Stránka 1 z 2

Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 16:50
od pavlik
Ahoj,mám doma 205 Green dovezenou z rakouska a má motor 1,1 TU1M HDZ,ale 40kW. Teď jsem si dovezl na díly taky 1,1 TU1M HDZ ta už má 44kW jako všechny.Obě auta mají řídící jednotky Bosch,ale poslední dvě čísla kódu se liší.To druhé auto bylo nové prodáno v ČR a u řídící jednotky mělo relátko k palivovýmu čerpadlu,green ho nemá.Dá se někde zjistit jakej je rozdíl mezi těma jednotkama a motorama vůbec? Díky

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 16:54
od Milhaus
něco málo zde http://205gti.org/?reloaded&action=tech ... ion=motory
pak tu ještě hroche vede téma přímo na foru o motorech, tak si to zkus najít

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 17:27
od pavlik
Na to jsem se právě díval,ale tam je TU1 s karburátorem nebo vstřikování solex se 40kW,ale já mám ten druhej TU1M vstřikování bosch mono motronic akorát má 40kW místo 44kW.Všude možně na odkazech i na francouzských stránkách je ten motor právě se 44kW.To je mi divný.

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 17:31
od Lubec
podla coho si prisiel na to ze ma 40kw?

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 18:38
od pavlik
podle techničáku a dokonce se to ověřovalo přes dekru při přihlašování na český doklady,jinak bych si myslel že se upsala na úřadě.

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 18:49
od Lubec
tak TU1M s mono jetronicom ma urcite 44kw chyba bude v papieroch, alebo tam mas nieco ine

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 19:07
od pichy
někdo ti vyměnil motor a je to na starých papírech, to se u těchto aut stává často :m:

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 19:33
od rossi
ve velkym technicaku mam udaj 44kw/6200ot a v malem 44/6000ot mozna 40/6000ot nejsem si tim vykonem presne jisty jak se muzou lisit udaje?

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 19:39
od Lubec
je snad jedno jake bludy mas v technicaku dulezity je co mas pod kapotou peugeot tolik motoru nevymyslel jak uradnici blbin

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 20 dub 2010 19:49
od vinorak
tak sem hoď číslo tý jednotky a zeptáme se googla :m: na 1.1 mono jetronic 44kw je číslo 0 280 000 724

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 08:43
od pavlik
Právě že tahle jednotka tam byla.V tom druhým byla jednotka s koncovým číslem 745 a v kastlíku bylo ještě relátko a to já tam nemám.Tak právě nevím v čem je rozdíl,všechno vypadá stejně,kabeláž i motor celkově.Po výměně té jednotky za tu 745,ta původní blbla,je to auto živější v otáčkách.

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 08:52
od Mitja
pavlik píše:Právě že tahle jednotka tam byla.V tom druhým byla jednotka s koncovým číslem 745 a v kastlíku bylo ještě relátko a to já tam nemám.Tak právě nevím v čem je rozdíl,všechno vypadá stejně,kabeláž i motor celkově.Po výměně té jednotky za tu 745,ta původní blbla,je to auto živější v otáčkách.
To relatko co mas vedle ridici jednotky, mas v tom druhem aute vedle brzdoveho valce ;-)

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 10:39
od vinorak
745 je řídící jednotka z 1.4 55kW ;-)

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 10:53
od pavlik
No právě,to už jsem taky zjistil,ale v tom autě má být 1,1.Dá se rozeznat 1,1 a 1,4 motor podle něčeho jinýho než jednotky? Myslím na bloku nějakej nálitek nebo tak? Kdyby tam byla 1,4 bylo by to určitě živější než to bylo.Jelo to stejně jako teď když jsem dal tu jednotku do mé 100% 1,1.

Re: Rozdíl motorů

Napsal: 21 dub 2010 11:27
od vinorak
už sem to taky zkoumal, ale jediný možný řešení je sundat halvu a změřit vrtání a zdvih ;-)