Stránka 1 z 2
Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 09:23
od Milhaus
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 09:34
od manko
Hmm že si tý ludia kupujú tie maloobjemové motory .
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 09:44
od Mitja
manko píše:Hmm že si tý ludia kupujú tie maloobjemové motory .
To divne, kdyz je na to levnejsi povinne ruceni, ve meste to podstatne mene zere a je to mensi a lehci, takze se to vleze do maleho usporneho a hlavne levneho auticka
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 11:34
od Hanz
neni nad 5l 8mi hrnek
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 11:43
od HoRSiK
hanzi jako spravnemu fandovi bmw by ti mel byt blizsi 6ti hrnek ne?
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 13:41
od Mirda KV
No ono jestli to spíš nebude tím , že dnešní maloobjemové motory dokážou poskytnout slušný výkon.
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 13:42
od Mitja
Mirda KV píše:No ono jestli to spíš nebude tím , že dnešní maloobjemové motory dokážou poskytnout slušný výkon.
No to ju, ale na te druhe krivce vidis, ze soucasne klesa i vykon : )
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 14:37
od vinorak
no tak hlavně by to chtělo rozdělění na naftu a benzín. A řek bych že u nás jezdí hromada tříválců 1.2 a podobný káry + na druhý straně starší ropáci 1.9 a 2.0 atd
J
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 14:45
od Milhaus
vinorak píše:no tak hlavně by to chtělo rozdělění na naftu a benzín. A řek bych že u nás jezdí hromada tříválců 1.2 a podobný káry + na druhý straně starší ropáci 1.9 a 2.0 atd
J
možná by chtělo číst pozorněji článek, já to pochopil tak že tyhle tabulky ukazují nově registrované auta, čili nové, takže staré ropáky bych do toho asi nemíchal
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 14:47
od vinorak
já to nečet, jenom sem koukal na tyhle obrázky
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 15:01
od Mitja
Na konci jsou rady na snizeni spotreby, ale s nekteryma teda nesouhlasim:
- Dodržujte předepsanou rychlost
- tak jako nevim, ale snad je ekonomictejsi jet 90 km/h nez se plahocit 50kou
- Jezděte s podtočeným motorem
- skvela rada, aneb jak si znicit motor za cenu usetrenych par deci benzinu
- Sledujte palubní počítač
- to abych na ten plyn radsi vubec neslapal, protoze pri rozjezdu to sezere nejvic
A v jinem clanku sem nasel, ze Fabia 1.4 TDI Greenline zere 4,1 litru / 100 km. To budou asi zase nejake idealni hodnoty.. v tom pripade by mi Pug zral pod 5 litru
.
Ale jinak jen kvituju, ze se snizuji objemy a emise.. podle me je to rozumna cesta.
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 15:22
od Milhaus
dle mě je jedno jestli jedeš 50 nebo 90...spotřeba je snad odvislá od otáček a ne rychlosti....
podtočený motor je jasný...to je dobrý tak maximálně z kopce a myslím že to tak i bylo myšleno, jinak to spíš žere víc
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 15:27
od Mitja
Ty, ja myslim ze v 90km/h ma to auto vetsi kinetickou energii a lepe (s mensi spotrebou paliva) zdolava kopce a nerovnosti terenu
. Ale to sem uz asi nekde jinde.
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 15:36
od Milhaus
no podle mě kynetickou energii nedostáváš zadarmo, opět je to vyváženo tím že na těch 90 musíš nějak zrychlit
Re: Downsazing
Napsal: 18 bře 2010 16:18
od Mitja
Milhaus píše:no podle mě kynetickou energii nedostáváš zadarmo, opět je to vyváženo tím že na těch 90 musíš nějak zrychlit
A kdyz ji sezenu v akci v Lídlu?