Stránka 1 z 2
prestavba motoru
Napsal: 10 kvě 2009 13:17
od kamikaze
chtel bych s 1,9 75kw predelat na 1,9 94kw co je potreba ajestli to jde
Re: prestavba motoru
Napsal: 10 kvě 2009 13:20
od JohnyBoss205GTI
Stačí jen ŘJ a možná vstřiky a zvíšit kompresi.
Re: prestavba motoru
Napsal: 10 kvě 2009 14:46
od kamikaze
JohnyBoss205GTI píše:Stačí jen ŘJ a možná vstřiky a zvíšit kompresi.
jak se nastavuje komprese akolik ma bejt v 1,9 94kw
Re: prestavba motoru
Napsal: 10 kvě 2009 21:13
od poldík
kamikaze píše:JohnyBoss205GTI píše:Stačí jen ŘJ a možná vstřiky a zvíšit kompresi.
jak se nastavuje komprese akolik ma bejt v 1,9 94kw
komprese 9,6 a buť zbrousíš hlavu a nebo nižší těsnění pod hlavou.
Re: prestavba motoru
Napsal: 10 kvě 2009 21:20
od poldík
tak sem hledal a sou buť 1.5 nebo 1.3 mm tlušťka.
Re: prestavba motoru
Napsal: 10 kvě 2009 21:57
od Gordy
JohnyBoss205GTI píše:Stačí jen ŘJ a možná vstřiky a zvíšit kompresi.
Nemyslim že by to bylo jen tak jednoduché.
75kW měly ještě recilkulaci výfukových plynů,takže i toho se zabvit,ale jelikož nejsem motorář,tak se nechci zbytečně pouštět do spekulací,ale řek bych řže tam budou i jiný vnitřnosti toho motoru.
Re: prestavba motoru
Napsal: 11 kvě 2009 13:08
od JohnyBoss205GTI
Je to stejný 75,88,94 je to v řízení motoru.
Re: prestavba motoru
Napsal: 11 kvě 2009 13:14
od vinorak
JohnyBoss205GTI píše:Je to stejný 75,88,94 je to v řízení motoru.
by mě teda potom zajímalo, proč podle serviceboxu mají všechny tři varianty rozdílný čísla dílů (písty, klika, ložiska, atd..)
a komprese je jak psal gordy taky jiná, a to bych chtěl vidět jak zvedneš kompresi řídící jednotkou
Re: prestavba motoru
Napsal: 11 kvě 2009 13:22
od JohnyBoss205GTI
Taky máš na každej motor jiný těsnění pod hlavu. řídící jednotky ti jenom dělá jinej předstih a směs aby to s tou kompresí mělo správnej zápal.
Re: prestavba motoru
Napsal: 11 kvě 2009 13:25
od vinorak
to je možný, ale taky se ti snažim říct, že třeba vnitřnosti 94 jsou stavěný na větší síly než v motoru 74
Re: prestavba motoru
Napsal: 11 kvě 2009 13:37
od JohnyBoss205GTI
To je možný to jako jo ale beru to podle zkušeností a ne podle knížky když se měl tu první 205GTI 75kW tak sem to tak přeďál na 94kw tímto způsobem a ten motor mám do teď pak sem ho měl v 88kW takže spíš záleží na jakej kus narazíš. Některý držej a některý se rosipou.
Re: prestavba motoru
Napsal: 11 kvě 2009 18:24
od maRas
Nesmysl, jednotka s předstihem nemá vůbec nic společného. Vnitřnosti jsou rozdílné, tak jak vypsal Vinorak, tím je taky dosaženo rozdílného kompresního poměru
Tím tvojím předěláním nevznikla 94kw verze.
Re: prestavba motoru
Napsal: 11 kvě 2009 23:00
od swihyy
tak já bych jen snížil hlavu a katík bych dal pryč (pokuď se nepletu tak ho má), výměna motoru kvuli 19kw za tu cenu a práci bych nedělal.
Re: prestavba motoru
Napsal: 12 kvě 2009 17:08
od JohnyBoss205GTI
A co teda dělá předstih? když tam není žádný kladívko je tam akorát čidlo horní úvratě prvního válce jetronik ho má v rozdělovači a motronik ho má na převodovce. od něj řídí jednotka ten předstih podle otáček ti předpálí. vnitřnosti jsou stejný kompresi neuděláš spodkem když to má stejný zdvih a vrtání.
Re: prestavba motoru
Napsal: 12 kvě 2009 17:33
od maRas
Nebudu se tady s tebou hádat, hlavně studuj než něco kvákneš! Jetronic obstarává funkci vstřikování. Vnitřnosti nejsou stejné, kompresní poměr se dá změnit např. jinými píst, proto taky bývá rozdíl v kat a nekat verzích ( v pístech
)