Konektory
Napsal: 08 bře 2009 21:33
Hoši, k čemu slouží tyto dva konektory?? (viz fotky) Popřípadě mají nějaký vliv na funkci vozu??
jojo díky...Mefisto86 píše:Ten čtyřpin je na ovládání krokovýho motorku a vliv má celkem velkej. Po nastartování upravuje nastavení škrticí klapky. V podstatě je to elektronickej sytič. Když je zima a motor je studenej, nastaví ti vyšší otáčky motoru, aby ti to nechcípalo a naopak v teple se zahřátym motorem nastaví nízké otáčky. Ty dva dráty takhle od oka netušim k čemu jsou. Zítra se kdyžtak mrknu. Mám to samý auto rozebraný v garáži :lol:
Tak pokud v originál servisu udělají pro snížení otáček toto,tak tam už nikdy nechoď,jsou to prasata.Lord Hoj@n píše:jojo díky...Mefisto86 píše:Ten čtyřpin je na ovládání krokovýho motorku a vliv má celkem velkej. Po nastartování upravuje nastavení škrticí klapky. V podstatě je to elektronickej sytič. Když je zima a motor je studenej, nastaví ti vyšší otáčky motoru, aby ti to nechcípalo a naopak v teple se zahřátym motorem nastaví nízké otáčky. Ty dva dráty takhle od oka netušim k čemu jsou. Zítra se kdyžtak mrknu. Mám to samý auto rozebraný v garáži :lol:
k tomu čtyřpinu - v servisu mi ho mechanik odpojil, prý to mělo 2500 ot/min při volnoběhu a nevěděl jak to jinak udělat, tak to odpojil. Myslel jsem, jestli to třeba nemá ještě vliv i na něco jiného. Díky alespoň za to...
tentokrát to nebylo v origo servisu.... tam s tím pojedu až teď, pač v neorigo servisu nevěděli, tak to vythli!!....Gordy píše:Tak pokud v originál servisu udělají pro snížení otáček toto,tak tam už nikdy nechoď,jsou to prasata.Lord Hoj@n píše:jojo díky...Mefisto86 píše:Ten čtyřpin je na ovládání krokovýho motorku a vliv má celkem velkej. Po nastartování upravuje nastavení škrticí klapky. V podstatě je to elektronickej sytič. Když je zima a motor je studenej, nastaví ti vyšší otáčky motoru, aby ti to nechcípalo a naopak v teple se zahřátym motorem nastaví nízké otáčky. Ty dva dráty takhle od oka netušim k čemu jsou. Zítra se kdyžtak mrknu. Mám to samý auto rozebraný v garáži :lol:
k tomu čtyřpinu - v servisu mi ho mechanik odpojil, prý to mělo 2500 ot/min při volnoběhu a nevěděl jak to jinak udělat, tak to odpojil. Myslel jsem, jestli to třeba nemá ještě vliv i na něco jiného. Díky alespoň za to...
no a jak mohu vyresetovat tu ŘJ?? Jako ja ten konektor ještě nezapojoval. V servisu mi týpek řekl, že kdyby to nechtělo startovat, tak to mám zapojit. Nyní to oddělal a že s tím mám zajet do Peugeotu, že mi tam vymění nějaký snímač za 300 Kč.Mefisto86 píše:2500ot/min mi přijde už celkem dost. Mám auto v garáýi a po nastartování tam mám kolem 2000ot/min. Po chvíli ale otáčky začínají zvolna padat až se nakonec ustálí někde kolem 900 - 1000ot/min. Mimochodem po odpojení tohohle konektoru, nastartování a opětovnám připojení se může stát, že jednotka načte chybu a dále s tímhle motorkem nepočítá, proto ti otáčky mohly zůstat na 2500ot/min a nepadat. V těhle případech pomáhá za 1. reset ŘJ, popřípadě rozebrání a vyčištění motůrku. To, že nepadaj otáčky může být tedy způsobeno za 1.) Naštenou chybou v ŘJ nebo za 2.) Máš motorek zanesený nebo spálený, takže se netočí. Jo a ty dva modrý konektory co ti tam vysí mám spojený, jen nevim k čemu jsou :D
no vyzkouším, díky.... A ještě jedna technická. Po nastartování motoru, kdy je motor studený, tak ted bez konektoru to má asi 1500 ot. Ale po zahřátí, když třeba přijedu po delší cestě domů, tak na volnoběhu to má asi 2200 ot. Takže to asi fakt bude tím čidlem, či snímačem....Mefisto86 píše:Podle toho jak to popisuješ, měl mechanik asi na mysli čidlo teploty motoru. Pokud je KO, tak to dělá nesmysly. V tom případě nemá smysl konektor zapojovat zpět, protože by sis stejně nepomohl. Pokud to chceš ale vyzkoušet, tak na noc odpoj baterku. Ráno připoj konektor krokového motorku a pak zapoj baterku. Po nastartování bys měl mít otáčky někde kolem 2000ot/min. Možná víc, možná míň. Po cca 3 minutách by měly začít otáčky klesat (záleží na tom, jak rychle se motor ohřívá). Nakonec když bude mít motor normální provozní teplotu, tak bys měl mít otáčky kolem 900 - 1000ot/min.
Já myslim, že dost vysoko... Né asi tak jako GTi, ale na 1.4 asi dost... Zkusim si tipnout, že budeš jezdit tak za 8-9 možná 9-10 l/100km, co?Mitja píše:Hojan: Jak jsi na tom se spotřebou v tomhle stavu?
no nyní stoupla na asi 8-9 litrů na 100 km!! po výměně membrány byla kolem 6-7 litrů, v posledních týdnech se začíná spotřeba zvyšovat... proč se ptáš?? :-)Mitja píše:Hojan: Jak jsi na tom se spotřebou v tomhle stavu?
Ptam se ze zvedavosti, kolik litru navic muzou pridat tak vysoke volnobezne otacky. No vidim ze docela dost.Lord Hoj@n píše:no nyní stoupla na asi 8-9 litrů na 100 km!! po výměně membrány byla kolem 6-7 litrů, v posledních týdnech se začíná spotřeba zvyšovat... proč se ptáš?? :-)Mitja píše:Hojan: Jak jsi na tom se spotřebou v tomhle stavu?