Stránka 1 z 2
GO motoru 1.9 D
Napsal: 08 bře 2010 20:58
od draken
Chtěl bych se pustit co nevidět do generálky motoru. je to 1.9 D. Mám ho v garáži a nalítáno by měl mít něco okolo 400 tisíc. Čerpadlo by mělo bejt po repasi. Tak se chci zeptat, co mám eště vyměnit, nebo na co si dát bacha atd.? Samozřejmě udělám rozvody, svíčky, spojku a vyměnim olej, ale co dál. Je dost poblitej od oleje, tak asi těsnění pod víkem ventilů... Dik za rady
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 08 bře 2010 21:17
od Thyoridas
ja bych postupoval takto... Komplet rozhodit, do srubku, veci ktere nemusis poznat ze su spatne hodit nekomu kdo to pozna, (vlozky, kliku s ojnicama a pistama - kliku nechat prebrousit, vlozky nahonovat, nove kruzky) nechat srovnat hlavu, natlakovat (kvuli prasknuti) a zalapovat ventily... Veskere tesneni nove, gufera a loziska taktez, nove sruby na hlavu, repasovat ol. cerpadlo... Vic mna ted pred spanim nenapada...
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 08 bře 2010 21:21
od Lubec
Vyplati sa ti to vobec?
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 08 bře 2010 21:25
od Thyoridas
ne, protoze dieslovy motor od Peugeotu z techto let je takrka nesmrtelny... Jakykoliv jiny, treba i tento, budu slouzit ( byt za zvyseneho hluku a provoznich nakladu ) az do konce zivota tohoto vozidla...
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 08 bře 2010 21:30
od Lubec
Hlavne to cele rozebere nakoupi dily pak to spatne posklada. nastartuje a je po srande.
Kdys se takle pta,tak to jeste asi nedelal,ale jako pokus o nauceni dobry.
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 08 bře 2010 21:51
od Klobe
podle mě hlavně udělat rozvody, minimálně nové pístní kroužky, repase komplet hlavy a VŠECHNY guferka, těsnění a nové olejové i vodní hadice protože tohle jsou vyhlášené olejničky.... potom bude sloužit jak za mlada
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 08 bře 2010 22:13
od Milo75
mno já bych s ním zatočil jsetli není zaoxidovaný, následně nastartoval a změřil komprese
jestli ten motor ležel někde xxx let a nenakonzervovaný, tak je po smrti
a propo, obyč D je docela nezmar, ale TD jsou šmejdy k pohledání
co sehnat někde za 1000 jinej???
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 09 bře 2010 06:46
od draken
no sice to budu dělat poprvý, ale budu mit k ruce odborníka, takže v tom smontování bych asi neviděl problém. Já sem chtěl jenom zjistit, co všechno se vyměňuje a tak. Jinak ten motor do minulýho tejdne jezdil a docela slušně - líp než co mám v autě. Ale olej z něj teče všude, tak právě proto ho chci před uveřejněním do auta přetěsnit a udělat menší GO. jinak dik za tipy
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 09 bře 2010 07:23
od Milo75
přetěsnil bych venzilové víko a gufera na vačce, pokud budeš dělat rozvody a vypadá to, že teče i gufero na klice tak to vyměn taktéž
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 09 bře 2010 08:20
od Šebík
Taky by nebylo od věci udělat těsnění pod hlavou tam taky někdy teče olej a na klice vyměn gufera obě dvě jak u rozvodu tak pod setrvakem.
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 09 bře 2010 19:59
od Milo75
na hlavu bych se vykašlal, protože by to už rovnou chtělo zarovnat hlavu- navíc se to dá udělat na autě
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 09 bře 2010 20:15
od Tom
Vyměnit těsnění pod víkem ventilů, popř. pod vanou, gufera na klice a vačce, rozvoďák, kladky a vodní pumpu, drážkovanej řemen. Spojku bych tam nechal, pokud není po smrti. Mění se docela dobře. Pak seřídit vůle ventilů a zkouknout trysky. Tohle má ale s GO pramálo společnýho :)
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 09 bře 2010 20:49
od draken
já mám spíš na mysli než GO, spíš takovou omlazovací kůru. Udělat to těsnění a tak. Aby z toho netek olej a voda, trochu to umejt a jezdit. Velkou komplet GO je tady asi zbytečný dělat, protože jak psal thyoridas tyhle motory vydržej všecko. De mě spíš o to, že když je teď motor ještě venku, tak toho využít, aby třeba za půl roku nemusel zase ven.. Jinak dneska sem se bavil s chlápkem, co to servisoval a řikal, že před rokem byla hlava rovnaná a měněný těsnění pod ní, tak mu skusim věřit a hlavu nechám napokoji. Vymění se gufera, rozvody, simerinky, těsnění ventildeklu a olejový vany a uvidíme jak bude šlapat
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 11 bře 2010 21:21
od Stennli07
popravdě jen kompletně přetěsni na co koukneš vodní pumpa všechny víka víčka co jdou sundat taky vanu no gufera na vačce taky tam to teče skoro vždy jinak rozvody pokud chceš jezdit delší dobu a tu pumpu vodní nejdřív zkontroluj než ji budeš přetěsnovat pokud bude vháji vyměnit spojka totéž než to rozebírat za měsíc znova
Re: GO motoru 1.9 D
Napsal: 17 bře 2010 20:09
od rossi
Ten motor vydrzi 800 tisic! Tak par drobnosti si zaslouzi vymenit Kdyz se udela generalka tak prezije i majitele!