Stránka 1 z 1
vymena motoru
Napsal: 13 srp 2009 18:02
od Thyoridas
dotaz pro zkusene mechaniky ...
kdyz meni 75kw za 88kw kde se mohou skryvat zaludnosti ? naps jak je to se snimanim otacek respektive impulzu ktery hybe s otackomerem ? nebo staci jen prehodit motory, kabelaz, ridici jednotku a to je vse ? nebo se musi neco upravovat, pretahovat kable inak... prosim poradte ...
Re: vymena motoru
Napsal: 13 srp 2009 19:54
od manko
musíš vymeniť káblový zvezok od RJ do motora , potom musíš si dať na výfuk Lambda sondu , potom musíš mať na motore 88kw Motronic iné veci ako rozdelovač klapka váha vzduchu a podla kabeláže aj zapalovacia cievka .
Re: vymena motoru
Napsal: 14 srp 2009 09:58
od Thyoridas
budu met cele druhe snad kompletni auto, takze z toho vse budu met ... a jak sem psal impulzy k cidlum se nemeni ? pokud vim tak motronik dava signal otackomeru z ridici jednotky kdezto jetronik z nejakeho cidla na motoru je tak ?
Re: vymena motoru
Napsal: 14 srp 2009 11:46
od vinorak
jetronik snímá otáčky pomocí čidla v rozdělovači a motronic ho má zašrobovaný u setrvačníku
Re: vymena motoru
Napsal: 14 srp 2009 12:34
od Thyoridas
vinorak píše:jetronik snímá otáčky pomocí čidla v rozdělovači a motronic ho má zašrobovaný u setrvačníku
takze minimalne tohle bude potreba prepojit ... Nebo jinak ... Kdyz vymenim motor, prevodovku, vahu vzduchu proste motor se vsim vsudy vcetne kabelaze a RJ bude vsechno fungovat jak ma ? Budiky atd ...
Re: vymena motoru
Napsal: 14 srp 2009 12:48
od vinorak
mělo by to být pořád stejně to znamená signál z cívky, jenom systémy bez rozdělovače mají signál z řídící jednotky
Re: vymena motoru
Napsal: 14 srp 2009 12:55
od Thyoridas
sem blbec zapomel ze signal otackomeru je z civky ... Sorry ... takze kdyz to vsecko akorat prehodim tak by to melo byt ok... je tak ?
Re: vymena motoru
Napsal: 14 srp 2009 13:00
od vinorak
no teoreticky ano, zeptej se manka, ten to dělal, tak ti určitě poradí
Re: vymena motoru
Napsal: 14 srp 2009 14:19
od manko
No ty máš Jetronic takže musíš tam dať veci z Motronicu , to sú , Motor , prevodovka + na prevodovke čidlo na zotrvačník . Potom rozdelovač váha vzduchu a všetky káble od RJ do motora , a ak budeš mať komplet auto tak aj koleno od zvodou kde je aj držiak lambda sondy(samozrejme aj sondu
) a všetko bude šlapať
A ešte som zabudol .. Bud tam dáš nádobku z aktívnym uhlím z 88kw alebo len prepojíš 2 káble (oranžové) odporom 1200 alebo 1500 ohm neviem kolko to je ale najdem to ... Ja to mám spravené z odporom a pohodička .