Stránka 1 z 1
řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 20 úno 2009 17:18
od whiler
tak pánové.problém před prodejí.městský provoz....vzdálenosti 5km tam 5 km z5
Ujeto 50km při natankování za 200kč.
Je to nromální?
hraje v tom roli sytič?
cena benzínu 23.50 ,- což znamená nějákých 8.8litrů a z toho plyne nějákých 16 litrů na sto.
kam se mám obrátit?
chci auto prodat a chci aby bylo v cajku až půjde z mojich rukou.
Jaké faktory to mohou ovlinit?
filtr sportovní,popřípadě ta podtlaková membrána? kde to zjistim jestli je špatná přesně(nejlépe foto).
nebo jiné faktory?
fakt mě to trochuz vytáčí.
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 20 úno 2009 18:07
od WoMec
sytič je velkej žrout, brachá ma 1.4 karbec ale jezti tak za tech 8,4 ... 16 se mi zda nejak moc...
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 20 úno 2009 19:23
od whiler
tak mi to vysvětlete...sem z toho naprášky....fakt upe totálně

takhle to auto nemůžu prodat a nejsem svině abych to přenechal někomu jinýmu pod zákrytem...dálku se vejdu na 7 litrů i ted....ale prostě město takhle hrozný :-O,
jak poznám tu membránu podtlakovou?díks
dneska jsem koupil novej filtr a ještě jsem upravil sání...nezkoušeno v provozu..
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 20 úno 2009 20:33
od Vomec
A jakým stylem používáš sytič? máš ho zaplej furt, dokud se auto nezahřeje? já jsem byl naučen se sytičem tím stylem že:
1. a 2. kvalt sytič, jak zařadím 3. tak vypnout a jet bez sytiče... když musím někde podřadit na niž než 3. nebo uplně zastavit, tak ho zase zapnout... prostě jak auto začne koktat, a nemá záběr, tak ho lehce poškádlit sytičem a zase ho vypnout. Sice to chce trochu praxe (obzvlášť v tom městě) naučit se tou rukou kmitat na páčku sytiče a pořád vypínat a zapínat, ale udělá to svoje
Prostě když vím že např. teď pojedu po městským průtahu na 3 nebo 4, tak ten sytič vypni a jeď na nějaký konstantní otáčky... auto nezdechne a určitě prožere miň... a určitě ho nezapínat naplno!!! Kyž už se teplota motoru přehoupne přes 60° a jde pomalinku k té provozovce, tak sytič zapínat jen na kousíček. Jak se dostanu na cca 67 - 70°, tak už mám sytič vyplej pořád
Já jezdím každej den do školy 33 km (a většinou mám plný auto lidí) z toho v průměru 10km přes města nebo obce... a spotřeba je kolem těch 8l/100km
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 20 úno 2009 21:23
od pampalini

za 16 litrov nejazdim ani s 4.0 a vahou 1800kg :lol:
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 20 úno 2009 23:00
od Phate

205ky měli i klasickej manuální sytič??? To sem vůbec netušil...
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 21 úno 2009 07:10
od whiler
brý no,to je hezký že ste to netušily,ale řeššení? včera jsem přestavěl komplet sání,snad to pomůže....ještě koupím jinej filtr...našel jse mzajímaej filtr od FK Automotive,zlevněnej z 700 na 390 a to rovnou s tepelnou izolací.
http://www.tuning-centrum.cz/tuning-cen ... /53110.jpg
zase nechci kupovat KN když to auto za 10tis poletí z domu...prej je dost vpohodě...tak se uvidí
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 21 úno 2009 21:51
od whiler
tak sme doma,vyndal jsem podtlak z tý kostičky u baterky vedoucí k tý membráně rozdělovače..fouknu a šlo to...takže je asi špatná,neví někdo jak to vyměním?
jinak ta kostička...nevim co toje...prostě kostička...a daj se tam napojit dva podtlaky...jeden ze shora a jeden ze strany,ten vede do rozdělovače,ze shora tam žádný neni,je to v pořádku?

Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 22 úno 2009 15:34
od rossi
Na ty kosticce mam jenom tuhle jednu hadicku. A na vymenu podtlakove membrany se musi vyndat rozdelovac, jelikoz je tahlo az dovnitr. Prej je typu membran jak dni v roce!
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 22 úno 2009 17:10
od Hoj@n
rossi píše:Na ty kosticce mam jenom tuhle jednu hadicku. A na vymenu podtlakove membrany se musi vyndat rozdelovac, jelikoz je tahlo az dovnitr. Prej je typu membran jak dni v roce!
typ se vybírá podle čísla rozdělovače....
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 22 úno 2009 18:39
od whiler
tak se šlo po závadách.
________________________
sání:opraveno
=> 200Kč =>8l=>79km=> avg. 10,1L
_________________________________
další závada. posunutá objímka na výfuku.fouká trochu ze středu-> chování jako díra ve výfuku=>
spotřeba po opravě => ???? neopraveno zatím:sháním objímku
_________________________________
čidlo teploty vody: -> zítra se uvidí co po výměně=> lepší využití sytiče=> menší spotřeba
_________________________________
termostat byl ok
_________________________________
membrána podtlaku rozdělovače: K.O
prozatím neměněno
_________________________________
kontrola potrubí paliva: vše ok.
_________________________________
lambda sonda-OK
_________________________________
________________________________________________________________________-
takže budu to tu asi EDITOVAT párkrát,tím pádem se pokusím vyřešit problém ze spotřebou a též to všem objasnit. zítra si jedu pro snímač teploty vody,vyměníme uvidíme,dále pak koupit objímku..namntuju a uvidím...snad to někomu v budoucnu pomůže:
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 22 úno 2009 18:48
od gregi5
whiler: jak si vyzjistil funkčnost lambdy..?
Re: řešení problému se spotřebou,konkretně
Napsal: 22 úno 2009 19:16
od whiler
gregi5 píše:whiler: jak si vyzjistil funkčnost lambdy..?
přes kamaráda....to něják píchly na osciloscop a prměřily