Stránka 1 z 1

Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 16 pro 2009 21:08
od Mirdaa
Zdravim všechny šťastný majitele těchto aut, mam jeden technickej problém, nedávno jsem tu publikoval problém se sytičem, a bylo mi odpovězeno, že to mam předělat na ruční, tak bych jenom chtěl poradit, z čeho mam udělat to ruční táhlo, ze Škodovky 120 mi to přijde moc velký, tak jestli někdo nezná nějakou jinou alternativu
Díky moc

Jinak všem přeju Veselý Vánoce a Šťastný Nový rok

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 16 pro 2009 22:38
od RABBIT
ja by som ti skor doporuci sadu rucneho sitica na favorit. volakedy sa predavalo.

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 17 pro 2009 17:56
od draken
no u diesela se tomu říká předstih ne?? a jinak než dělat ruční, bych radši opravil táhlo od termostatu, mě to taky nemaká a mám to vypnutý a starty sou ok

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 20 pro 2009 21:42
od Kubis09
drakenx700 píše:no u diesela se tomu říká předstih ne?? a jinak než dělat ruční, bych radši opravil táhlo od termostatu, mě to taky nemaká a mám to vypnutý a starty sou ok
Tak předstih to není určitě :!: Myslel jsi předvstřik když už, ale to taky není ono, u naftaku je to předsuvník vstřiku a inženýři z Francie to asi nevymákli jak měli, protože mi to taky nefunguje a nemáto absolutně žádný vliv na zimní startování...

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 20 pro 2009 21:43
od WoMec
me osobně na čerpadle funguje všechno jak má a se zimníma startama nemám problém

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 26 pro 2009 23:13
od Kozlik
ja s tymto mavam tiez problem.ja si trochu pridam jemne plyn chvilu pockam asi tak minutku a idem jazdit pomali sa ked sa zohreje trosku ide to bez problemov.

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 28 pro 2009 14:59
od draken
Kubis09 píše:
drakenx700 píše:no u diesela se tomu říká předstih ne?? a jinak než dělat ruční, bych radši opravil táhlo od termostatu, mě to taky nemaká a mám to vypnutý a starty sou ok
Tak předstih to není určitě :!: Myslel jsi předvstřik když už, ale to taky není ono, u naftaku je to předsuvník vstřiku a inženýři z Francie to asi nevymákli jak měli, protože mi to taky nefunguje a nemáto absolutně žádný vliv na zimní startování...
omlouvám se, ale hlavně že víme co sem myslel

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 24 led 2010 22:03
od Milo75
neni raději lepší koupit novej bimetal za 700 a bude po problémech??

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 24 led 2010 22:04
od Klobe
nee ten vydrží max 2 roky a zase na novo......

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 24 led 2010 22:59
od Milo75
Klobe píše:nee ten vydrží max 2 roky a zase na novo......
ano to máš pravdu, ale zase taková investice to není ;-)

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 24 led 2010 23:02
od Klobe
no radši ho mět nefunkční...... startuje to stejně i bez předhřívání paliva ve filtru ;-) taky jsem se na to vyprdl a v pohodě

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 24 led 2010 23:14
od Milo75
Klobe píše:no radši ho mět nefunkční...... startuje to stejně i bez předhřívání paliva ve filtru ;-) taky jsem se na to vyprdl a v pohodě
tak jako nastartujeto i v největší mrazech, ale je to lepší, při provozu třeba na olej- nemá to tendenci chcípnout
ALE, při zapnutým sitiči můžže víceméně jet skoro na volnoběh a motor nemusíš tolik točit a tudíš dochází k menšímu opotřebení za studena

:ehm: jakej má vliv na start odpojený předehřev paliva ve filtru??? serie je přece napojená na chladící okruh :ehm:

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 24 led 2010 23:20
od Klobe
to netuším, snad když je to předehřev tak to musí předehřívat i za studena ne???
tohle jsem už měl odpojený takže fakt nevím a potom jsem se dočetl že tohle dost zavzdušňovalo palivovou soustavu......
nevím o tom že by to bylo napojeno na chladící soustavu a k čemu???? však k tomu vedou jen dva drátky a ve filtru je malé těleso :ehm:

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Napsal: 24 led 2010 23:58
od Milo75
jo vlastně jo, když mluvíš o drátu tak už vím, řekl bych že to nikdy na ničem nafachalo( spíš sem typoval, že je to čidlo na vodu ve filtru)

já měl na mysli předehřev filtru vodou, kterej je origo zapojenej do palivovýho filtru( zřejmě ne u všech modelů)