Stránka 1 z 2

Zadní kotoučová brzda

Napsal: 15 úno 2009 09:40
od vinorak
Tak sem našel tyhle informace jak dát chlazené kotouče dozadu :urg: Potřebujete třmeny a destičky Bendix pro chlazené kotouče(1.6 gti a 1.9gti 75kW), a kotouč z 1.9 Gti pro třmen Girling. No a pak už stačí jenom z původního třmenu sundat tu část do které se dávají destičky a nhradit jí tou ze třmenu pro chlazený kotouč. Pak už jenom nandat destičky a kotouč a je hotovo :urg:

Otázka je, jestli to je k něčemu, nebo to je jenom masírka :myslim: Ale opticky to bude vypadat určitě líp než običejný 8mm silný kotouč :up:

jo teď sem si všim, že si ještě vyráběl nějaký mezikus, protože použil kotouče 266mm a ty mají jiné odazení než klasika z gti...


http://projects.205gtidrivers.com/b1ack_mi16-brakes

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 15 úno 2009 09:43
od Gordy
jéééé to se mi líbí,
tak už vim co ještě příjde na Gekona :twisted:
A všechno mám dokonce doma

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 15 úno 2009 09:44
od vinorak
Gordy píše:jéééé to se mi líbí,
tak už vim co ještě příjde na Gekona :twisted:
A všechno mám dokonce doma
no tak to zkus, jestli to bude pasovat. Já mám momentálně zadní třmeny rozebraný, tak že bych to taky udělal :smich: ale řek bych že to je fakt jenom na efekt :myslim:

tady ještě nějaký čtení v angličtině
http://forum.205gtidrivers.com/index.ph ... rakes&st=0
http://www.309ownersclub.com/Community/ ... ear+brakes

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 15 úno 2009 10:06
od vinorak
Takže sem to celý přečet a jsou dvě možnosti. Použít přední kotouč 266mm ze 405 mi16( což by mělo být stejný jako moje z 2.0 HDI) ale to se pak musí udělat ta spešl podložka, ayb se tam ten kotouč vešel.
Druhá varianta , kde jde použít kotouč 247mm z 205ky je sehnat přední třmeny z BX 1.9 GTI (má ručku na přední kola :smich: ) tak to asi jen tak neseženu :cry:

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 15 úno 2009 13:30
od Shrek1.0
tak a dost , já se na to vykašlu už sem si myslel že budu mít klid a že když dám dopředu kotouče 266 že to bude moje konečná u brzd , a teď vidim ze se to da udělat i vzadu vzhledem k tomu že sem sundal ze předu přesně třemy s kotoučema s bx tak to snad budu muset dát dozadu :lol: :lol: :lol:

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 18 úno 2009 12:47
od mi16boss
:) a kcemu to jako bude dobre :)

jinak pro zajimavost existuje clovek tery dava na 205ku 18" kola a pod ne ma objednany kotouce 335mm z imprezy :) taky nechapu :)

z heldiska finkcniho je to nesmysl.....ale vypada to lip opticky to je fakt :)

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 18 úno 2009 12:48
od mi16boss
[quote="mi16boss"]:) a kcemu to jako bude dobre :)

jinak pro zajimavost existuje clovek tery dava na 205ku 18" kola a pod ne ma objednany kotouce 335mm z imprezy :) taky nechapu :)

z heldiska finkcniho je to nesmysl.....ale vypada to lip opticky to je fakt ....kazdopadne jsou to dalsi kila neodpruzene hmotnosti navic :)

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 19 úno 2009 20:23
od pampalini
mi16boss píše::) a kcemu to jako bude dobre :)

jinak pro zajimavost existuje clovek tery dava na 205ku 18" kola a pod ne ma objednany kotouce 335mm z imprezy :) taky nechapu :)

z heldiska finkcniho je to nesmysl.....ale vypada to lip opticky to je fakt :)
fakt nechapes? velka brzda lepsie brzdi - asi preto....sam si to tu pred par tyzdnami tvrdil pokial ma pamet neklame...
a teraz tvrdis ze to nema z funkcneho hladiska zmysel :zin:

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 19 úno 2009 23:32
od mi16boss
a jeee to se dal ocekat ze se ozves ....v predu maji rozhodne velke brudy smysl....v zadu ne ...proc tomu tak je urcite vis...

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 19 úno 2009 23:36
od WoMec
pampalini píše:
mi16boss píše::) a kcemu to jako bude dobre :)

jinak pro zajimavost existuje clovek tery dava na 205ku 18" kola a pod ne ma objednany kotouce 335mm z imprezy :) taky nechapu :)

z heldiska finkcniho je to nesmysl.....ale vypada to lip opticky to je fakt :)
fakt nechapes? velka brzda lepsie brzdi - asi preto....sam si to tu pred par tyzdnami tvrdil pokial ma pamet neklame...
a teraz tvrdis ze to nema z funkcneho hladiska zmysel :zin:
pred par tydnama se resily predni brzdy ;)

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 20 úno 2009 07:24
od Milhaus
mi16boss píše:proc tomu tak je urcite vis...
já teda nevím, prosím vysvětli ;-)

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 20 úno 2009 08:04
od vinorak
tak jelikož sem včera dělal zadní brzdy ( zůstanou v sérii :m: ) tak můžu říct, že přední kotouč z 1.9 gti tam nedáte, protože to nedosedne na náboj. Ale kotouč co mám vepředu 266mm tam sedne, jenomže pak by se musel třmen pomocí podložky trochu vychýlit aby se tam vešel kotouč :urg: Takže výsledek je ten že na to házim bobek ;-)

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 20 úno 2009 08:58
od pampalini
mi16boss píše:a jeee to se dal ocekat ze se ozves ....v predu maji rozhodne velke brudy smysl....v zadu ne ...proc tomu tak je urcite vis...
a vis proc?? lebo pri brzdeni ide skoro vsetka vaha na predne kolesa..ak sa mylim tak ma oprav !!
a teraz si vlastne nechcene priznal ze som mal pred tym pravdu, ked som tvrdil ze velkost kotuca suvisi hlavne s hmotnostou auta :smich:

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 20 úno 2009 11:40
od ppmajko
chalani to mi nerobte :roul:
ja uz som zohnal aj strmene z BX GTi,,,,
no nevadi skusim to neako napasovat,,,ked pre nic ine tak aspon nech to vizera :fran:

Re: Zadní kotoučová brzda

Napsal: 02 kvě 2009 16:21
od dypid
no udelal sem si cas a trosku sem se tim zabival nevim jak to ma vyresene kotouci 266 ale 247kami sem to trosku vymyslel

podlozil sem kotouc podlozkou 12.5 mm a kotouc 247 tam pekne vejde a da se k nemu pouzit trmen GIRLING (jestli je to tedy on :myslim: kdyztak mne opravte) z prednich brzd GTi jedina chyba je ta ze namaji rucni brzdu tak by se musela resit kapalinove coz by nebyl takovy problem ale zajimalo by mne jestli HBV dokaze natlaci tolik kapaliny aby to dobre brzdilo pac rozdil velikosti pisku je dost veliky

a nebo pri pouziti stajne podlozky tedy 12.5 mm dat originalni zadni trmen ale musely by se ty vodici cepy podlozit o 10mm a nebo umerne s tim zvetsovat podlozku pod kotouc a zmensovat podlozeni pod vodicimy cepy ale podlozka 22.5 mm pod kotoucem mi prijde dosti prasacky

a jeste mne napadla jedna moznost pokud by se demontoval originalni drzak trmenu a nechal se udelat spesl kus tvaru originalniho uchty ale jen z 10 mm pasovyny tak by kotouc 247 dosel na naboj trmen by se prosrouboval na novy drzak a nemuselo by se nic podkladat

je to DILEMA jako svin myslim ze to prvni resini by brzdilo jako prase ale otazkou je jestli tam ten HBV dokaze natlalacit tolik kapaliny pokud ano myslim ze neni co resit