Stránka 1 z 1
Diagnosticky konektor
Napsal: 20 zář 2009 13:04
od xcerno12
Ahoj.
Prosim Vas o radu. Rad bych vyblikal obsah registru ridici jednotky, ale nevim kde hledat diagnosticky konektor. Jedna se o vuz 205 GT, 1360ccm, r.89. V motorovem prostoru jsem nalezl 3 volne konektory, nevim ktery z nich to je.
Dale me zajima, jak se ma chovat kontrolka motoru. Ma svitit pri zapnutem zapalovani a zhasnout po nastartovani, nebo nema svitit vubec?
Re: Diagnosticky konektor
Napsal: 20 zář 2009 13:16
od Hoj@n
u mě kontrolka zapne vždy v druhé poloze klíčku a po nastartování se asi po 5-6 kundách vypne... motor mám stejný jako Ty

Re: Diagnosticky konektor
Napsal: 20 zář 2009 13:21
od xcerno12
Lord Hoj@n píše:u mě kontrolka zapne vždy v druhé poloze klíčku a po nastartování se asi po 5-6 kundách vypne... motor mám stejný jako Ty

Mne se kontrolka nerozsviti vubec. Nechce se mi verit, ze by byla spatna zarovicka, ale i to je mozne.
Re: Diagnosticky konektor
Napsal: 20 zář 2009 19:17
od vinorak
konektor se válí za expanzkou a je zelenej

zkus nejdřív tu žárovku a pak to vyblikáš klíčkem

Je možný, že předchozí majitel tu žárovku vyndal, aby nemusel koukat na svítící diagnostiku

Re: Diagnosticky konektor
Napsal: 21 zář 2009 07:07
od xcerno12
Tak prvni vec vyresena, kontrolka uz sviti a po nastartovani zhasne. Az se k autu opet dostanu, tak to zkusim vyblikat. Diky.
Re: Diagnosticky konektor
Napsal: 22 zář 2009 17:49
od xcerno12
Konektor se mi podarilo najit a vyblikal jsem chybu 41. Poradite co tato chyba znamena? Nebo prosim o link na seznam kodu, nemuzu to najit. Diky.
Re: Diagnosticky konektor
Napsal: 22 zář 2009 18:00
od vinorak
http://205gti.org/?reloaded&action=gara ... iagnostika
41 je normální, to vybliká vždycky kvůli stojícímu motoru

Re: Diagnosticky konektor
Napsal: 01 říj 2009 21:06
od xcerno12
Pri dalsim pokusu jsem jeste vyblikal chybu 31 - Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci.
Problemy s autem se projevuji tak, ze motor znicenihonic chcipne (vetsinou pri jizde s vyrazenou rychlosti nebo pri stani a volnobehu) a pote nejde nastartovat. Musi se vzdy nechat zhruba 5 az 10 minut v klidu, pote lze znovu nastartovat.
Napada vas neco?
Re: Diagnosticky konektor
Napsal: 01 úno 2010 21:31
od lasto
Mne to robilo ked som mal zlý alternátor...ale to asi nebude tvoj problém
