Stránka 1 z 1

alternator :(

Napsal: 22 dub 2009 17:38
od macan
Ahoj lidi prosim poradite? mam problem s dobijenim baterie podle me to je altik tak jsem myslel ze bych ho teda vymenil ale nevim jestli tam muzu dat z GTI ten se mi vali doma nebo jestli mam koupit presne na 1.2 nebo jestli muzete jeste poradit cim by to mohlo byt.Kdyz nabiju baterii nebo tam dam uplne novou tak behem 5 min po nastartovani je na kasi , tak me jinak nenapada cim jinym by to mohlo byt. Diky predem :myslim:

Re: alternator :(

Napsal: 22 dub 2009 18:01
od Mitja
5 minut je prilis kratka doba, ja ujel v zime s prasklym remenem k altiku s polonabitou baterkou asi 25km.. takze tak pul hodky, nez mi chcipl motor.

Zaprvne mas opravdu dobrou baterku? Zadruhe zmer napeti na baterii kdyz mas motor v chodu, melo by tam byt urcite pres 14 V, a kdyz pri nastarovanem motoru zapnes vsechny elektricke spotrebice v aute (vetrak naplno, svetla, mlhovku,..) stejne bys mel namerit minimalne kolem 13,5 V. Zkus to zmerit a napis sem vysledky.

Jinak muze to byt to, ze uz mas vydrene uhliky na regulatoru, takze by mohlo stacit vymenit regulator na alternatoru. Za dalsi, muzes mit nekde u altiku špatně kostru (jakože špatný kontakt) a pak dobíjí blbě. Taky to může být vadná usměrňovací dioda na altíku, to by se muselo řesit měřením a pájením.

Obavam se, ze to ady uz resil Hoj@n a altik z GTI na TU motor nepasuje.. jisty si nejsem.

Re: alternator :(

Napsal: 22 dub 2009 18:15
od Klobe
jestli chceš tak mám doma altík na tu3m motor ;-) je to 1.4 a melo by to s nejvtsí pravděpodobností pasovat tak jestli chceš tak ti ho prodám :urg:

Re: alternator :(

Napsal: 22 dub 2009 18:43
od Max
Taky mám jeden z 1,2 plně funkční

Re: alternator :(

Napsal: 22 dub 2009 22:08
od stepmir
Zajedˇ někam kde prodávaj autobaterie a nech si to změřit !! Zátěžákem - baterku ( tam se dozvíš jestli nemá vadnej článek - dochází k samovybíjení ) , + měřákem dobíjení ( chyba v altíku ) !!! A jestli je baterka dobrá a dobitá a za 5 minut je na kaši, tak tam máš někde zkrat nebo ti něco žere strašně proud !!!!

Re: alternator :(

Napsal: 23 dub 2009 19:48
od macan
ok diky lidi zejtrta na to mrknu v praci pak dam urcite vedet jak to dopadlo :uct:

Re: alternator :(

Napsal: 17 kvě 2009 20:12
od macan
Mitja píše:5 minut je prilis kratka doba, ja ujel v zime s prasklym remenem k altiku s polonabitou baterkou asi 25km.. takze tak pul hodky, nez mi chcipl motor.

Zaprvne mas opravdu dobrou baterku? Zadruhe zmer napeti na baterii kdyz mas motor v chodu, melo by tam byt urcite pres 14 V, a kdyz pri nastarovanem motoru zapnes vsechny elektricke spotrebice v aute (vetrak naplno, svetla, mlhovku,..) stejne bys mel namerit minimalne kolem 13,5 V. Zkus to zmerit a napis sem vysledky.

Jinak muze to byt to, ze uz mas vydrene uhliky na regulatoru, takze by mohlo stacit vymenit regulator na alternatoru. Za dalsi, muzes mit nekde u altiku špatně kostru (jakože špatný kontakt) a pak dobíjí blbě. Taky to může být vadná usměrňovací dioda na altíku, to by se muselo řesit měřením a pájením.

Obavam se, ze to ady uz resil Hoj@n a altik z GTI na TU motor nepasuje.. jisty si nejsem.
supr diky moc dal jsem tam nove uhliky a uz zase svisti diky moc kluci

Re: alternator :(

Napsal: 08 čer 2009 15:38
od angrestw
nechci zakladat nove tema..

jsou alternatory ve vsech 205 stejne? napriklad altik z 1,4 na 1,9 slo by nebo je slabsi

Re: alternator :(

Napsal: 08 čer 2009 15:49
od vinorak
jsou stejné u motorů TU a pak u XU, ale ještě se liší proudem ;-)

Re: alternator :(

Napsal: 09 čer 2009 06:12
od whiler
zkus dolít destilku pokud si zkontroloval a vlastníš trochu lepší nabíječku nabíjej ji velmi malým proudem,nekterý tu funknci maj..mohla by být vymlácená takže máš tu kyselinu ve vnitř zkrystalizovanou..při nabíjení malym proudem by se to mohlo dát do kopy..

Re: alternator :(

Napsal: 09 čer 2009 07:52
od Mitja
whiler píše:zkus dolít destilku pokud si zkontroloval a vlastníš trochu lepší nabíječku nabíjej ji velmi malým proudem,nekterý tu funknci maj..mohla by být vymlácená takže máš tu kyselinu ve vnitř zkrystalizovanou..při nabíjení malym proudem by se to mohlo dát do kopy..
Jestli odpovidas na puvodni dotaz, tak kolega uz ten problem vyresil ;-)