klempíři aby vyměnil celý P práh,ale stálo to tolik peněz že než abych zachraňoval i zbytek,tak jsem začal hledat jinou karosérii.
Asi po dvou měsících jsem narazil na někoho z Chomutova kdo měl doma 1.6 Gti v slušným stavu a nechal to bez papírů za 8 tisíc.Druhý den jsme tam jeli.Auto vypadalo o 100% lépe než to moje.Bylo černé,ale motor byl v háji,sice šlapal,ale nakonec jsem byl rád že jsme s ním po ose dojeli.Během týdne byl přehozenej motor s převodovkou,auto se přitom vyvařil předek a dal jeden nový blatník.
Červené Marlboro auto se nakonec ještě za 3500,- prodalo bez sedaček a s 1.6 motorem na hobby závody do Semil.
Tady jedna z fotek jak dopadlo: