Stránka 1 z 1

Záměna hlav motoru

Napsal: 09 úno 2010 20:11
od Semir
Máte s tím někdo zkušenosti se záměnou hlav motoru. Na 75kw motor dát 88kW hlavu?

Re: Záměna hlav motoru

Napsal: 09 úno 2010 21:14
od EVERETT
nejde to protože75 má jiny vrchní tvar pístů než 88,tim pádem i spodek hlavy je trochu jinak tvarovanej ;-)

Re: Záměna hlav motoru

Napsal: 09 úno 2010 21:28
od Thyoridas
ale kdyz idu dat 75kW pisty do 88kW motoru tak si myslim, ze by to melo jit, pokud su stejne kanaly v hlavach, coz budu protoze blok je identicky... Takze ja si ciste teoreticky myslim, ze jo... Akorat budes met o trosku vyssi kompresni pomer... :up:

Re: Záměna hlav motoru

Napsal: 09 úno 2010 23:02
od Semir
No prácě nevím zda to jde, průměry jsou stejné, zdvih je stejný atd. ale nevím jak je to s tím tvarem pístu a hlavou.Mám hlavu od Gordyho z 88kW a příjde mi to totožný. A jak je to s kanály oleje, vačkou atd?.

Re: Záměna hlav motoru

Napsal: 10 úno 2010 07:55
od Thyoridas
vacka je stejna, a kdyz je stejny blok, budu stejne aj kanaly... :myslim: Pisty maju akorat trosku vic ploche dno, ale jak rikam, do 88kW motoru sa bezne davaju pisty z 75kW, kvuli zvyseni kompresniho pomeru... :up: nemosis met strach ze sa to potka s ventilama, ty prohlubne na to nemaju vliv...

Re: Záměna hlav motoru

Napsal: 10 úno 2010 19:13
od Semir
Tak že jak by to bylo zvýší se kompresní poměr/tlak nebo zmenší když dám na 75kW hlavu z 88kW, ještě má někdo jiný názor.
Díky

Re: Záměna hlav motoru

Napsal: 10 úno 2010 20:43
od Thyoridas
kdyz das 88kw hlavu na 75kW motor tak dle meho zvetsis kompres...