Centrál kiekert F90

Vše co se týka problémů a zapojení elektriky, el. obvodů, vnitřní el. výbavy apod.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ICEman
309kář
309kář
Příspěvky: 105
Registrován: 13 úno 2009 13:54
Rok narození: 1989
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Kladno, (Braškov)

Centrál kiekert F90

Příspěvek od ICEman »

Ahoj nemá nekdo zapojení nebo zkušenosti s timhle centrálem? červená je ŘJ ,modrá je motorek od řidiče, zelená od spolujezdce. Dík
Přílohy
central.JPG
central-2.JPG
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Centrál kiekert F90

Příspěvek od draken »

to nebude těžký, s trochou logiky a multimetrem to dáš dohromady, u řidiče budou tři dráty jako spínač zamknutí a spínač odemknutí (jeden je společnej). z řj pak pudou jen dva kabely do dalších motorů. motory napojíš paralerně k sobě, u řidiče motor nebude. a z ostatních kabelů z řj musíš najít plus a kostru (černá a červená na 80%) a to by mělo stačit. jinak takhkle ti toho víc neřeknu. ty centrály bejvaj zapojený dost podobně asi před měsícem sem řešil ten svůj a pak sem na to taky přišel, stačí pochopit tu jeho logiku.
Odpovědět