Osud mého Gti se píše k datu 11.9.05.Tehdy se někteří vraceli z Peugeot srazu který se konal v Červeném Kostelci.Při příjezdu do Hradce Králové to původní majitel nedobrzdil a zezadu naboural jednoho člena P-C.Zajímaví je že on sám nebyl na sraze i když je členem P-C.
Přes čtyři měsíce se ho snažil prodat což se mu nedařilo,zlom nastal 13.1 06 kdy ho opět nabídl a už za slušnou cenu.V tom momentě jsem neváhal a domluvil schůzku.Když jsem GTIčko poprvé zahlédl zamiloval jsem si ho na první pohled.Tak krásné auti jsem už dlouho neviděl.Sice dojem kazil nabouraný předek ale v hlavě už mi šrotovaly představy jak ho dám dohromady.Menší problém nastal v tom že jsem okamžitě neměl celou hotovost.Ale vstřícnost majitele byla veliká,takže mi počkal.Nastal kolotoč shánění peněz což se moc nedářilo,zrovna všichni mí kámoši peníze neměli,nebo spíš nechtěly půjčit.No ono taky bylo po vánocích tak se není čemu divit.Byly to kruté dny-seženu peníze neseženu-vydrží majitel a neprodá ho někomu jinému.Vše se obrátilo k dobrému,peníze sehnány odvoz taky.8.2.06 nastal den D a GTIčko se konečně vezlo ke mě do garáže.Začalo pomalé odstrojování a zjišťování závad.Po důkladné prohlídce jsem zjistil co všechno budu potřebovat.A bylo to obě světla,oba blinkry,nárazník,spoiler,masku,chladič,kapotu.Co bylo možno tak jsem si udělal sám,dost času mi zabralo vyklepání všech částí předku a opětovné napasování světel.Docela jsem tomu ani nechtěl věřit ale udělal jsem to tak perfektně že na technicky ani se světly nehýbaly.Kapotu nemělo cenu opravovat tak jsem si ji přivezl z Belgie.Jelikož mám dost vraků tak světla blinkry chladič nebyl problém.Horší to bylo s nárazníkem a se spoilerem,ten jsem neměl.Nezbývalo mě než si je půjčit,obtisknout a vyrobit nové laminátové-kupovat plastové se mi nechtělo.Jsou dost drahé a navíc repliky nevalné kvality.Po celkovém doladění putovalo GTIčko k lakýrníkovi který mu dal tu správnou fazónu.Auto bylo provozuschopné a po menších obtížích prošlo i technickou.Nastalo přemýšlení co dál vylepšit.Sedačky měly propadlý molitan což je u většiny GTIček.Bylo nutno je odstrojit,opravit molitan a znovu ustrojit.Mezi tím čalouník opravil některé potrhané švy.Byla to práce nelehká, kdo to už dělal ví o čem mluvím.Sedačky byly hotové,přišla na řadu palubovka.Chtěl jsem ji oflockovat do černo červené barvy.Doma jsem měl jednu náhradní která byla odvezena a oflockovaná do mých představ.Výměna už byla snadná bez jakýchkoliv potíží.
Vyměnil jsem originál masku za masku vlastní výroby.V tomto stavu je GTIčko dodnes Muzikou jsem se moc nezabýval-nejsem zastáncem velkého rachotu,to co tam nainstaloval původní majitel je pro mě dostačující Na autě je namontován laděný výfuk Laityng,vzpěra mezi tlumiči,funkční zámky na kapotě,hliníkové koberečky.A co chystám do budoucna?Výměna zadního spoileru GTI za tuningový,pod přední spoiler udělat lízátko.Oflockování všech plastů v interiéru,kompletní přečalounění sedaček,jiné kola Borbety.Laminátové tapicírky do dveří.A do vzdálené budoucnosti kompletní bodykit.
Peugeot 205 GTI by JEPIK
Moderátor: rada
- Jepík
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 led 2006 13:22
- Skutečné jméno: Petr
- Bydliště: PILNÍKOV u TRUTNOVA
- Kontaktovat uživatele:
Peugeot 205 GTI by JEPIK
Jedině Peugeot 205