Stránka 1 z 2

Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 13:25
od Robutek
Čauky fšici.
Mám takovej problémek se studeným startováním 205 1,9d. V těchto zimních dnech po druhým nažhavení motor skoro hned lapne, akorát nejde pravidelně, musím ho držet pod plynem, jakoby nekerej válec vynechával a z výfuku bílej kouř.Jak se trošku zahřeje, klape jak hodinky. Když je motor teplej pak stačí brnknout a jde.
Pak mi dělá další moje 205 1,9d něco podobnýho.Studený motor prostě nenastartuju pouze s rychlostartem ale tady předpokládám asi špatný čerpadlo má 294.000.km vypadá to jako kdyby padala nafta, přitom je vyměněný paliv.filtr, žhavičky, přepadový hadičy, vzduchový filtr už tam ani nemám.
Nevíte někdo co by mohlo mým Mazlikum scházet, nebo přebejvat :myslim:

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 13:29
od Kenny
u té první máš taky nový žhaviče?mrknul bych na ně a přezkoušel jestli jsou všechny ok případně ten "sytič" ti fachčí nebo ne?

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 13:42
od Robutek
No abych pravdu řek v tom prvním případě sem krtka teprave dovezl, tak sem ještě nekontroloval nic. Majitel povidal, že jsou žhavičky měněný. Na pohled to vypadá, že jsou nové.
S tím sytičem nějak nemám potuchy co myslíš.Na dechťáku je sytič :ehm:

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 13:53
od Kenny
jo něco takovýho vede od termostatu dozadu na čerpadlo a malinko zvedne otáčky když je motor studenej jak se ohřeje tak se vypne

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 14:29
od Robutek
Tak na to musím hodit vočko.
Co bys řekl na ty moje starty s rozhádanýma třema válcema?
Musím tady tyto stránky úplně vynachválit. Sem zaregistronaný bajvočko hodinu a co sem si tady za tu chvilku přečetl dobrejch informací to se nedá s jinejma forama srovnat.

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 15:22
od Kenny
bych to tipl na žhaviče,mám 1.9TD a v zimě to taky dělalo,blbý starty a bílej dým,koupil sem všechny 4 nový a po problemu :up:

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 15:24
od Klobe
nebo také zavzdušněná palivová ssoustava,měl jsem stejný problém ;-)

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 15:42
od Robutek
Tak to by bylo v cajku, kdyby to byly svičky :up:
Nakej moudrej človák mi nedavno povidal, že je lepši vyměnit všechny svičky najednou.
Byl bych docela rád. kdyby mi nekdo popsal jakým způsobem se palivová soustava odvzdušňuje, abych to nemusel hledat na netu a bylo to stopro.Diky Borci :car:

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 17:28
od Klobe
stačí při nastartovaném motoru povolit trošku vstřik a až nebudou téct bublinky tak je to odvzdušněné

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 18:11
od Mitja
Robutek píše:Byl bych docela rád. kdyby mi nekdo popsal jakým způsobem se palivová soustava odvzdušňuje, abych to nemusel hledat na netu a bylo to stopro.Diky Borci :car:

:cv: :cv: http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=13&t=1206 ;-)

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 20:23
od rossi
Nemaji Ropaci nejaky to soupatko pridavneho vzduch. jsem ciste benzinovej ale neco se tu psalo!

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 21:05
od Robutek
No jestli tam je, tak budu rád, jestli někdo práskne kde ho najdu :myslim: popřípadě nejak skontrolovat funkčnost a tak.

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 21:15
od bart1806
jak ti psal petr o tom sytici,myslim ze se to jmenuje predsuvnik nebo tak nejak,jeho funkcnost zjistis tak ze se podivas na cerpadlo,je to uplne ta leva paka a od ni jde lanko az pred termostat prave k tomu sraci.jestli ze je zima tak by to melo byt pridany po ohrati zase volny,kokni na to

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 19 led 2010 21:19
od Klobe
doporučuji si tohle přečíst CELÉ!!!!!
http://www.peugeot-club.cz/forum/viewth ... #pid630113
vše co potřebuješ je tam popsané

Re: Studené starty ach jo

Napsal: 20 led 2010 15:03
od Robutek
Čus chlapáci.Koukal sem na to forum co jste mi sem uvedli a bylo to plodné čtení :Merci:
Takže omrkával sem ten mechanický sytič. Ráno sem došel k studenému autu a koukám na sytič.Byl otevřený asi do půlky svého chodu.Nelenil sem, vzal šroubovák a přenastavil do uplného otevření, aby tam teda letělo vice nafty když mam motor uplně studenej a vypnutej.Pak teda dvakrát nažhavím, začnu startovat a výsledek beze změny.Motor chytne hned na brnknutí, ale otáčky litají a má snahu zdechnout.Párkrát prošlapávám plyn, abych udržel motor v chodu.Z výfuku opět velké množství bílého-jemně namodralého kouře.Zdá se mi celkem drastický šlapat studenýmu dechťáku na krk hned po startu.Po 3-5 minutách se otáčky uklidní a vrní jako koťátko bez kouře. Po půl hodině dojedu do práce,motor spokojeně vrčí, je zahřátej akorát ten mechanickej sytič se vrátil jen do půlky svého celkového chodu,více ho bimetal nepustil.Takže ho vrátím zpět tak jak byl.Pažouťáci náky další nápady :myslim: