Stránka 1 z 1
přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 05 črc 2009 17:05
od Maty
Půvdodně 1.4 XS 55 kw teďka 1.6 GTi 83kw.Takhle to nějak vypadá už to í točí něco i bliká a houká :D jestě topení nefakči a ventilátor ale to půjde:) muselo se vyměnit naprosto všechno:) jak se líbí?:D až na ten blatník prahy a spojler :) to se musí vyměnit ale ještě nebyla chuť:D
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 10:38
od Gordy
Jsem zvědavej jak Ti na technický projde XU motor místo TU motoru.
A měl by sis posekat trávu.
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 11:32
od Maty
tak není to u mě je to u kámoša tak ten si to snad pořeší:D a TK se vyřeší:)
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 14:07
od vinorak
Gordy píše:Jsem zvědavej jak Ti na technický projde XU motor místo TU motoru.
A měl by sis posekat trávu.
no nevim na jakou technickou chodíš, ale mě nikdy nikdo nezkoumal co to je za motor, prostě sedí štítek a basta
hlavně v techničáku neni TU1 a nebo XU5, Takže třeba KDZ a DKZ a poznaj prd, a jedno je 1.1 44kW a druhý 1.9 88 kW
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 14:59
od Bartik333
vinorak píše:Gordy píše:Jsem zvědavej jak Ti na technický projde XU motor místo TU motoru.
A měl by sis posekat trávu.
no nevim na jakou technickou chodíš, ale mě nikdy nikdo nezkoumal co to je za motor, prostě sedí štítek a basta
hlavně v techničáku neni TU1 a nebo XU5, Takže třeba KDZ a DKZ a poznaj prd, a jedno je 1.1 44kW a druhý 1.9 88 kW
Presne jak rikas Vino, taky mi to nikdy takhle nekontrolovali. Proste prijedu, juknou na stitek motoru a je to, dal nic nehledaji.
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 15:45
od Maty
vůbec to neřeším prostě i kdybych tam měl motor ze stíhačky:D
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 17:43
od Gordy
Tak to musim oponovat, v Pardubicích mě vyrazili i jen za to že tam byl štítek s kodem,který byl sice zapsanej v TP, ale technik ten kod neznal a navíc motor s výkonem,kterej mám napsanej se řízený karburátor ne jednobodová stříkačka.
A v Jilemnici jsou dokonce takový machři,že poznali,že tam mám motor 75kW místo v papírech zapsaných 88kW a kdyby to nekontroloval tátuv bratránek,tak říkal že jinýho by vyhodil.
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 17:54
od vinorak
to jako technik ví, že je jinej tvar váhy vzduchu a že máš jinej rozdělovač jo icon_eh Tady je naprostá pohoda, co je na štítku to tam má být
příště zkus jinou stk, všecho to je jenom o lidech
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 18:21
od Maty
jak psal vino:)
všechno je to jenom o těch lidech :) takže si tam můžu dát prostě motor z letadla třeba:)
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 18:40
od Bartik333
Gordy píše:Tak to musim oponovat, v Pardubicích mě vyrazili i jen za to že tam byl štítek s kodem,který byl sice zapsanej v TP, ale technik ten kod neznal a navíc motor s výkonem,kterej mám napsanej se řízený karburátor ne jednobodová stříkačka.
A v Jilemnici jsou dokonce takový machři,že poznali,že tam mám motor 75kW místo v papírech zapsaných 88kW a kdyby to nekontroloval tátuv bratránek,tak říkal že jinýho by vyhodil.
To co pises ty, se osobne me nikdy nestalo. Vzdy kdyz jedu na technickou s jakymkoli autem, tak jenom jukne na typ motoru na stitku a jinak nic.
Jak pise Maty i kdybych tam mel motor ze stihacky, tak co je na stitku je rozhodujici.
Mozna u me je to tim, ze na technickou jezidm uz hodne dlouho a s ruznyma autama. uz se tam proste zname, ale kdyz neco opravdu nesedi tak mi to taky nedaji.
Proste je to o lidech.
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 20:39
od LukasGT
Se divim ze se v tech kabelech vyznas.
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 06 črc 2009 21:10
od Maty
no čoveče ani nevyznám
Re: přestavba na 5 dvéřko GTi
Napsal: 07 črc 2009 15:54
od LukasGT
to se ti teda nedivim