Stránka 1 z 4
Turbo do GTi
Napsal: 06 led 2007 11:47
od hugo boss
docela mě zajímá jestli s tím už někdo má zkušenosti nebo absolvoval nějaký pokusy ohledně montáže turba do Gtíčka...
Abych pravdu řekl tak mě hodně tohle zajímá a taky mě to hodně láká :-)
(pak mě láká i ten 6ti válec, :mrgreen: ale to už je o něcem jiným)
Napsal: 06 led 2007 15:51
od Crack
Osobně si myslím že je určitě levnější a jednodušší,dát tam ten 6tiválec
jinak někde na netu sem viděl 1,4ku 205 s turbem z una loga 1,4 a pak tam byli ještě náký 1,9ky,jinak tuším že se prodává i celej kit,kterej jen nasadíš,přeházíš v motoru ojnice,písty,těsnění pod halvou atd a jedeš :D ale ta cena...
Napsal: 06 led 2007 17:48
od hugo boss
tak to si teda nejsem moc jistý jestli je zástavba 6tiválcového motoru levnější
Napsal: 06 led 2007 19:06
od Hroche
To. Hugo Boss
na peugeot-clubu je člověk co ho do 205tky dával a jmenuje se Gajdoš Ludvík (Ludvik2) členský číslo 865 tak se ho poptej
Napsal: 06 led 2007 19:35
od Hanz
mno nevim podle me tam ten 6ti valec bude fakt levnejsi...vem si to na turbo musis predelat snad vsechno co tam je :lol:
Napsal: 06 led 2007 20:01
od Crack
Hanz píše:mno nevim podle me tam ten 6ti valec bude fakt levnejsi...vem si to na turbo musis predelat snad vsechno co tam je :lol:
Však to povídám... jo jinak na toho ludvíka sem zapoměl,ale vím že mu taky trvalo než to vyladí...navíc ma tuším 5tidvířko :)
Napsal: 06 led 2007 20:50
od Hroche
To: Crack
jo jo je to tak má 5-ti dvéřko a co jsem tam dneska četl tak tam má teď dvoulitr s turbem origo z výroby
Napsal: 06 led 2007 21:32
od hugo boss
Crack píše:Hanz píše:mno nevim podle me tam ten 6ti valec bude fakt levnejsi...vem si to na turbo musis predelat snad vsechno co tam je :lol:
Však to povídám... jo jinak na toho ludvíka sem zapoměl,ale vím že mu taky trvalo než to vyladí...navíc ma tuším 5tidvířko :)
tak to teda nevím
při montáži 6ti válce musíš pořídit motor s komplet el. instalací a řj. , předělat el. instalaci (komplet!) předělat držáky , předělat čelní stěnu, poloosy a mnoho dalšího....
A co je potřeba při zadělání turba? určitě ne tolik věcí
a takový zásah do karoserie...
Ä mimochodem , určitě ti nějaký technik na STK nepustí 6ti vál jen tak... kdežto turbínu jen tak nepozná...
Napsal: 06 led 2007 21:34
od hugo boss
Crack píše:Hanz píše:mno nevim podle me tam ten 6ti valec bude fakt levnejsi...vem si to na turbo musis predelat snad vsechno co tam je :lol:
Však to povídám... jo jinak na toho ludvíka sem zapoměl,ale vím že mu taky trvalo než to vyladí...navíc ma tuším 5tidvířko :)
jj , vím o koho jde, a myslím že si zasloužil i nějaký pohár na mimoni ve sprintech... Měl s tím velké problémy to dát do kupy a sladit to...
Auto na pohled se mi moc nelíbí, ale ten motor
Napsal: 07 led 2007 08:51
od Hanz
zadny zasah do karoserie? (: uz jen udelat novy svody je vojeb jak cyp (:
Napsal: 07 led 2007 12:08
od Crack
To seš teda docela naivní,když si myslíš že jen tak nákej technik nepozná turbomotor :lol: ale furt si stojím za tím že je levnější dát tam ten šestivál,nebo jestli si myslíš jen že na ten motor dáš turbo,tak je pak levnější tahle varianta,ale to ti to dvakrát foukne a urvou se ti ojnice
Napsal: 07 led 2007 12:16
od hugo boss
Crack píše:To seš teda docela naivní,když si myslíš že jen tak nákej technik nepozná turbomotor :lol: ale furt si stojím za tím že je levnější dát tam ten šestivál,nebo jestli si myslíš jen že na ten motor dáš turbo,tak je pak levnější tahle varianta,ale to ti to dvakrát foukne a urvou se ti ojnice
právě že naivní nejsem
a myslím si že když budeš mít na pohled motor který tam patří tak bude lepší než nějaký 6ti vál kterej zaplnuje každičký kousíček motorovýho prostoru...
A to že když dáš turbínu na 1.9GTi je jasné že úpravy motoru jsou potřeba... Nejsem blbej 8) ...
Tak si udělejte soupisek co vše je potřeba udělat u 6ti válu a co vše je potřeba udělat u turba... Myslím že turbo je lehčí... nebo ne?
Napsal: 07 led 2007 12:22
od Hroche
souhlasim s Crakem Zkráceně by se dalo říct že vemeš fungující 6ti válec a dáš ho auta a už jezdíš, ale dát na stávající fungující motor turbo s nejasným výsledkem, že to bude správně fungovat od toho raději pryč.
Když tubro tak výměna atmosferického motoru za přeplňovaný motor.
Napsal: 07 led 2007 12:53
od hugo boss
Hroche píše:souhlasim s Crakem Zkráceně by se dalo říct že vemeš fungující 6ti válec a dáš ho auta a už jezdíš, ale dát na stávající fungující motor turbo s nejasným výsledkem, že to bude správně fungovat od toho raději pryč.
Když tubro tak výměna atmosferického motoru za přeplňovaný motor.
tak to teda jó- vždyt zástavby 6ti válce je přeci brnkačka
Napsal: 07 led 2007 13:21
od Hroche
hugo boss píše:Hroche píše:souhlasim s Crakem Zkráceně by se dalo říct že vemeš fungující 6ti válec a dáš ho auta a už jezdíš, ale dát na stávající fungující motor turbo s nejasným výsledkem, že to bude správně fungovat od toho raději pryč.
Když tubro tak výměna atmosferického motoru za přeplňovaný motor.
tak to teda jó- vždyt zástavby 6ti válce je přeci brnkačka
já jen chtěl říct že dáváš do auta už motor kterej ti funguje kterej už v autě běhal kterej je odladěnej z fabriky kdežto stim turbem stavíš motor kde není jistota že to bude správně fungovat tak jak chceš.