Stránka 1 z 1

Zástavba motoru MI16

Napsal: 09 říj 2008 11:59
od skardik
Zdravím. Dneska jedu pro motor a potřeboval bych vědět co všechno budu potřebovat, aby se dílo úspěšně vyvedlo.
Sedí převodovka z gti? poloosy atd?
Díky za každou radu

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 09 říj 2008 13:25
od maRas
Nez napises takove tema, prosim zkus trochu hledat na foru. Predstav si, ze se tu muzes i neco dozvedet ;-) Peugeoty jsou skladacky, plno veci se da zamenit, at uz primo kusove nebo pajsl :urg:

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 10 říj 2008 08:51
od skardik
Ale to já vím. I jsem čet jepíkovo návod, ale on dával motor z citroena a já mám MI16, tak nevím co všechno se liší..

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 10 říj 2008 09:33
od Hanz
citroni a mi16 by mely mit ty motory uplne stejny co sem tak slysel

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 10 říj 2008 09:36
od Shotgun
Citroni myslim maji plastový sání.
Je to všechno stejný jen ti bude chybět kabel v elektrice na ten váleček co drží volnoběh. Ale ten neni potřeba tam mít bude ti to jezdit i na 8 elektriku.A budeš muset prodloužit dolní držák motoru.

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 10 říj 2008 17:37
od skardik
no já mám motor s komplet elektrikou, takže v tom by snad problém bejt neměl..

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 10 říj 2008 17:50
od Hanz
tak ti jedinej problem udela zapjeni elektriky a udelat si drzak motoru (nepocitam vojeb okolo) (:

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 10 říj 2008 19:44
od Dejvid
Mno jestli to ma být elektrika z 405 Mi, tak to asi bude složitější.
A svazek z 309 GTi 16V asi nemaš co?

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 10 říj 2008 20:36
od Jirka
Shotgun píše:Citroni myslim maji plastový sání.
Je to všechno stejný jen ti bude chybět kabel v elektrice na ten váleček co drží volnoběh. Ale ten neni potřeba tam mít bude ti to jezdit i na 8 elektriku.A budeš muset prodloužit dolní držák motoru.
Proč jsi prodlužoval ten dol držák,to jsi změnil úhel uložení motoru?To máš ale potom jinám směřovaný poloosy.Nic takového jsem dělat nemusel. :myslim:

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 10 říj 2008 21:21
od Marcell
Taky nechapu to s tim drzakem :myslim:
A s tou elektrikou zalezi jakou el. mas ve svym gti...

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 10 říj 2008 23:21
od Dejvid
Nevim teda jak to myslíš s tim držákem, ale spodky u obou motorů(8V vs. 16V) jsou podobný.
Jednu chvíly jsem bádal jak implantovat srdce (16V) do myho GTi. :myslim:
Zjistil jsem při tom že to je jednodušší s půvoní elektrikou z 8V.

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 11 říj 2008 08:33
od skardik
Dejvid píše:Nevim teda jak to myslíš s tim držákem, ale spodky u obou motorů(8V vs. 16V) jsou podobný.
Jednu chvíly jsem bádal jak implantovat srdce (16V) do myho GTi. :myslim:
Zjistil jsem při tom že to je jednodušší s půvoní elektrikou z 8V.
Tak teď sem z toho jelen. Já myslel že tam nacpu motor, připojím ho na baterku a jedu. Teda zjednodušeně řečeno :razz:

S čím je tam problém, když mám jednotku, rozdělovač, indukčku, altík, všechny čidla z MI16?
A jak je to se spojkou? Jepík psal, že se musí vyměnit přítlačák a lamela, dyž se tam nechává GTi převodovka..
Díky

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 11 říj 2008 09:37
od Marcell
Staci ti motorovej svazek s jednotkou mi16, puvodni elektrika gti muze zustat (pokud mas tri radkovou jednotku i v gti).
S prevodovkou nic delat nemusis, staci nasadit gti prevodovka a je to...

Ale to ze staci sundat 8v a nasadit 16v je teda fakt hodne lehkomyslne receno....

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 11 říj 2008 10:37
od Dejvid
Ale pak to je svezeníčko :car: .
Kamarád měl GTi 1,9 8V s turbem (motor z 806 nebo experta). Taky to stojí za to.
Bohužel, geto už je po smrti. :myslim:

Re: Zástavba motoru MI16

Napsal: 11 říj 2008 18:33
od mi16boss
Proc proboha prodluzovat drzak motoru ? Nic takoveho NENI potreba.
Co se elektriky tyka tak pokud pouzijes 8V elektriku s triradkovou jednotkou tak ti bude chybet (jak uz psal Shotgun jeden drat na volnobezny ventil).
To se Tebe ale netyka...pouzivas Mickovou elektriku ....takze pro zmenu ti bude chybet jeden drat pro kontrolni svetylko nizkeho tlaku oleje...a pak se musis vyhrat s konektory na propojeni motoroveho svazku se svazkem palubky...Ale neni to az takova hruza. na http://www.205gti.com v sekci download se da stahnout
*.xls soubor kde je v tabulce nazorne ukazano jake cislo dratu z mickoveho svazku patri na jaky drat na GTI elektrice palubky.....