Stránka 1 z 4

Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 19:14
od Hoj@n
Pánové mám na vás pár servisních dotazů.

1) dnes jsem vyměnil pravou poloosu, pač jsm žil v domění, že to brutální bouchání při zatáčení vpravo je právě tato poloosa. Po výměně mi ovšem cvakání přetvrává a nyní už dokonce i na obou stranách. Levá poloosa zůstala původní. Cvakání jde slyšet jen při sešlápnutí plynu v zatáčce. Je to tou levou poloosou a nebo je problém někde jinde?

2) Kolik stojí potenciometr škrtící klapky


Díky :-)

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 19:18
od Hroche
Lord Hoj@n píše:Pánové mám na vás pár servisních dotazů.

1) dnes jsem vyměnil pravou poloosu, pač jsm žil v domění, že to brutální bouchání při zatáčení vpravo je právě tato poloosa. Po výměně mi ovšem cvakání přetvrává a nyní už dokonce i na obou stranách. Levá poloosa zůstala původní. Cvakání jde slyšet jen při sešlápnutí plynu v zatáčce. Je to tou levou poloosou a nebo je problém někde jinde?

2) Kolik stojí potenciometr škrtící klapky


Díky :-)
já měl něco podobného v zatáčkách a při odlehčení auta třeba přejezdu horizontu to taky cvakalo nakonec jsem přišel na to že jsem měl jednu poloosu delší než byla ta původní tak jsem sehnal kratší poloosu a bylo po problému

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 19:28
od Mitja
1) Pokud to cvaká při projíždění pod plynem pravotočivé zatáčky, je to levá poloosa. Pokud při levotočivé zatáčce, je to pravá poloosa. To jen tak pro upřesnení, ale může to být třeba něco úplně jiného. Z poloosy jde spíš takové lupání.

2) Taky dostaneš jeden z 1.1 zadarmo ;-) : http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f ... %AD#p50748

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 19:29
od pichy
vyměň pouzdra stabilizátoru. a pokud ani to nepomůže, tak vážně nevím .-) btw mě to dělá taky a zítra si jedu pro auto po výměně poloosy, tak jsem zvědavý

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 19:48
od Semir
Tak to jsem zvědav co to bude. A jeden dotaz do frcu jak může být poloosa delší nebo kratší, domníval jsem se, že na každý motor a typ je ta či ona poloosa?....Mě jinak klepe kloub a spojovačka řízení u hřebenu axiální kloub. Tak že budu měnit také. Na jedné straně mám poloosu, kde kloub šel vyměnit, ale na druhé straně je celek tak že mi zbyl jeden kloub navíc:-( kdyby jste chtěli ušetřit je to na 1.8D, 1.6GTi ad.

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 19:50
od Hoj@n
tak ted vubec nevím na čem jsem. Před výměnou pravé poloosy mi něco klapalo při zatáčení v pravo, tedy do pravotočivé zatáčky. Po výměně klape pořád a trochu i ta druhá strana, tudíž při zatáčení vlevo do levotočivé zatáčky.... Kde by mohl být ještě problém + řešení?? Díky...

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 19:53
od Hoj@n
Mitja: Díky, už jsem mu psal, v PS mi ale také řekli, že prý starší potenciometr není použitelný.... nevíte někdo cenu nového?? :-)

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 20:13
od Semir
Mš to klepe právě na tom axiálním kloubu je to jak ta poloosa.

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 20:22
od Hoj@n
a je to jen při zatáčení a sešpápnutém plynu?? Navíš na kolik by přišla výměna?? Ja zkusím ještě přehodit tu levou poloosu a pokud se to nezmění, tak už fakt nevím, kde hledat problém.

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 21:18
od Semir
Dělá to při sešlápnutí plynu, v zatáčkách a hlavně nerovnostech.....Prostě hledat a hledat....nejlepší je zajet na STK nebo ke známému do dílny a kouknout na to na heveru. Takto se to blbě určuje...to je vše pokus omyl a nakonec to je kravina a vyhodíš peněz jak za novou nápravu...

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 23 bře 2009 21:21
od Hoj@n
Semir píše:Dělá to při sešlápnutí plynu, v zatáčkách a hlavně nerovnostech.....Prostě hledat a hledat....nejlepší je zajet na STK nebo ke známému do dílny a kouknout na to na heveru. Takto se to blbě určuje...to je vše pokus omyl a nakonec to je kravina a vyhodíš peněz jak za novou nápravu...
Auto jezdí do Peugeot Servisu a tam mi říkali, že je to poloosou, tu jsem měnil a bordel to dělá pořád... No další možností by bylo, že se tam něco porouchalo mezi obdobím PS a dnešní výměnou. Abych pravdu řekl, ani bych se nedivil...

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 24 bře 2009 16:37
od vinorak
Lord Hoj@n píše:Mitja: Díky, už jsem mu psal, v PS mi ale také řekli, že prý starší potenciometr není použitelný.... nevíte někdo cenu nového?? :-)

starší je použitelný, ale nesmí být vydřený ;-) jinak já kupoval nový za 3500 :up:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 24 bře 2009 16:55
od Hoj@n
no a já dostal typ, žy ty by jsi mohl jeden mít... máš ho ještě?? ;-)

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 24 bře 2009 19:23
od vinorak
Lord Hoj@n píše:no a já dostal typ, žy ty by jsi mohl jeden mít... máš ho ještě?? ;-)
jo jeden na pokusy bych doma měl, auto s ním jelo celkem v klidu, a možná sem kupoval nový zbytečně( rozvody byly o zub vedle a předstih měl asi 50 stupňů, takže to pocukávání asi nebylo potenciometrem ) :m:

Re: Pár problémů k řešení - cvakání v přední nápravě a další

Napsal: 24 bře 2009 19:28
od Hoj@n
vinorak píše:
Lord Hoj@n píše:no a já dostal typ, žy ty by jsi mohl jeden mít... máš ho ještě?? ;-)
jo jeden na pokusy bych doma měl, auto s ním jelo celkem v klidu, a možná sem kupoval nový zbytečně( rozvody byly o zub vedle a předstih měl asi 50 stupňů, takže to pocukávání asi nebylo potenciometrem ) :m:
no mě jde hlavně o to, že podle mechanika mi tento potenciometr zavinil mých 2500 ot/min na volnoběhu...