Stránka 1 z 1
Znížená hlava
Napsal: 13 lis 2008 23:35
od manko
Ahojte tak ako tak pozerám tak sa tu nikto nič nepítak tak zase ja
No mohol by mi niekto vysvetliť ( Ako načo je dobrá znížená hlava) ? robí sa niečo z nastavením paliva alebo vzduchu .
Aký výkon vie poskytnúť táto úprava ? A čo tesnenie stačí obyčajné alebo dáke zosilnené ?
Re: Znížená hlava
Napsal: 16 lis 2008 10:11
od mi16boss
snizenim hlavy dojde ke zvyseni kompresniho pomeru (smes paliva se vzduchem se stlacuje ve valci v mensim prostoru, proto je stlacena vic a lepe pak hori)..nicmene tato uprava ti sama o sobe moc neprida...nevim jak je na tom GTI 8V ale treba mi16 je na tohle dost hakliva....hlavy pak rady praskaji...se zvysenym kompresnim pomerem pak prichazi vyssi tepelne namahani spalovacich prostro ...vetsi mechanicke namahani pistnich cepu a ojnicnich lozisek ....tim snizna zivotnost motoru a mozne problemy...
Re: Znížená hlava
Napsal: 03 čer 2009 08:20
od RychlikMax

Souhlasím s " mi16boss " ,lépe bych to nenapsal.

Re: Znížená hlava
Napsal: 07 črc 2009 20:41
od Petronel5550
No teda já bych to trochu zkrátil prostě nestačí je snížit hlavu ale musíš tomu přizbůsobit řadu dalších dílů
Re: Znížená hlava
Napsal: 13 črc 2009 23:59
od vztekloun
pffff no lidi ja Vam nevim ale hlavu bych nikdy neserizl

to je vazne akorat zbytecny niceni hlavy a stejne to prida temer kulovy. jak kde teda samozrejme. pokud si chce clovek zaexperimentovat s tunenim motoru tak muze zkusit zabudovat turbo :D ale ne zbytecne nicit hlavy tehle milacku ( pugu :D )
kdyz uz chce mit clovek vetsi kompresni
tlak* tak se to da resit poslanim do motoru vice paliva a vzduchu - turbidlo + silnejsi pal. cerpadlo + taky nova ridici jednotka a lepsi strikacky........ atd atd atd........
*vyssi kompr. pomer = vyssi tlaky
a komu by nesedela vysoka spotreba tak at si sezene mensi kubaturu a udela s tim to same :):)
nase*e do toho trochu min benzinu ale fun by to byla stale dosti velka :) na youtubu jsem tam videl jsednou video kde teepek s 205-kou provedl neco fantastickyho :) do motoru Mi16 narval turbo a jeste do toho zazracnym zpusobem nasoukal dalsich par set koni na paradnich 400.....

by me zajimalo jak to udelal. ja jen doufam ze Mi16-ky nemeli turbo v serii. to by byl trochu trapas
co takhle T16 ze 405-ek? Ty meli turbidla?
Re: Znížená hlava
Napsal: 14 črc 2009 00:04
od Tom
K příspěvku mám výhrady, ale nejsem odborník, takze se vyjadřovat nebudu.
K tomu motoru z T16 - když už ho seženeš, je tak drahej že se posadíš na zadek :)
Spíš bych použil turbo 8v XU z cit. XM.
Re: Znížená hlava
Napsal: 14 črc 2009 05:53
od WoMec
motory Mi16 nemely v serii turba ale motory z T16 ano ... viz např. Ludvik (205 s motorem T16) nebo Koldas (origo 405 T16) :)
se snižovánim hlavy ... nevim .. nejsem odbornik ... ale přijde mi to stejne jako rvat na obyč diesel turbo bez dalších uprav ... jsou to věci které vice namáhají motor a je zde riziko ze ti praskne ojnice, hlava . nebo neco jiného ... osobně bych no nedělal ...
Re: Znížená hlava
Napsal: 14 črc 2009 13:38
od vztekloun
Tom píše:K příspěvku mám výhrady, ale nejsem odborník, takze se vyjadřovat nebudu.
K tomu motoru z T16 - když už ho seženeš, je tak drahej že se posadíš na zadek :)
Spíš bych použil turbo 8v XU z cit. XM.
znicil jsi mi iluze

hele vcera jsem zjistil ze tohle forum ma i kmenovy stranky :trapas: - jsem se tam hnedka podival a tam byly i motory ktery pasujou do 205 - tim padem i do 309 atd..... a tam prave tenhle dvoulitr preplnovanej turbem z 405-ky........ uplne po nem

:D hele to zase nemuze bejt tak drahej, ne?
no hele jsem ted koukal na ten 8-mi ventil....... s otevrenou drzkou..... :D on ma o 50 koni min

leda ze bych si zkusil pak sehnat hlavu z T16....... :D:D
Re: Znížená hlava
Napsal: 14 črc 2009 14:20
od manko
Všetko okolo T16 je nezohnatelné

Re: Znížená hlava
Napsal: 14 črc 2009 15:18
od vztekloun
jdete nekam

ne si delam prdel :D jste fakt hodny :D tak to vypada ze si asi predelam tu Mi16-ku

a taky by me docela zajimal pohon 4x4 ze 405-ky :P
EDIT: at Vas ani nenapadne mi rikat ze je to nesehnatelny :D:D
Re: Znížená hlava
Napsal: 14 črc 2009 16:05
od manko
Spítaj sa ludvika on si robí 4x4 205 turbo

Re: Znížená hlava
Napsal: 14 črc 2009 18:18
od mi16boss
snizovani hlavy ma smysl, ale pouze v pripade ze clovek s motorem dal pracuje. samotne snizeni hlavy se vyrazne na vykonu neprojevi. Pokud se s motorem dale zapracuje tak timto ziskany vyssi kompresni pomer je samozrejme k uzitku. Uprava lae musi byt komplexni...
Turbo na atmosfericky motor .. jiste zajimava alternativa ziskani velkeho prirustku vykonu .....Jenze .... kez by to bylo tak jednoduche jak pisete .... nahodit turbo dat vetsi vstriky ....to by byla nadhera :)
Jenze ....co nutna vymena standardnich dilu motoru ( pisty ojnice klikova hridel) za pevnejsi ?? Co bezpodminencne nutna vymena motormanagementu ?? .......
Motor z T16 :) hezka zalezitost pokud funguje a nezacne se sypat ....jakmile prijde problem tak je opravdu dost velky problem sehnat nektere nahradni dily (kamarad ma 405 T16 r.v. 1995 takze vim co uz si s tim vytrpel a to patri mezi ty stastnejsi....), a to jak v nahrade tak u peugeotu ..protoze spoustu dilu uz ani peugeot skladem nema a nejdou objednat ...napriklad chladic (original uz neni...a v nahrade ho udajne dela nejaka spanelska firma a stoji cca 12 000 Kč ).
Transmise z t16 do 205 ...jiste zalezitost resitelna ...za splneni urcitych predpokladu ...:)
A sehnatelnost T16 ?? Hodne spatna....Vetsinou si je majitele piplaji a udrzuji pro radost...obcas se objevi nejaka rozstrelena .....My napriklad v patek 10.7.2009 rozebirali jednu na slovensku a domu si privezli komplet transmise + spoustu dalsich veci :):):)
Re: Znížená hlava
Napsal: 15 črc 2009 20:41
od vztekloun
Turbo na atmosfericky motor .. jiste zajimava alternativa ziskani velkeho prirustku vykonu .....Jenze .... kez by to bylo tak jednoduche jak pisete .... nahodit turbo dat vetsi vstriky ....to by byla nadhera :)
Jenze ....co nutna vymena standardnich dilu motoru ( pisty ojnice klikova hridel) za pevnejsi ?? Co bezpodminencne nutna vymena motormanagementu ?? .......
hehe. ano ano. tam je potreba daleko vice veci nez jen turbo a vetsi vstriky :D neboj se ja si to nepredstavuju jak hurvinek valku :D:D ale nechtelo se mi to rozepisovat cely pac toho je tolik.....
no tak s T16 jsem to uz vzdal i kdyz je to vazne skoda

ale tak budto zkusit sehnat tu Mi16 a narvat do toho turbo a nebo rovnou koupit trilitr sestival sice bez turba ale budis. ale bojim se toho ze me to sezere.

a nebo i do toho nasackovat turbo nebo rovnou dve aby ten motor mel rovnomerny plneni do celyho rozsahu otacek....... :P :D:D ale ne to uz si delam prdel :D ani na to nasackovani toho sestivalu bych nemel :D tak clovek musi spekulovat co s autem, zvlaste ze by me bavilo jezdit zavody do vrchu
