Hned po koupi dostalo auti nové gumy a postupně jsem na něm vychytával kosmetické vady, proužek ColorLine chyběl na jedněch dveřích a blatníku, takže jsem jej odstranil odevšud. Všechny nálepky šly taky dolů. Odstranil jsem prasklý plast na kufru, a ten spolu se dvěma zrezlými spoji u dvěří jsem vybrousil, vykitoval a nalakoval do barvy auta. Kamarád mě časem přesvědčil ať si nastříkám interiér podle sebe, takže vybrané plasty šly do modré metalízy, kaplička do černé barvy. K tomu ještě hliníkové proužky do modra a na masce prostřední proužek do černé. Byli jsme kluci, a náhodou se mi to líbí doteď.
Pak přišel čas na opravy, nejdříve lanka ruční brzdy, když jsem jednou zůstal v zimě stát před barákem a nešlo to povolit. To jsem se se seznámil s fajn mechanikem tady 100 metrů od baráku a ten mi pak prováděl většinou oprav. Dále jsem nechal udělat rozvody, vyměnit startér, nějaké ty čepy, kotouče, destičky, čelisti.. prostě co bylo třeba, a co se postupně objevovalo, že by chtělo vychytat. Dlouho jsem vychytával alternátor, teď už je asi 2 roky v naprostém pořádku. Na autě se postupně měnily obě poloosy a spousta dalších věcí. Asi rok se hodně vychytávalo, aby se odstranilo co nejvíce vad. Téměř vždycky jsem tam v dílně s mechanikem byl, a většinou jsem i pomáhal a sbíral zkušenosti. Hodně mi to dalo, a postupně, i s tím že jsem jezdíval pomáhat kamarádovi s jeho autem, jsem se naučil udělal si spoustu věcí sám. Vyměnil jsem kloubek řízení, olej v převodovce, dal jsem novou chladicí kapalinu a natahal nové brzdové trubky a hadičky k zadním brzdám.. a vůbec takové věci, které pro mě v době, kdy jsem s autem začínal, byly téměř nepředstavitelné. Mám z toho vždycky radost, když si můžu něco na aute udělat sám.
Autíčko mi už tak přirostlo k srdci, že místo toho abych se na něm jeden rok naučil jezdit a pak přesedlal na jiné, jsem ho dal pořádně do kupy a nechám si ho už napořád


Tak a teď k fotkám, jsou rozděleny podle roků: