Stránka 1 z 1
Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 04 bře 2009 00:30
od Gordy
Jedná se o Winnera.
Je tam motor TU1M 1.1i 44kW tedy bezkontaktní zapalování(magneti marely),tento motor se objevuje v následujících modelech jako 106,206,306
Problém se vyskytuje spíše sporadicky při zařazením 1ním nebo 2hém rychlostním stupn(tedy rozjíždění,popojíždění) a to kolem 2000 otáček za minutu.
Typoval bych čidlo otáček,ale třeba máte jiný názor.
Zatim se v tom nemůžu hrabat,protože jsem marod,ale o víkendu je na to chci kouknout.
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 05 bře 2009 21:23
od Gordy
Gordy píše:Jedná se o Winnera.
Je tam motor TU1M 1.1i 44kW tedy bezkontaktní zapalování(magneti marely),tento motor se objevuje v následujících modelech jako 106,206,306
Problém se vyskytuje spíše sporadicky při zařazením 1ním nebo 2hém rychlostním stupn(tedy rozjíždění,popojíždění) a to kolem 2000 otáček za minutu.
Typoval bych čidlo otáček,ale třeba máte jiný názor.
Zatim se v tom nemůžu hrabat,protože jsem marod,ale o víkendu je na to chci kouknout.
U všeho ostatního je spouta řečí a tady všichni mlčíte.

Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 05 bře 2009 22:05
od whiler
dělával mi to studenej motor..pokud to dlěá pořád tak nemám páru
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 05 bře 2009 22:11
od Gordy
whiler píše:dělával mi to studenej motor..pokud to dlěá pořád tak nemám páru
Ale ty máš úplně jinaj systém řízení.
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 08 bře 2009 17:36
od vinorak
no gordy nebude to tim, že většina 1.1 a 1.4 má mono jetronic a to tvoje magneti marelli mají až novější 205 a pak 106, 306
Ale v zásadě tam je jenom snímač otáček, a pak ty dva zapalovací moduly pro dvojice válců, no a pak už snad jenom klapka

Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 10 bře 2009 20:06
od maRas
OT: Můžu se zeptat jak tě napadl ten snímač otáček ?
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 10 bře 2009 21:00
od swihyy
palivový filtr, ucpané trysky,únik podtlaku z tělesa škrticí klapky, svíčky,pal. čerpadlo atd. chtělo by to více informací..
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 10 bře 2009 21:20
od Gordy
swihyy píše:palivový filtr, ucpané trysky,únik podtlaku z tělesa škrticí klapky, svíčky,pal. čerpadlo atd. chtělo by to více informací..
Piltr měněn na podzim,svíčky také,na podzim udělána menší generálka,takže ucpané nejspíš také ne,navíc to má jeden centrální vstřik.
navíc svíčky,ani kabely by něměly takový vliv na otáčky při 2000.
A jak jsem tak vypozoroval,tak to cuká když je středně ohřátý a vždy když zastavím,vypnu motor a po chvíli nastartuju a chci se rozjet.
ještě by to mohlo být čidlo nasávaného vzduchu.
A jelikož už o víkendu budu asi fit,tak se na to vrhnu.
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 10 bře 2009 21:38
od Majoxxx
skus to cidlo tepoty vzduchu zmerat malo by daco namerat nejake kilohmove hodnoty aspon, a co mudra jednotka ? vyblikava ti daco? mozno este potik sktiacej klapky v prdeli. I ked tie sa moc nekazia ale stava sa. Potom snad uz len cidlo teploty vody.
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 10 bře 2009 21:54
od Gordy
Majoxxx píše:skus to cidlo tepoty vzduchu zmerat malo by daco namerat nejake kilohmove hodnoty aspon, a co mudra jednotka ? vyblikava ti daco? mozno este potik sktiacej klapky v prdeli. I ked tie sa moc nekazia ale stava sa. Potom snad uz len cidlo teploty vody.
Jednotka neukazuje žádné chyby.
Pokud by byl špatný potenciomet,byly by problémy vždy,ne jen občas.
V tuto chvíli si myslím že by to mohlo být jedno z čidel teploty a to buď nasávaného vzduchu,nebo teploty vody,ale to má jiný průběh a hlavně svítí diagnostika.
Čidlo teploty je součástí tělesa vstřiku,že jo?
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 10 bře 2009 22:10
od Majoxxx
jj je pri triske ,neviem aku mas striekacku ty ale na tej klasike co byva na 1.1 sa to cidlo da namerat na tomto konektore ale kua neviem uz ktore to boli piny. Pockaj kuknem ti to
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 10 bře 2009 22:13
od Majoxxx
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 10 bře 2009 23:55
od Gordy
Díky,
zkusím na to kouknout.
Re: Cuká kolem 2000ot/min
Napsal: 11 bře 2009 14:47
od maRas
Gordy píše:maRas píše:OT: Můžu se zeptat jak tě napadl ten snímač otáček ?
Neptej se jak mě co napadlo?Každej má své koňské nápady.
Pokud alespoň tušíš o čem je řeč a víš něco k tématu,tak to řekni,nebo drž pisk a běž si na BMW forum.
Oki, já se pouze slušně zeptal. Poradit ode mně evidentně nechceš.