Mikeeho Šedivka 1.6GTI
Napsal: 04 úno 2010 10:55
konečně jsem se dokopal k tomu abych sem naházel nějaké kecy a fotky ohledně mého Peugeotu 1,6 GTI
Začalo to 20.10.2009 kdyz jsem na stránkách svého oblíbeného 205clubu objevil inzerátek od TatickaRabbita že věnuje 1,6 GTI za papír o ekologické likvidaci, podle jeho popisu na tom auto nemělo být tak zle a po zhlédnutí fotek auta přislo rychlé rozhodnutí jet se na něho podívat a domluvit se jestli by se GTI dalo dál provozovat.
Obhlídka a diskuse odhalila pár vad auta, ale celkově se auti zdálo být ( po patřičných opravách) provozu schopné. Na autě bylo vymlácené co se dalo, zrezavělé dveře řidiče zespodu, celý výfuk na odpis ( jak se ukázalo později ) urvaný šteft na výfukových svodech, spojka zabírala na 4mm, propadlá TK, úplně sjeté gumy, nefunkční střešní okno, těhlice s MEGA vůlí ve spodním čepu a spousta dalších bolístek
Na druhou stranu motor zněl slušně a karoserie až na pár místeček byla překvapivě bez koroze.
s TatíčkemRabbitem jsme se dohodli a já řešil jak auto dostat z Břeclavi do Olomouce, nakonec to vyřesil státní svátek, moje 306, kamarád a lano no a za 5 hodin bylo auto doma.
udělal jsem si místo ve skladu auto tam zavřel a začal na něm dělat, no a před vánocema se udělala TK a od té doby na lítám a užívám si s ním
Chtěl bych tímto poděkovat i své přítelkyni za trpělivost se mnou, když jsem se nevěnoval jí, ale byl do čtyř hodin do rána zavřenej ve skladu a hrabal se v autě
Zbytek snad ukáží fotky
Začalo to 20.10.2009 kdyz jsem na stránkách svého oblíbeného 205clubu objevil inzerátek od TatickaRabbita že věnuje 1,6 GTI za papír o ekologické likvidaci, podle jeho popisu na tom auto nemělo být tak zle a po zhlédnutí fotek auta přislo rychlé rozhodnutí jet se na něho podívat a domluvit se jestli by se GTI dalo dál provozovat.
Obhlídka a diskuse odhalila pár vad auta, ale celkově se auti zdálo být ( po patřičných opravách) provozu schopné. Na autě bylo vymlácené co se dalo, zrezavělé dveře řidiče zespodu, celý výfuk na odpis ( jak se ukázalo později ) urvaný šteft na výfukových svodech, spojka zabírala na 4mm, propadlá TK, úplně sjeté gumy, nefunkční střešní okno, těhlice s MEGA vůlí ve spodním čepu a spousta dalších bolístek
Na druhou stranu motor zněl slušně a karoserie až na pár místeček byla překvapivě bez koroze.
s TatíčkemRabbitem jsme se dohodli a já řešil jak auto dostat z Břeclavi do Olomouce, nakonec to vyřesil státní svátek, moje 306, kamarád a lano no a za 5 hodin bylo auto doma.
udělal jsem si místo ve skladu auto tam zavřel a začal na něm dělat, no a před vánocema se udělala TK a od té doby na lítám a užívám si s ním
Chtěl bych tímto poděkovat i své přítelkyni za trpělivost se mnou, když jsem se nevěnoval jí, ale byl do čtyř hodin do rána zavřenej ve skladu a hrabal se v autě
Zbytek snad ukáží fotky