Stránka 1 z 1
Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 18 lis 2009 21:37
od antik
Zdar, mám asi (určitě) vylágrovanej motor a tak mám ten samej , ovšem po generálce v garáži.
A moje otázka zní:
Co bude potřeba k výměně?
Podotýkám, že nervy a síla to beru samozřejmostí . To už někde seženu.
Chystám se na to s MAxurbatorem, ale nějak si nemyslim, že já jsem připraven.
Mam universalní manžety na poloosy ( ty prachovky ) který se rovnou vyměněj.
Jen nevim, jestli je potřeba na něco extra dávat pozor, nebo nakoupit nějaký tesnění, či něco co bych potřeboval a běžně to u sebe nemám.
Předem díky za názory.
Docela bych rád rozvedl debatu na toto téma a rád bych, aby se tu podělili ti, co už to mají výměnu za sebou.
Re: Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 18 lis 2009 21:43
od Bartik333
Jestli ti tece olej z motoru, tak pretesnit, ale jestli je po GO jak rikas, tak jenom vyndat a najdat novy a udelat vule ventilu + novy fridex. Popripade svicky a zapalovaci kabely, jestli byli spatny.
Re: Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 18 lis 2009 21:52
od Vomec
no ohledně těch univerzálních manžet na poloosy, měl jsem jednu na levé poloose a po týdnu byla na hadry
Re: Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 18 lis 2009 21:56
od antik
na tom v p309 mi teče olej a trocha vody na vičku od oleje se taky objeví. Přetěsnit? no to je to na co si netroufám,
A ten druhý co je po generálce, ten makal jako hodinky a původní majitel řikal, že trhal asfalt.
takže repase motoru co mám v p309 bych asi nechal na jindy a tenz garáže radši dát do p309
Re: Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 18 lis 2009 22:05
od Bartik333
jasne dej tam po GO, to jsem myslel.
Nevedel jsem, jestli nahodou ten po go nekte netece, chapes???
Jinak ty manzety snad vydrzi.
Re: Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 18 lis 2009 22:18
od pichy
nevím, jestli to máš komplet motor včetně sání, převodovky atd. pokud ne a budeš měnit v podstatě jen blok s hlavou, tak bych určitě přetěsnil sání a svody výfuku.
Re: Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 18 lis 2009 22:28
od antik
No jo těsnění na paroží, to bude potřeba, tady u toho co tam tedko mám je těsnění asi v háji, občas cejtim smrádek, i když poslední dobou už tolik ne.
P309tka stála minimálně 4 roky v trávě a tak se neni čemu divit, že něco občas odejde nebo rupne, Už jsem zalepoval i tlumič vejfuku, ten byl děravej až hrůza nehledě na to že v něm byla spousta vody.
Byl nasáklej jak houba.
No alke motor co leží na zemi má snad vše, akorát jsem sebral kabely s víčkem rozdělovače a lacem, šroub a řemen na alternátor, bude potřeba taky dodat, ale to ma luxusní s novým filtrem.
Olejový filtr tam je ale na podle vypadá dosti zachovale a motor nevypadá, že by jezdil poo generálce moc dlouho, dle původního majitel ai půl roku.
No uznejte sami že to bude lepší to vyměnit ten co mám za tento v garáži.
Re: Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 19 lis 2009 07:16
od Milhaus
jak dlouho ten generálkovej motor stál?
Re: Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 19 lis 2009 13:36
od Max
asi půl roku
Re: Výměna motoru 1.4 I (55KW)
Napsal: 19 lis 2009 14:58
od antik
to se vyplatí furt nebo ne?