Stránka 1 z 1

Strata vykonu po vymene hlavy na 1.9D

Napsal: 09 čer 2009 08:18
od Cundo
Zhodou nestastnych okolnosti som bol nuteny nechat vymenit hlavu valcov(po prehriati a naslednej strate tlakov na dialnici).zohnal som hlavu zo starsieho funkcneho motora aj s ventilmi,vackou atd.Kamarat v servise mi to dal dokopy,ale auto ma totalne sklamalo.Hlucnost motora je podstatne vacsia-neprijemny klepot.Vykon na prve "opacenie" plynoveho pedalu (prenasaju sa don velmi neprijemne vibracie) je chaby,neakceleruje ako pred vymenou.Ledva sa rozbehol na 125,pricom pred mesiacom som nemal velky problem dostat z neho za prijaznivych podmienok 170. Nie som ziadny mechanik,zivim sa hudbou,ale tusim ze s tym treba nieco spravit.Nastelovat ventily?Skontrolovat rozvod?Zmerat tlaky,pripadne prekruzkovat? Vzhladom na svoj vek (som tu mozno najstarsi) by som sa mal asi vozit v inom aute,ale v rodine mame slabost na 205-ky,uz sme ich zodrali tri-1.8D,CTI,1.9D.

Re: Strata vykonu po vymene hlavy na 1.9D

Napsal: 09 čer 2009 08:47
od WoMec
a byla ta hlava ze stejného motoru ??? myslim tím tipově ... protože 1.9tek bylo myslim více druhů. Jinak po dílnici 170 s timhle dieslem není moc zdravý ...

Re: Strata vykonu po vymene hlavy na 1.9D

Napsal: 09 čer 2009 10:56
od Cundo
WoMec píše:a byla ta hlava ze stejného motoru ??? myslim tím tipově ... protože 1.9tek bylo myslim více druhů. Jinak po dílnici 170 s timhle dieslem není moc zdravý ...
Mechanik tvrdi,ze hlava je spravna.A tych 170 sa dialo len vynimocne....

Re: Strata vykonu po vymene hlavy na 1.9D

Napsal: 09 čer 2009 12:51
od WoMec
no koukni se na těstění pod hlavou, nech si zkontrolovat ventilové vule a podivej se jestli nemáš špatně nasazený (posunutý o zub) rozvodový řemen. Dál bych zkontroloval filtry, hlavně vzduchový, a pokud máš EGR ventil tak se na nej taky podivej jestli třeba nezustal otevřený nebo jestli tam není nejaká netěsnost.