Stránka 1 z 4

Tlak oleje

Napsal: 30 lis 2009 20:55
od JohnyBoss205GTI
Nevíte někdo jak by šlo zvýšit tlak oleje? 6-7 BAR

Re: Tlak oleje

Napsal: 30 lis 2009 21:02
od vinorak
nový čerpadlo :myslim: protože kroužky atd si už dělal.... no jediná směrodatná hodnota pro tvůj motor je při 120 stupních
1000 otáček ...... 1.8 bar
6400 otáček....... 5.5 bar

ale otázka je, jestli moderní oleje za tech patnáct let nemají třeba jiné vlastnosti :myslim: :m:

Re: Tlak oleje

Napsal: 30 lis 2009 21:03
od Tom
Co šály na klice? Jak jsou na tom?

Re: Tlak oleje

Napsal: 30 lis 2009 21:37
od JohnyBoss205GTI
no pohybuje se mi to od 2-4,5 bar

Re: Tlak oleje

Napsal: 30 lis 2009 21:38
od JohnyBoss205GTI
při 90 stupních na víc sem ho ještě nerozpálil

Re: Tlak oleje

Napsal: 02 pro 2009 20:43
od TomGTI
Velice jednoduše,úpravou olej.čerpadla,na internetu je toho plno napsáno a ještě více toho na prodej.Na běžné ježdění bych ti to ale asi nedoporučil.

Re: Tlak oleje

Napsal: 02 pro 2009 22:05
od vinorak
http://cgi.ebay.co.uk/Peugeot-205-309-O ... %26ps%3D63

tady je pružina která zvedá tlak :urg:

Re: Tlak oleje

Napsal: 22 pro 2009 18:36
od Semir
Dám to do tohoto tématu ať nezakládám nové- již jsem to tu jednou řešil při emulzi v nálevce a jejím zamrznutí a stříkání oleje měrkou.
Když je zamrzlé odvětrání z kliky, pokud se nepletu vede do pod víčko nálevu (přímo do nálevu oleje) může k tomu vůbec dojít, že olej začné stříkat měrkou. Jak tady byl uveden tem odkaz na rovnání hĺav, vaření ad. tak ten pán mi po telefonu říkal, že pokud tam je emulze i třeba zamrzlá nemělo by to takto tlakovat olej, že by potom byly v háji nebo připečený kroužky. Ale to by dle mého kouřilo za studena a žralo celkově nebo i za studena olej. TeĎ, když je emulze pomalu pryč nebo rozpuštěná tak to měrkou netlakuje...Prosím o názor a radu. Tlakoměr olejena svém nemám. Má cenu nechat změřit tlaky ve válcích? Díky.

Re: Tlak oleje

Napsal: 22 pro 2009 23:42
od Semir
PRosím o názory a hlavně rady jak a co...DÍKY :myslim:

Re: Tlak oleje

Napsal: 23 pro 2009 12:02
od Semir
jEŠTĚ SE VÁS ZEPTÁM JAKÝ TLAK JE V KLIKOVÉ SKŘÍNI NEBO ZDA vÁM TAJÉ PO ODDĚLÁNÍ VÍČKA NÁLEVKY OLEJE TLAČÍ VEN VZDUCH A POKLESNOU OTÁČKY PŘI BĚHU MOTORU...Olej mi to nijak něžere myslím tím abnormálně a voda se neztrácí.... :myslim: :myslim:

Re: Tlak oleje

Napsal: 23 pro 2009 16:06
od vinorak
u gti mi to fouká jenom trošku, to u 1.1, kde je víčko rovnou u ventilů to fouká tak 2x tolik že by klesly otáčky sem si nevšim...

Re: Tlak oleje

Napsal: 23 pro 2009 16:12
od Semir
PRosím případně další pokusy když odděláte víčko za běhu motoru na volnoběh jak vám to fouká z nálevky oleje a zda Vám poklesnou otáčky.A jaký má být tlak ve válcíxh GTI 75kW..Díky všem...Případně možná porucha způsobující vysoký tlak v klik. skříni....Děkuju všem. PRosím o rady.

Re: Tlak oleje

Napsal: 23 pro 2009 17:00
od manko
no ja ked som zajazdy otvoril nalevku tak nic nesicalo ani nefukalo .

Re: Tlak oleje

Napsal: 23 pro 2009 17:16
od Semir
Domníval jsem se, že když by foukalo kolem kroužku tak mi to bude žrát olej....??,Ta k co by mohlo případně způsobit tlak v té klik. skříni....?

Re: Tlak oleje

Napsal: 27 pro 2009 14:43
od Semir
Moc rad na můj dotaz zde není...co se s vámi stalo...nikdo netuší? JInak otázka zatím :vul: kolik výjde částečné GO (výbrus, klika šály vyúhlování ojnic, písty, kroužky, prostě spodek motoru)? Díkes