Stránka 1 z 1
VINko
Napsal: 28 říj 2009 13:44
od Stephen
Mam takovy dotaz.Kdyz budu prehazovat motory do kastle z 1.1cky 309 za motor 1.6 jak to mam udelat s vinkem? Ofiko jak oprestavbu? NEvite nekdo jak se to dela a co proto musim splnovat??? PRedem dekuji!

Re: VINko
Napsal: 28 říj 2009 14:07
od vinorak
no vyměnit jde jenom nový model za nový a starý za starý. Musíš do peugeotu s objema techničákama, a ty ti řeknou, jestli ty kastle jsou záměné

Re: VINko
Napsal: 28 říj 2009 14:08
od Mef
Jestli jsem to správně pochopil, tak máš 309 s motorem 1.1 a chceš tam dát motor 1.6. Řekl bych, že tohle ti ofiko neprojde. Nicméně na tvém místě bych to asi neřešil. Vrazil tam motor 1.6 a tradá. Pochybuju, že policajt pozná rozdíl, pokud to nebude fanda. Najlepší by bylo tam stračit motor 1.6 z 306 nebo 106. Ty jsou konstrukce TU a je to ještě míň nápadný

Re: VINko
Napsal: 28 říj 2009 14:17
od snowboy
Ofic nejde, peugeot to nepovoluje, pokud je motor konstrukcne a na pohled stejny a oba motory maji stitky, tak by to slo.
Na silnici s tebou nikdy motor resit nebudou (jeste jsem se s tim nesetkal) ale na radne technicke zcela jiste ano

Re: VINko
Napsal: 28 říj 2009 14:20
od vinorak
takže mí rada zní: flexa a ríznout to hodně daleko aspoň 30 cm od vinka

Re: VINko
Napsal: 28 říj 2009 14:22
od Klobe
kéž bych to já taky měl tak krásně vyřezané!!! mě by stačilo 20 cm a nee jenom 3cm

Re: VINko
Napsal: 28 říj 2009 14:30
od Stephen
asi tou flexou noo... Skoda,ze to nejde ofiko.Zase kdybych se na to vybodnul,tak kdybych pak nahodou boural tak by to asi bych pru...

Re: VINko
Napsal: 28 říj 2009 14:34
od vinorak
no ale jestli sem to dobře pochopil, tak to pořád bude na 1.6 papírech ne, jenom vlastně vyměníš kastli ? Zkus ten peugeot, jenom jim napiš mail, jestli jsou ty kastle záměné

Horší je když máš auto na jiných papírech

2 ze tří

Re: VINko
Napsal: 28 říj 2009 14:39
od Stephen
jo jo bude to porad na papirech 1.6.Jde pouze o tu kastly!
