Stránka 1 z 1

Vrtule VS akumulátor

Napsal: 23 črc 2009 17:40
od Serge
V těchto dnech mě trápí chlazení nevím jaká je provozní teplota u GTI 1,6 ale to není hlavní otázka..problém je ten, že když se motor dostatečně neschladí jízdou a např popojíždim v koloně potom potřebuju někde zastavit tak se mi sepne větrák v sahaře mám pouze jeden, ale problém nastává tehdy když větrák se snaží uchladit tak dlouho až se kapacita akumulátoru (55ah) dostane na takovou hranici z které už nelze nastartovat napadlo mě že bych tam dal silnější aku ale známý mi povídal že vzhledem k vyšší kapacitě aku altík nestačí dobíjet na uvedenou kapacitu.Nevím co je na tom pravdy ale zatím to řeším tak že ještě nechám motor chvíli běžet než se schladí..no ale když není čas tak co se dá dělat? ..nějaké nápady?díky

Re: Vrtule VS akumulátor

Napsal: 23 črc 2009 17:46
od vinorak
buď máš starou baterku(těsně před smrtí), nebo ti málo dobíjí alternátor ;-) To auto by to mělo v pohodě zvládnout. ikdyž, já když měl v háji spínač pro větrák, tak za 300km, co pořád běžel sem vytlouk baterku tak, že to normálně za jízdy chcíplo :roll: (ale to byla baterka 3 roky nenabitá a alternátor stál taky za prd...)

Re: Vrtule VS akumulátor

Napsal: 23 črc 2009 18:14
od Hoj@n
já větrák sepínám tlačítkem a dneska v tom horku mi hrálo v autě rádio a byl zapnut větrák více jak hodinu a poté jsem auto v pohodě nastartoval.... Větrákem to nebude, spíš bych viděl problém v kapacitě baterky popřípadě altíku ;-)

Re: Vrtule VS akumulátor

Napsal: 23 črc 2009 18:19
od Serge
Pořídim novou baterku, díky za rady.

Re: Vrtule VS akumulátor

Napsal: 24 črc 2009 06:28
od DXRL4
nová baterka a pofičí jak divý :car: ... mě pro změnu odešlo čidlo na sepnutí větráku, takže sem v těch hicech v kolonách pěkně vařil už to dávám do pucu :)

Re: Vrtule VS akumulátor

Napsal: 24 črc 2009 08:51
od Hoj@n
DXRL4 píše:nová baterka a pofičí jak divý :car: ... mě pro změnu odešlo čidlo na sepnutí větráku, takže sem v těch hicech v kolonách pěkně vařil už to dávám do pucu :)
jak říkám, mám stejný problém, řešil jsem to tlačítkem a kontroluji si teplotu.... a není problém... nové čidlo stojí kolem pětikila ;-)

Re: Vrtule VS akumulátor

Napsal: 24 črc 2009 15:07
od Klobe
zkus první poměřit altík než vyhodíš prachy za baterku.....

Re: Vrtule VS akumulátor

Napsal: 28 črc 2009 06:58
od DXRL4
čidlo 375,- a šlape :)